Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2005, 10:57
Kleinduimpje
Kleinduimpje is offline
Vorige week was mijn kersverse vriendin bij mij op bezoek op m'n kamer. De hele dag in bed wat gerommeld en geknuffeld, heel leuk en aardig, maar het merkwaardige was: Ik heb haar vele malen gevingerd (alleen dat, het gaat rustig aan, zij heeft niet zo veel ervaring) wat zij zonder twijfel heel fijn vindt en aanmoedigt. Maar wanneer zij er duidelijk bijna is, drukt ze opeens mijn hand bruut weg. De eerste paar keer schonk ik er weinig aandacht aan, maar na een tijdje viel het me toch wel erg op dat ze dit consequent deed. Als ik daarop aan haar vroeg waarom ze zich niet gewoon laat gaan en er van geniet, kwam er geen antwoord en sloot ze zich af. Een keer heb ik geprobeerd om even geforceerd door te zetten, waarop zij nogal paniekerig reageerde. Kortom: ze geniet erg van stimulatie, dirigeert mijn hand er zelfs heen, maar als ze er bijna is wil ze dat ik stop en ze wil niet uitleggen waarom. Vervelend dus.

Ik breek me er nu al een tijdje het hoofd over wat dit kan verklaren en ik kom er niet echt uit, ik heb ook nog nooit van zoiets dergelijks gehoord (zoeken op het forum leverde dan ook niks op). Er is een redelijk leeftijds- (2 jaar) en ervarings-verschil en zij is gelovig en vrij streng opgevoed, maar bij mijn weten zijn er in Nederland geen bizarre geloven die klaarkomen verbieden?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 11:02
EggeD
EggeD is offline
Misschien spuit ze, wilt ze je bed niet viesmaken en schaamt ze zich daarvoor ?
Oud 07-01-2005, 11:08
juno
juno is offline
Het wordt soms te gevoelig vlak voor je klaarkomt, vooral als je door iemand anders gevingerd word. Dan mislukt niet alleen het hele orgasme als je toch doorgaat, maar het doet ook pijn.

Dat is de ellende met een meisje vingeren: soms moet je voor ze komt het net ietsje anders doen, en daar komt ze dan wel van.

Dat afsluiten kan komen doordat ze helemaal gericht is op wat ze voelt, en praten breekt de concentratie, en dan ben je uit de stemming en dan lukt het niet meer.

Misschien een tip: vraag haar de volgende keer of ze jou wil helpen, dus of ze het laatste stukje je hand wil leiden, of het zelf doet terwijl jij haar vasthoudt. Of jou er met aanwijzingen doorheen wil praten, als ze dat kan op dat moment. (ikzelf krijg er geen zinnig woord uit)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 11:13
Midget
Midget is offline
nou volgens mij ejaculeerd (?) ze gewoon

en dan nog
is er een verschil tussen stop zeggen en stop willen
spreek met er af,
als ze stop zegt: doorgaan
en als ze nu niet verder zegt: stoppen

of het is onzin wat ik zeg
maarja khad het ergens gelezen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 11:23
EggeD
EggeD is offline
Juno's verhaal klinkt wat plausibeler, uit een damesmond.
Oud 07-01-2005, 11:33
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
Midget schreef op 07-01-2005 @ 12:13 :
nou volgens mij ejaculeerd (?) ze gewoon

en dan nog
is er een verschil tussen stop zeggen en stop willen
spreek met er af,
als ze stop zegt: doorgaan
en als ze nu niet verder zegt: stoppen

of het is onzin wat ik zeg
maarja khad het ergens gelezen
klinkt wel logisch
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 11:58
Midget
Midget is offline
Citaat:
EggeD schreef op 07-01-2005 @ 12:23 :
Juno's verhaal klinkt wat plausibeler, uit een damesmond.

Ik vind het niet zo logisch klinken...
hij zegt:

Als ik daarop aan haar vroeg waarom ze zich niet gewoon laat gaan en er van geniet, kwam er geen antwoord en sloot ze zich af. Een keer heb ik geprobeerd om even geforceerd door te zetten, waarop zij nogal paniekerig reageerde

Dan denk ik, wat is er nou zo erg om gewoon te zeggen dat het te gevoelig voelt... dat zeg ik toch ook als dat zo is.
Nouja nu ben ik ik, en zij zij, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet durft te zeggen.

Aan de andere kant kan ik haar reactie wel begrijpen als ze nat spuitend klaarkomt. Daarom vind ik die verklaring logischer.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 12:16
juno
juno is offline
Er zijn erg weinig vrouwen die ejaculeren. Erg weinig. En onder onervaren streng gelovige meisjes zijn ze nog moeilijker te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 12:35
Midget
Midget is offline
ze is gelovig en streng opgevoed niet streng gelovig.

maar dat is het punt niet, het kan gewoon zijn dat ze een apart geval is, net als jij een apart geval bent juno.
en voor aparte gevallen zij gewoon meerdere oplossingen mogelijk. en meerdere oorzaken.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 12:43
juno
juno is offline
Hij zal het er toch echt met haar moeten over hebben, want wij kunnen ook alleen maar gissen.

Ik weet wel dat ik in de begintijd dat ik niet over het drempeltje kwam, dit niet tegen mijn vriend durfde te zeggen. Vond ik zo zielig, hij deed zo zijn best en ik dacht dat het aan mij lag. Ik fakete dus maar.

Vrouwen zijn rare wezens.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 13:04
Verwijderd
Ik wil niet meteen als meneer negatief overkomen, maar kan het niet zo zijn dat ze misbruikt is? En nee ik kan het niet onderbouwen behalve met het half loze argument dat ze niet wil klaarkomen, dat kan dan zijn dat ze dan misschien te veel moet terug denken.

Maar aan de andere kant ze vindt stimulatie wel lekker, maar het kan zijn dat ze door het masturberen daar aan gewend is en dan ook niet klaarkomt.

Of ik lul compleet uit mijn nek ( en dat hoop ik) en voelt ze zich gewoon nog niet op haar gemak om klaar te komen bij een man, omdat ze nog weinig ervaring heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 13:06
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
misschien komt ze luidruchtig klaar en schaamd ze zich daarvoor
of als de ouders thuis zijn denkt ze dat die jullie dan horen
maar misschien wil ze ook een s wat anders dan gevingerd worden
vraag eens of je verder mag gaan
misschien wil ze dan niet eens meer niet klaar komen
Oud 07-01-2005, 13:59
Midget
Midget is offline
ik denk niet dat ze misbruikt is
dan zou ze er al net zoveel aan herinnerd worden als ze gevingerd werd...
enne meestal kom je niet klaar als je misbruikt wordt dus..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 14:22
zeep007
zeep007 is offline
ik denk dat ze zich gewoon schaamt voor de manier waarop ze komt. Helemaal als seks en alles wat daarbij komt kijken in haar omgeving een taboe is en waarschijnlijk ook iets "fouts"....
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 14:24
Envy
Envy is offline
Ik denk dat ze het gewoon eng vindt om zich zo bloot te geven.

Maar zoals juno al zegt, wij kunnen alleen maar gissen.
Oud 07-01-2005, 15:05
Dark Angel
Dark Angel is offline
Klinkt alsof ze de controle niet zover wil (durft) laten gaan dat ze ook werkelijk klaarkomt en/of dat ze door haar opvoeding het gevoel heeft dat dat vies/slecht of wat dan ook is...

En het lijkt me duidelijk dat je niet moet doorgaan als ze wil dat je stopt - volgens mij kunnen vrouwen namelijk niet tegen hun zin in klaarkomen. Als het in je hoofd niet wil gebeurd het niet lichamelijk. Met andere woorden, als zij denkt "Stop" en je gaat door is de hele spanningsopbouw al weg en komt ze heus niet meer klaar.

Dit zal niet zomaar op te lossen zijn, , maar misschien kan je haar afleiden op het moment dat ze in de buurt komt, door te kussen misschien? Het lijkt me dat het misschien ook wel zal veranderen als jullie langer samen zijn en vertrouwder met elkaar zijn.
Oud 07-01-2005, 15:08
Midget
Midget is offline
wat zijn vrouwen toch moeilijk met hun klaarkomen pff
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 15:12
Mo6
Mo6 is offline
ik denk idd ook dat ze zich schaamt voor de manier waarop ze klaarkomt, of dat nou heel luid is of juist enorm spuitend, ze wil het niet. dus ik zou haar ook maar niet teveel gaan forceren, het komt vanzelf een keer als ze dat kwijt wil. accepteer het nu gewoon en gun haar de stimulatie zonder het orgasme, als jullie dit wat vaker hebben gedaan zal ze ook heus wel een keer vertellen waarom ze niet klaar wil komen.
Oud 07-01-2005, 15:53
Qimm
Qimm is offline
Grote kans dat het haar pijn doet

VRAAG HET HAAR!
Oud 07-01-2005, 16:04
gurl19
gurl19 is offline
ik denk dat het met haar opvoeding te maken heeft. Bij haar opvoeding is misschien gezegd dat sex fout is etcetc.. Ze zal hier zich over heen moeten zetten. Praat hier met haar over.... praten lijkt me toch de enigste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 16:34
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 07-01-2005 @ 17:04 :
ik denk dat het met haar opvoeding te maken heeft. Bij haar opvoeding is misschien gezegd dat sex fout is etcetc.. Ze zal hier zich over heen moeten zetten. Praat hier met haar over.... praten lijkt me toch de enigste oplossing.
als dat zo is waarom laat ze zich dan wel vingeren
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 16:48
Envy
Envy is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-01-2005 @ 16:53 :
VRAAG HET HAAR!
Citaat:
Kleinduimpje schreef op 07-01-2005 @ 11:57 :
Als ik daarop aan haar vroeg waarom ze zich niet gewoon laat gaan en er van geniet, kwam er geen antwoord en sloot ze zich af. (...) en ze wil niet uitleggen waarom. Vervelend dus.
Oud 07-01-2005, 18:01
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 07-01-2005 @ 17:34 :
als dat zo is waarom laat ze zich dan wel vingeren
weet ik het ma kvind dat logischer dan dat het gevoeliger is.. omdat ze zo afwijzend doet
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 18:15
Multilot
Multilot is offline
Misschien weet ze wel niet eens hoe dat voelt, klaarkomen.
Vlak voor die tijd wordt het heel gevoelig en kan pijn gaan doen. Ik heb dit ook een tijd gehad, en dan moest hij er gewoon vanaf blijven, hij begreep dat niet goed, en toen ging ik maar faken. Waarschijnlijk vindt ze het zo het lekkerst.
Over een tijdje, als jullie elkaar beter kennen, zou je het onderwerp nog een keer aan kunnen snijden, je bent dan wat vertrouwder met elkaar
Oud 07-01-2005, 19:24
EggeD
EggeD is offline
Wel vertellen als je het weet nu he, ik ben wel benieuwd hehe.
Oud 07-01-2005, 22:14
Verwijderd
oh ik heb dat 'probleem' zelf ook.
op een of andere manier durf ik dan ook niet
dan is het wel lekker, maar ineens klap je dicht en durf je niet meer.
vaagheid ja
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 22:20
Kleinduimpje
Kleinduimpje is offline
Nou, een veelheid aan meningen dus, allemaal bedankt voor jullie reacties. Heb nu in ieder geval een paar ideeen, ik begreep er eerst bar weinig van. Praten lijkt mij inderdaad de enige oplossing om erachter te komen hoe het zit, maar dat was dus toen niet mogelijk. Maar we kunnen er vast wel vanuit gaan dat als het vertrouwen groeit praten mogelijk moet zijn en het 'probleem' misschien wel vanzelf verdwijnt. We zullen het gaan merken en terzijnertijd zal ik hier wel laten weten waar het nou aan lag EggeD

Kan overigens even duren, d'r ouders krijgen altijd apocalyptische visioenen als ze denken aan hun dochter bij zo'n enge student op z'n kamer in de grote stad, ver van het veilige platteland. Misschien ook wel terecht
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten