Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
2002: Ramp dreigt in Zuid-Korea door uitbraak MKZ in aanloop naar WK voetbal.
2001: Nederland verliest van Ierland en kwalificeert zich niet voor het WK (daar herinnerde het bovenstaande me aan) 2002: President Bush reist rond door Europa. Bezoekt Berlijn, Moskou, Parijs en Rome. Veel onvrede in Europa over Amerikaans wereldbeleid. |
![]() |
|||||
Citaat:
Zet de boete die ik heb gehad voor fietsen zonder licht er dan ook maar bij? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
operation Desert FOX, van de amerikanen en de britten tegen irak wegens het weigeren van wapen inspecties.
Varkenspest queen mom (groot brittanie) overleden Poetin president van Rusland Freddy Heineken dood
||
Citaat:
Welke voetbaldode hebben we het over?? Beverwijk??? Dat was 1996-1997..
|
![]() |
-Spannendste verkiezingsstrijd ooit > 15 mei 2002 Balkenende en Fortuyn grote winnaars.
-Moordzaak in Putten > Christel werd geloof ik 1996 vermoord, in een huisje in het bos, de beide daders hebben zoals het nu blijkt naar alle schijn 6 jaar onschuldig vastgezeten> D.m.v DNA bewezen. -Het homohuwelijk dat wordt ingevoerd -Presentator Bart de Graaf die is overleden 2002 -Vuurwerkramp Enschede -Konginnedagrellen in A'dam 2001 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Stemtopic] Het servies van ome Cor - gedichtenwedstrijd flyaway | 78 | 04-02-2011 16:57 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |