Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2005, 16:46
~*kar*~
~*kar*~ is offline
kheb een beetje een dilemma... alweer..
wel beetje lang verhaal maar okee...

mijn vriend zit in mallorca, mis hem echt heel erg, hou heel erg veel van hem, en wil hem zeker niet meer kwijt!
met mijn ex heb ik nogsteeds veel contact, en hij vangt me ook goed op, met wat voor problemen dan ook. gister heb ik kut nieuws te horen gekregen over de moeder van een vriendin van me, doet er nu even niet toe, en hij zag dat aan me (had vergadering van mn werk, en hij is ook een collega) na de vergadering zou hij me thuis bellen, en we hebben toen 3,5 uur aan de telefoon gehangen.
hij zei dat ie me terug wil, en dat als ie de tijd terug zou kunnen draaien, mij nooit had gedumpt. hij heeft wel een vriendin, maar hij heeft een beetje spijt van zijn relatie met haar, en als ie zou kunnen kiezen, zou hij voor mij kiezen. verder ook heel gezellig gepraat enzo, maar toch kwam hij elke keer er weer op terug dat ie jaloers is op mijn vriend, en dat ie het me wel gunt, maar of ik niet stiekem bij hem kan blijven slapen enzo.
ik hou heel veel van mijn ex, maar ik denk dat het nooit meer wat kan worden, en nu helemaal niet, omdat ik stapelverliefd ben op mijn vriend. maar op de een of andere manier vind ik zijn aandacht toch wel fijn, en knuffelen, en hij weet waar mijn gevoelige plekjes zitten, dus jah...

kweet ff niet zo goed meer wat ik nou moet... ik wil dat ik mijn vriend kan vertrouwen, maar dat moet wel wederzijds zijn. en ik ben ook echt 100% betrouwbaar, zeker met zo een vriend als dat ik nu heb, maar die aandacht van mn ex is ook wel erg leuk... of komt dat gewoon omdat ik op de een of andere manier sexueel gefrustreerd ben ofzo? kweet het niet meer... wil ook me ex niet teleurstellen, maar zeker niet vreemdgaan, of mn vriend teleurstellen, daarvoor hou ik te veel van ze...

oowww, dilemma... wie heeft tips?
Oud 25-05-2005, 16:47
Optima
Optima is offline
blijf bij je nieuwe vriend

punt
Oud 25-05-2005, 16:52
Shitonya
Shitonya is offline
Een biertje, lekker op de bank languit gaan liggen en er eens lang over na gaan denken.

Serieus: o god aandachtsgeile slet dat je bent
Knuffelen met je ex terwijl je vriend er niet is en gevoelige plekjes?
Je ex is een collega en zie/spreek je nog zo vaak? Ook niet echt verstandig. Hij wil dat je stiekem bij hem blijft slapen? Hij wil je neuken, omdat hij dat heeft gemist en jij misschien beter was dan zijn huidige vriendin. Hij wil tussen jou en je vriend komen waar je van houdt. Wil je dit laten gebeuren? Ja: maak het dan uit met die vriend die je nu hebt. Nee: sla jezelf voor je harses en je ex ook en wacht braaf op je vriend.

Ik heb gesproken
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 16:59
~*kar*~
~*kar*~ is offline

kar dr hoofd slaat op tilt...
maar tnx... je hebt gelijk...

Oud 25-05-2005, 17:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 25-05-2005 @ 17:52 :
Een biertje, lekker op de bank languit gaan liggen en er eens lang over na gaan denken.

Je ex is een collega en zie/spreek je nog zo vaak? Ook niet echt verstandig. Hij wil dat je stiekem bij hem blijft slapen? Hij wil je neuken, omdat hij dat heeft gemist en jij misschien beter was dan zijn huidige vriendin. Hij wil tussen jou en je vriend komen waar je van houdt. Wil je dit laten gebeuren? Ja: maak het dan uit met die vriend die je nu hebt. Nee: sla jezelf voor je harses en je ex ook en wacht braaf op je vriend.

Shitonya heeft een wijze reply geschreven.
Oud 25-05-2005, 17:06
Verwijderd
Citaat:
~*kar*~ schreef op 25-05-2005 @ 17:46 :
hij heeft wel een vriendin, maar hij heeft een beetje spijt van zijn relatie met haar, en als ie zou kunnen kiezen, zou hij voor mij kiezen.
Uhm.. als hij dat echt vindt, dan moet hij het sowieso uitmaken met z'n vriendin, of hij jou nou kan krijgen of niet.
Dit is echt niet eerlijk tegenover zijn vriendin.
En dat hij vraagt of je stiekem bij hem kan blijven slapen slaat al helemaal nergens op.
Volgens mij wil hij gewoon van 2 walletjes eten zeg maar.
Ik zou hem dus de volgende keer dat je hem spreekt meteen adviseren om het uit te maken met z'n vriendin. Als hij dat niet doet dan weet je meteen wat voor onbetrouwbare sukkel het is.

Verder: wat maakt het uit of je ex weet waar je gevoelige plekjes zitten? Je vriendje weet dat toch ook neem ik aan, of niet?

En natuurlijk ben je niet sexueel gefrustreerd, je zit gewoon in de puberteit, je hebt last van je hormonen en je vindt het leuk om aandacht te krijgen. Dat is verder niet erg, dat had ik ook altijd.
Maar zorg er wel voor dat je eerlijk blijft tegenover jezelf, je vriendje en je ex.
Tuurlijk ga je niet stiekem bij je ex slapen, zoiets is echt belachelijk. En zorg er ook voor dat je niet te ver gaat met dat knuffelen enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 17:35
JanDeVries
JanDeVries is offline
:roflmao: @ TS
Oud 26-05-2005, 15:17
waves
waves is offline
Citaat:
grl schreef op 25-05-2005 @ 18:01 :

Shitonya heeft een wijze reply geschreven.
Dat heeft ze zeker
Oud 26-05-2005, 15:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
waves schreef op 26-05-2005 @ 16:17 :
Dat heeft ze zeker
Inderdaad.
Reageren

Regels voor berichten