Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2005, 17:21
Joost1989
Hallo mede scholieren!

Ik heb een groot probleem
Ik moet morgen een boekverslag inleveren maar heb er in de vakantie niet echt aangedacht om een boek te lezen en dat is er dus niet van gekomen maargoed het gaat dus om een leesverslag van op nieuw niveau 3 (vmbo kb 3e klas) het zou mooi zijn als iemand al een compleet boekverslag heeft! Het maakt niet uit welk boek... anders zit er niets andersop dan boekverslagen lezen en er een verhaal omheen kletsen... ik moet ook nog 2 brieven schrijven persoonlijke en zakelijke en nog een hoop gedoe (had allemaal in de vakantie gemoeten) maargoed vakantie is bij mij vakantie dus is er niet vna gekomen

ik hoop dat iemand me aan een boek verslag kan helpen! ik heb al een hoop gezocht maar niets gevonden

bvd!!!

Joost

msn : joost@texel.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2005, 18:50
T_ID
T_ID is offline
weet je, deze site kent een 'huiswerk' gedeelte.

verder is het letterlijk inleveren van internet natuurlijk killing voor je cijfer.
Oud 13-01-2005, 19:17
Joost1989
weet je, dit topic staat in het huiswerk gedeelte !

weet je, mijn leraar heeft geen internet en doe daar niet aan dus het is geen killer voor mijn hw!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Joost1989 schreef op 13-01-2005 @ 20:17 :
weet je, dit topic staat in het huiswerk gedeelte !

weet je, mijn leraar heeft geen internet en doe daar niet aan dus het is geen killer voor mijn hw!
T_ID bedoelt met 'Huiswerk-gedeelte' dat je naar www.scholieren.com moet gaan (de site waar dit forum bij hoort) en dan bij Huiswerk moet zoeken naar een boekverslag

(of je gaat direct naar http://huiswerk.scholieren.com/ en je zoekt)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten