Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is echt niet eerlijk tegenover zijn vriendin. En dat hij vraagt of je stiekem bij hem kan blijven slapen slaat al helemaal nergens op. Volgens mij wil hij gewoon van 2 walletjes eten zeg maar. Ik zou hem dus de volgende keer dat je hem spreekt meteen adviseren om het uit te maken met z'n vriendin. Als hij dat niet doet dan weet je meteen wat voor onbetrouwbare sukkel het is. Verder: wat maakt het uit of je ex weet waar je gevoelige plekjes zitten? Je vriendje weet dat toch ook neem ik aan, of niet? ![]() En natuurlijk ben je niet sexueel gefrustreerd, je zit gewoon in de puberteit, je hebt last van je hormonen en je vindt het leuk om aandacht te krijgen. Dat is verder niet erg, dat had ik ook altijd. ![]() Maar zorg er wel voor dat je eerlijk blijft tegenover jezelf, je vriendje en je ex. Tuurlijk ga je niet stiekem bij je ex slapen, zoiets is echt belachelijk. En zorg er ook voor dat je niet te ver gaat met dat knuffelen enzo. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ex wil me terug, maar ligt te rollebollen met anderen P-tje | 7 | 11-01-2010 21:08 | |
Liefde & Relatie |
Ex wil me terug en ik wil dit gewoon even kwijt... CoveredEyes | 10 | 31-01-2004 19:36 | |
Liefde & Relatie |
me ex wil me terug... charmedgirl | 12 | 29-10-2003 22:20 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex wil me terug simmi87 | 12 | 09-02-2003 18:18 | |
Liefde & Relatie |
me ex wil me terug help wat nu **~yvie~** | 5 | 27-10-2002 17:48 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex wil me terug little_dawn | 11 | 19-08-2002 12:16 |