Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2004, 18:20
Eos
Eos is offline
Eeej lieverds

Dit is een lang verhaal en alvast bedankt om het te lezen en gelieve een serieuze reactie te geven a.u.b. Dank u !
( Sorry mensen als ik niet duidelijk ben of d-t fouten schrijf hé )

Ik heb sinds 7 maanden een af - aan verkering met een jongen . Ik ben echt super verliefd op die jongen althans dat dacht ik tenminste . Niet dat ik nu niet meer van hem hou ofzo maar het fel geminderd . Omdat telkens als ik iets zeg bvb. : Lieverd ik heb niet graag dat je met andere meiden zit te dollen . Zegt hij dan : dan moeten we maar stoppen met onze verkering e ! Dit soort opmerkingen kwetst me echt diep . Terwijl ik alles voor hem op geef . Vandaag hebben we weer zoal een discussie gehad . En telkens zegt hij dan dat het niet zijn fout is , maar de mijne terwijl een discussie wordt veroorzaakt door 2 mensen . Maar ja telkens ga ik dan toch weer ' sorry ' zeggen . Ook al weet ik dat het mijn fout niet steeds is . Ondertussen heb ik terug contact met een oude vriend van mij . Het heeft altijd al geklikt tussen ons . Maar deze vriend weet echter niet dat ik verkering heb . Ik neem mezelf steeds voor het nu te vertelen , maar toch doe ik dat niet . Waarom weet ik zelf niet . Ik geef toe dat ik van zijn aandacht geniet . Hij geeft mij meer steun dan men eigen vriendje ! Ik heb het behoorlijk moeilijk met mezelf nu . Men eigen vriend zal nooit zelf iets zeggen ofzo ... Maar ja misschien ligt het wel aan mij zoals hij beweerd ? Ik zou graag met hem is willen praten hierover enzovoort ... Maar telkens zegt hij weer : dat komt door jou schat ! ... Met die oude vriend kan het best wel wat worden . Maar ik weet niet meer hoe k dit moet aan pakken ?
Ik wil men vriendje niet kwijt !? Maar ik ie het niet meer zitten hij zei net weer ben je niet blij met mij ? Ik zei: Jawel hoor ! En hij weer : toon het dan meisje !

Kunnen jullie mij helpen hoe ik het best hier eens zou over spreken met men vriendje ?
Zonder dat ik weer men mond moet houden en hij het uit maakt , of weeral eens zegt dat het mijn schuld is !

Andere reacties zijn ook welkom !

Laatst gewijzigd op 20-12-2004 om 18:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2004, 19:09
JJ13
JJ13 is offline
ik zou het eerlijk gezegd niet pikken als mijn vriend de hele tijd zei dat het mijn schuld is. ik zou proberen er met hem over te praten en tegen hem zeggen dat je het niet leuk vindt als hij zoiets zegt en als hij dan nog stom reageert zou ik het toch uitmaken.
Oud 20-12-2004, 19:10
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Eos schreef op 20-12-2004 @ 19:20 :
Eeej lieverds

Dit is een lang verhaal en alvast bedankt om het te lezen en gelieve een serieuze reactie te geven a.u.b. Dank u !
( Sorry mensen als ik niet duidelijk ben of d-t fouten schrijf hé )

Ik heb sinds 7 maanden een af - aan verkering met een jongen . Ik ben echt super verliefd op die jongen althans dat dacht ik tenminste . Niet dat ik nu niet meer van hem hou ofzo maar het fel geminderd . Omdat telkens als ik iets zeg bvb. : Lieverd ik heb niet graag dat je met andere meiden zit te dollen . Zegt hij dan : dan moeten we maar stoppen met onze verkering e ! Dit soort opmerkingen kwetst me echt diep . Terwijl ik alles voor hem op geef . Vandaag hebben we weer zoal een discussie gehad . En telkens zegt hij dan dat het niet zijn fout is , maar de mijne terwijl een discussie wordt veroorzaakt door 2 mensen . Maar ja telkens ga ik dan toch weer ' sorry ' zeggen . Ook al weet ik dat het mijn fout niet steeds is . Ondertussen heb ik terug contact met een oude vriend van mij . Het heeft altijd al geklikt tussen ons . Maar deze vriend weet echter niet dat ik verkering heb . Ik neem mezelf steeds voor het nu te vertelen , maar toch doe ik dat niet . Waarom weet ik zelf niet . Ik geef toe dat ik van zijn aandacht geniet . Hij geeft mij meer steun dan men eigen vriendje ! Ik heb het behoorlijk moeilijk met mezelf nu . Men eigen vriend zal nooit zelf iets zeggen ofzo ... Maar ja misschien ligt het wel aan mij zoals hij beweerd ? Ik zou graag met hem is willen praten hierover enzovoort ... Maar telkens zegt hij weer : dat komt door jou schat ! ... Met die oude vriend kan het best wel wat worden . Maar ik weet niet meer hoe k dit moet aan pakken ?
Ik wil men vriendje niet kwijt !? Maar ik ie het niet meer zitten hij zei net weer ben je niet blij met mij ? Ik zei: Jawel hoor ! En hij weer : toon het dan meisje !

Kunnen jullie mij helpen hoe ik het best hier eens zou over spreken met men vriendje ?
Zonder dat ik weer men mond moet houden en hij het uit maakt , of weeral eens zegt dat het mijn schuld is !

Andere reacties zijn ook welkom !
Je zegt eerst dat je gevoel voor hem sterk verminderd is, maar toch wil je heel graag dat het je vriend blijft? Ook snap ik niet helemaal wat er nou volgens die vriend aan jou ligt..? Het lijkt me trouwens best n kneuzig ventje, no offense, maar als jij gewoon vraagt of ie niet met andere meisjes wil dollen en hij zegt dattie t dan maar uit moet maken ofsowiets.. mjah dan heb ik niet t idee dattie echt om jou geeft Dus ik denk als ik dit zo lees dat je beter een andere vriend kan zoeken (of vrijgezel worde, ook altijd gezellig). Maar misschien kan je nog wat uitleggen over wat nou 'jouw schuld' is?
Oud 20-12-2004, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Antinoniem schreef op 20-12-2004 @ 20:10 :
Je zegt eerst dat je gevoel voor hem sterk verminderd is, maar toch wil je heel graag dat het je vriend blijft? Ook snap ik niet helemaal wat er nou volgens die vriend aan jou ligt..? Het lijkt me trouwens best n kneuzig ventje, no offense, maar als jij gewoon vraagt of ie niet met andere meisjes wil dollen en hij zegt dattie t dan maar uit moet maken ofsowiets.. mjah dan heb ik niet t idee dattie echt om jou geeft Dus ik denk als ik dit zo lees dat je beter een andere vriend kan zoeken (of vrijgezel worde, ook altijd gezellig). Maar misschien kan je nog wat uitleggen over wat nou 'jouw schuld' is?

het komt ook op me over dat je gewoonweg niet bij hem past
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 12:07
beesdje
beesdje is offline
ja volgens mij is het niet helemaal jou jongen en moet je er gewoon mee stoppe hij geef denk k nie veel om je als hij zeg van dan make we ut maar uit als jij een kleine beetje normale kritiek levert
Oud 21-12-2004, 14:07
supergroverin
supergroverin is offline
Die vriend waar je nu mee bent maakt je blijkbaar niet echt gelukkig. Ik snap dan ook niet waarom je bij hem wilt blijven als je van die andere ook aandacht kunt krijgen. Ik zou de huidige dumpen, want zo te horen is hij geen type waar je eens alles mee gaat uitpraten en dat heeft dus ook geen zin. Dan ben je weer vrij en kun je nog altijd kijken of het wat met die andere wordt. Maar het belangrijkste is is dat je aan jezelf denk en zorgt dat het voor jezelf leuk blijft en ik denk dat dat in de huidige situatie niet zo is. succes!
Oud 21-12-2004, 15:04
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 20-12-2004 @ 20:09 :
ik zou het eerlijk gezegd niet pikken als mijn vriend de hele tijd zei dat het mijn schuld is. ik zou proberen er met hem over te praten en tegen hem zeggen dat je het niet leuk vindt als hij zoiets zegt en als hij dan nog stom reageert zou ik het toch uitmaken.
Eeej

( Dank U voor jou reactie )

Ik probeer er steeds over te praten maar het lukt niet . Ik krijg er gewoon geen letter tussen dan . En dan is hij op het einde zo lastig dat ik er niet meer eens woorden wil aan vuil maken !

==> Ik heb trouwens mijn naam veranderd ... Dus ik ben wel degelijk Eos
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 15:09
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
Antinoniem schreef op 20-12-2004 @ 20:10 :
Hallo

Ik heb al 7 maand een relatie met hem en dat wil ik niet meteen opgeven zonder slag of stoot opgeven !

Dat over mijn schuld : Als hij het ene zegt en ik durf daar iets anders op zeggen is er een discussie die meestal eindigt men een ruzie e da ga ik steeds 'sorry' zeggen , want hij is daar te koppig voor dan zegt hij telkens : het is jou schuld niet de mijne !
Maar ook voor nutteloze dingen als ik iets fout doe of zo ...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 15:09
Pletterprater
Pletterprater is offline
ach meid, je weet best dat je huidige vriend ook zo zijn voordelen heeft. Als je negatief over hem praat zal iedereen negatief reageren over de relatie. Wat houd je bij de huidige vriend? Wat is wat je nog verliefd houd op die vriend?
Oud 21-12-2004, 15:12
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
devilious schreef op 20-12-2004 @ 20:18 :
het komt ook op me over dat je gewoonweg niet bij hem past
Hallo

Ik denk het ook steeds maar diep vanbinnen zie ik hem ontzettend graag , maar het wil gewoon niet lukken , en ik weet ook niet of ik dat wel kan bij hem weggaan ... Hij komt steeds terug , en dan doet hij weer een tijdje lief enzovoort ... En dan ben ik op slag weer verliefd op hem , maar daarna begint alles weer opnieuw !
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 15:17
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 21-12-2004 @ 16:09 :
ach meid, je weet best dat je huidige vriend ook zo zijn voordelen heeft. Als je negatief over hem praat zal iedereen negatief reageren over de relatie. Wat houd je bij de huidige vriend? Wat is wat je nog verliefd houd op die vriend?
Hij heeft inderdaad ook zijn goede kanten , maar dat zijn er weinig hoor . Ik kan moeilijk bij hem weggaan omdat ik nog steeds verliefd ben ( diep vanbinnen ) ! Wat houd mij nog verliefd : als ik niet tegenspreek is hij best lief enzovoort je moet me niet geloven maar toch is het zo ....
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 15:21
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
beesdje schreef op 21-12-2004 @ 13:07 :
ja volgens mij is het niet helemaal jou jongen en moet je er gewoon mee stoppe hij geef denk k nie veel om je als hij zeg van dan make we ut maar uit als jij een kleine beetje normale kritiek levert
Hallo

Ik kan niet met hem breken om vele reden : Zoals ik al veel heb gezegd zie ik hem nog graag , maar ik denk nu dat ik van hem weg moet omdat ik kan hem duidelijk niet geven wat hij wil of beter gezegd ik laat hem niet doen wat hij wil steeds ( dollen met andere meisje bijvoorbeeld ) zo zijn er nog dingen hoor , maar daar kan ik niet over spreken . We hebben ook dezelfde vriendengroep en onze ouders zijn al jaren beste vrienden komen vaak samen enzovoort ...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Fleurtjeu schreef op 21-12-2004 @ 16:21 :
Hallo

Ik kan niet met hem breken om vele reden : Zoals ik al veel heb gezegd zie ik hem nog graag , maar ik denk nu dat ik van hem weg moet omdat ik kan hem duidelijk niet geven wat hij wil of beter gezegd ik laat hem niet doen wat hij wil steeds ( dollen met andere meisje bijvoorbeeld ) zo zijn er nog dingen hoor , maar daar kan ik niet over spreken . We hebben ook dezelfde vriendengroep en onze ouders zijn al jaren beste vrienden komen vaak samen enzovoort ...
Als het uit is met je vriend betekent dat toch niet dat je hem opeens niet meer zal zien? Je kan toch gewoon vrienden blijven en leuke dingen blijven doen

En wat bedoel je eigenlijk met 'dollen met andere meisjes'?

Voor de rest hebben je ouders en vrienden hier best weinig mee te maken toch?

Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 15:40.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 15:48
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
Carow schreef op 21-12-2004 @ 16:30 :
Als het uit is met je vriend betekent dat toch niet dat je hem opeens niet meer zal zien? Je kan toch gewoon vrienden blijven en leuke dingen blijven doen

En wat bedoel je eigenlijk met 'dollen met andere meisjes'?

Voor de rest hebben je ouders en vrienden hier best weinig mee te maken toch?
Hallo

Als het uit is wilt hij niet eens vrienden blijven dus dat zal moeilijk gaan . Onze ouders gaan bij nieuwjaar , kerstmis , ... bij elkaaar eten dus ja dan zie je elkaar en ik heb het steeds wel moeilijk als het uit met hem .

Dollen nja : flirten , zoenen , ...

En hij vroeg ook of hij nog mogt sex hebben met meiden die hij sexy vond
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Fleurtjeu schreef op 21-12-2004 @ 16:48 :
Hallo

Als het uit is wilt hij niet eens vrienden blijven dus dat zal moeilijk gaan . Onze ouders gaan bij nieuwjaar , kerstmis , ... bij elkaaar eten dus ja dan zie je elkaar en ik heb het steeds wel moeilijk als het uit met hem .

Dollen nja : flirten , zoenen , ...

En hij vroeg ook of hij nog mogt sex hebben met meiden die hij sexy vond
Eh

Wees verstanding, alsjeblieft
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 22:10
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
Carow schreef op 21-12-2004 @ 21:47 :
Eh

Wees verstanding, alsjeblieft

Jij bedoeld dus het uitmaken ...
Ik weet heus nog niet wat ik ga doen ...

Mja aan jullie reacties en mijn lijst ( nadelen - voordelen aan hem ) denk ik het beste ook ...

Maar hoe ( zonder dat hij me weer onderbreekt en zonder hem nja te kwetsen ) ??
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 23:05
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Fleurtjeu schreef op 21-12-2004 @ 23:10 :
Jij bedoeld dus het uitmaken ...
Ik weet heus nog niet wat ik ga doen ...

Mja aan jullie reacties en mijn lijst ( nadelen - voordelen aan hem ) denk ik het beste ook ...

Maar hoe ( zonder dat hij me weer onderbreekt en zonder hem nja te kwetsen ) ??
Zonder hem te kwetsen? Euhm, meid, ik weet niet of je het al door hebt, maar hij schijnt hij steeds maar weer te kwetsen. Het lijkt wel een of andere player, die jou er gewoon bij neemt, omdat dat makkelijk is. En dan zou je hem niet kwetsen?

Je hebt er wel gelijk mee... anders zou je meer op hem gaan lijken en dat kan niet kloppen. Dus inderdaad, zonder teveel te kwetsen. Wel moeilijk, want je kwetst hem waarschijnlijk in zijn eer, hoe je het ook uitmaakt. Hoezo? Wel, hij lijkt graag de bink uit te hangen, stoere praatjes, macho gedrag (tenminste, voor zover ik heb mogen uitmaken uit jouw tekstjes)
Ik hoop dat hij niet snel zijn handjes laat wapperen, als je begrijpt wat ik bedoel. Mocht hij dit wel doen, zeg het hem dan in bijzijn van vriend(en) en/of vriendin(nen).

Nu heb ik nog niet gezegd, hoe je het beste het uit kunt maken... alsof hier ooit echt een goede mogelijkheid voor is. Wat je het beste gewoon kunt doen is, volgende keer als er weer een wissewasje is, of hij geeft jou weer ergens de schuld van, moet je zeggen dat het klopt en daarom dat de relatie beter verbroken kan worden. Met deze woorden gezegd te hebben, keer je de rug naar hem en loop je weg.

Hetzelfde geld voor wanneer hij weer zo neerbuigend over je doet (hou je van me? Ja? Laat dat dan eens merken.... nee, ik houd niet meer van je, ik maak het uit, doei)

Zoiets
Oud 21-12-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Fleurtjeu schreef op 21-12-2004 @ 16:21 :
Hallo

Denk eens aan jezelf!! Jij kan hem niet geven wat hij wilt? Ik denk dat het eerder andersom is. Dat hij graag er pleziertjes op na houdt moet hij weten, en als jij dat blijft slikken maak je het hem lekker makkelijk. Hij weet toch wel dat jij zonder slag of stoot opgeeft, want je zegt wel dat je die 7 maanden niet zomaar aan de kant wilt zetten, maar ondertussen ga je ook niet tegen hem in, zeg je niet wat je wilt zeggen en hoe je je voelt en dingen ziet etc.

Mijn ex had er ook een handje van om dingen bij mij neer te leggen, dat wist hij altijd zo te doen zodat ik later pas dacht van: je doet t weer!
Kom voor jezelf op! Laat zien wie je bent! Laat zien dat waarom jullie relatie niet werkt, (mede) door hem komt!

Succes

Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 23:09.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 23:09
Verwijderd
@Pletterprater: Goede opties
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 10:28
waves
waves is offline
het lijkt me dat jullie totaal verschillende dingen belangrijk vinden in jullie relatie: hij wil de ruimte om te flirten met anderen, jij wil dat liever niet.
Dat is allebei niet erg maar een relatie werkt het beste als allebei de partners over dit soort dingen hetzelfde denken.

pletterprater heeft idd een aantal goede opties .
Oud 22-12-2004, 15:01
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Ik heb besloten om het uit te maken !

Alleen heb ik hem al sinds eergisteren niet meer gehoord of gezien ...

We hadden een discussie omdat ik niet snel genoeg iets zei ... maar ja als ik hem vandaag zie zeg ik het gewoon ( dat zeg ik en denk ik nu tot het zo ver is waarschijnlijk ) ...

==> aan iedereen die hier gereageerd nog reageert... Dank U
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Fleurtjeu schreef op 22-12-2004 @ 16:01 :
Ik heb besloten om het uit te maken !

Alleen heb ik hem al sinds eergisteren niet meer gehoord of gezien ...

We hadden een discussie omdat ik niet snel genoeg iets zei ... maar ja als ik hem vandaag zie zeg ik het gewoon ( dat zeg ik en denk ik nu tot het zo ver is waarschijnlijk ) ...

==> aan iedereen die hier gereageerd nog reageert... Dank U
Lijkt me inderdaad een wijs besluit, hij lijkt in te spelen op jou onzekerheid en emoties. Laat niet langer met je sollen en zeg hem waar het op staat. succes
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 16:12
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou dat echt nooit pikken als mijn vriend dat zou zeggen. op den duur gaat dat echt wel een keer fout. ik zou hem dumpen en een goede vriendschap of meer met die oude vriend opbouwen! maar je moet het uiteindelijk zelf weten!

succes!
Oud 22-12-2004, 16:20
Nienna*
Nienna* is offline
Weet je wat jij moet doen? Je eigen verhaal nog eens doorlezen!

Jouw vriend is jou echt niet waard. Ik zou het echt niet pikken als hij mij steeds de schuld zou geven of een van de andere dingen zou doen die jouw vriend doet.
Die zeven maanden, daar moet je eigenlijk niet naar kijken. Kijk naar je gevoelens ten opzichte van hem, houd je nog van hem of is het gevoel vrijwel helemaal weg?
En bedenk nog maar eens hoe je je voelt als hij je behandelt zoals hij doet. Vast niet goed...
sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 16:53
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Ik hou nog een beetje van hem , maar het vermindert steeds als hij weer eens zo begint doen ( zo => zie men verhalen ) .

Hij heeft gesmst dat we elkaar vandaag niet zullen kunnen zien ... ik weet dat het laf is om het uit te maken via mail , sms , telefoon enzovoort ...

Maar ik bel hem op zijn mobieltje , maar hij wil niet opnemen ...

Wat moet ik nu doen ?
Ik wil dit echter zo snel mogelijk achter de rug ...

Heb erover gesproken met men ouders , en zij zeggen dat ze dan zijn ouders dan niet meer onder de ogen durven komen

Reacties a.u.b. en misschien ook tips zijn welkom ...

Dank U !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2004, 17:23
Pletterprater
Pletterprater is offline
Wat is de reden dat hij je al 3 dagen niet meer heeft gezien? Zit hij soms stiekum achter andere dames aan? (hoewel je hiervan dan geen bericht zal krijgen van hem)

Hmmm, misschien een laffe streek, maar als het moet, dan toch maar via mail/ SMS of er in ieder geval in zetten dat je iets dringends te bespreken hebt.
Oud 22-12-2004, 18:19
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 22-12-2004 @ 18:23 :
Wat is de reden dat hij je al 3 dagen niet meer heeft gezien? Zit hij soms stiekum achter andere dames aan? (hoewel je hiervan dan geen bericht zal krijgen van hem)

Hmmm, misschien een laffe streek, maar als het moet, dan toch maar via mail/ SMS of er in ieder geval in zetten dat je iets dringends te bespreken hebt.

Ik weet niet wat hij aan het doen is ...

Ik wil het persoonlijk zeggen : dus in zijn gezicht ... wil zijn reactie zien , maar ik zal maar niet hopen op een traan of zo ...

Maar nu mijn ouder nog die doen er erg geïrriteerd over
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Fleurtjeu schreef op 22-12-2004 @ 17:53 :

Heb erover gesproken met men ouders , en zij zeggen dat ze dan zijn ouders dan niet meer onder de ogen durven komen

Zo klinkt het net alsof je van je ouders met deze jongen perse verkering moest nemen! Wat hebben nou jullie ouders hiermee te maken? Het gaat toch om jullie, niet om hen

Leg aan je ouders uit waarom je het gaat uitmaken. Dan zullen ze het wel beter begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 21:23
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Fleurtjeu schreef op 22-12-2004 @ 19:19 :
Ik weet niet wat hij aan het doen is ...

Ik wil het persoonlijk zeggen : dus in zijn gezicht ... wil zijn reactie zien , maar ik zal maar niet hopen op een traan of zo ...

Maar nu mijn ouder nog die doen er erg geïrriteerd over
Lieve ouders heb je, als ze geïrriteerd reageren als jij je leven niet zo wilt weggooien aan een of andere hufter... want in zekere maten, is hij dit wel degelijk.

Anyhow, vandaar dat je waarschijnlijk het berichtje moet sturen, dat je iets met hem wilt bespreken dat in zekere vorm niet besproken kan worden over telefoon, dan wel SMS. De verdere verwoording mag je zelf over nadenken . Als hij niet binnen een week reageert aan de hand van dat berichtje, dan is de relatie al voorbij.
Oud 24-12-2004, 17:17
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 22-12-2004 @ 22:23 :
Lieve ouders heb je, als ze geïrriteerd reageren als jij je leven niet zo wilt weggooien aan een of andere hufter... want in zekere maten, is hij dit wel degelijk.

Anyhow, vandaar dat je waarschijnlijk het berichtje moet sturen, dat je iets met hem wilt bespreken dat in zekere vorm niet besproken kan worden over telefoon, dan wel SMS. De verdere verwoording mag je zelf over nadenken . Als hij niet binnen een week reageert aan de hand van dat berichtje, dan is de relatie al voorbij.
Eeej

Ik heb een berichtje gestuurd dat we is moesten praten . En nu komt hij vanavond naar mijn ouders hun kerst feestje . Ik kan dit toch niet nu zeggen . Iedereen is hier ...

Wat nu ?

@ Pletterprater : Thx voor al je berichtjes he
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 23:19
Poepkind
Poepkind is offline
Wel cool eigenlijk, als je t uitmaakt met iedereen erbij
Oud 05-01-2005, 14:48
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Hallo iedereen !!

Heb het dus nu pas uit gemaakt ... Maar hij geeft geen kick ofzo hij doet gewoon als ik hem tegen kom ofzo ( met gewoon bedoel ik : toont geen spijt ofzo ) !? Het is uitgeraakt op een best lullige manier : hij : mag ik nu bij je slapen of wil je het niet
: ik : neej niet vandaag
: hij : dan ga ik wel bij een andere chick slapen
Doordat werd ik echt razend heb hem een mep gegeven in het gezelschap waar we uit gaan elke zaterdag ... Hij zei niks meer ...
En later op de avond kwam hij naar me en zei : ik kom bij je slapen hé !! Waarop ik zei : ik wil gewoon niks meer met je te maken hebben heb hem men rug toegekeerd ben weggegaan ! Nu zit hij te flirten met men half zus

Wat nu ??

Oh ja overlaatst had hij een date met men half zus en hij bracht haar naar huis en zij ging even weg hij lag op men bed toen ik binnen kwam in men kamer ...
Men half zus zegt hiervan niets zij is zijn persoonlijke slaaf ofzo zij doet echt alles voor die knul :@
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 15:14
Verwijderd
Je halfzus duidelijk maken wat jij er van denkt?
Vind het ook van haar erg gevoelloos om zo met je ex weet ik wat te doen en naja iig zo met hem bezig te zijn.
En dat maakt het voor jou natuurlijk ook niet makkelijker..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 15:19
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-01-2005 @ 16:14 :
Je halfzus duidelijk maken wat jij er van denkt?
Vind het ook van haar erg gevoelloos om zo met je ex weet ik wat te doen en naja iig zo met hem bezig te zijn.
En dat maakt het voor jou natuurlijk ook niet makkelijker..

Nja men halfzus en ik zijn als water en vuur altijd al geweest !
Hij is er nu beneden ... En hij zei zo tegen men halfzus : ga is iets halen => drinken en zij doet dat
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 17:18
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Fleurtjeu schreef op 05-01-2005 @ 16:19 :
Nja men halfzus en ik zijn als water en vuur altijd al geweest !
Hij is er nu beneden ... En hij zei zo tegen men halfzus : ga is iets halen => drinken en zij doet dat
Kan je nagaan dat jij eerst die andere persoon was ... maarre, vraag eens aan je halfzus of ze niet wilt weten waarom jij het hebt uitgemaakt... kijken of ze dan interesse naar de reden heeft.

Ik zie wel, je vind je halfzus niet zo aardig, des al niet te min, blijft het familie... hoewel dan half . Toch op de een of andere manier een waarschuwing geven, zodat ze naderhand jou in ieder geval niet de schuld kan geven, dat je niets hebt gezegt. Leg anders in ieder geval de situatie uit aan je ouders... hopelijk kunnen zij het begrijpen? (hoewel... gezien wat je al over je ouders verteld hebt...)

ps. graag gedaan
Oud 05-01-2005, 17:25
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 05-01-2005 @ 18:18 :
Kan je nagaan dat jij eerst die andere persoon was ... maarre, vraag eens aan je halfzus of ze niet wilt weten waarom jij het hebt uitgemaakt... kijken of ze dan interesse naar de reden heeft.

Ik zie wel, je vind je halfzus niet zo aardig, des al niet te min, blijft het familie... hoewel dan half . Toch op de een of andere manier een waarschuwing geven, zodat ze naderhand jou in ieder geval niet de schuld kan geven, dat je niets hebt gezegt. Leg anders in ieder geval de situatie uit aan je ouders... hopelijk kunnen zij het begrijpen? (hoewel... gezien wat je al over je ouders verteld hebt...)

ps. graag gedaan
Heb ik gedaan , maar ze wil niet luisteren en ik heb een slag gekregen in men gezicht omdat ik dat heb uit gelegt wat hij doet enzo ...

p.s. jah ik weet dat ik in het begin die 1 ste persoon was
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 17:35
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Fleurtjeu schreef op 05-01-2005 @ 18:25 :
Heb ik gedaan , maar ze wil niet luisteren en ik heb een slag gekregen in men gezicht omdat ik dat heb uit gelegt wat hij doet enzo ...

p.s. jah ik weet dat ik in het begin die 1 ste persoon was
Van wie heb je die slag in het gezicht gekregen? Van je halfzus of van die vent. (want dan kan je er des noods de politie bijhalen ... met je zusje zou ik dat niet doen)

Ik neem aan dat je niet de kamer deelt met je halfzusje... dan kan je haar in ieder geval zeggen, dat je het haar en/of haar (jouw ex-) vriend verbiedt om op jouw kamer te komen. Wellicht slot kopen? (okee, gaat ver, geef ik toe)

Maar goed, ze wilt niet luisteren, jij weet de ware aard van die (k)nul, mag ze straks zelf op de blaren gaan zitten. Ze kan jou in ieder geval niet verwijten dat je niets gezegd hebt.

En ja, ik weet dat het klote is die relatie dan aan te zien, maar ik denk dat je niets anders kan. Je kan haar immers niets verbieden op relatieniveau en dat moet je ook niet doen. Doe je dit wel, komt ze waarschijnlijk nooit meer van hem af. Immers, haar zusje, die ze haat (vuur-water principe treed in werking), keurt het af, dus extra leuk voor haar.
Oud 05-01-2005, 17:38
Pletterprater
Pletterprater is offline
Overigens beetje flauw, maar mijn ouders hebben een keertje het tegenovergestelde gedaan bij een vriendje van mijn zusje... ze vonden hem niks. Hij rookte, hij dronk en hij was echt zo'n associaal figuur. (hiermee wil ik roken en drinken niet associëren met associaal zijn, maar eerder toevoegen aan het geheel)

DUS... ze prezen hem de lucht in. Goh, wat kan hij goed drinken, goh wat is hij leuk voor je. Hoe gaat het met hem, etc.

Mijn zusje was hem snel beu daarna. Tja, de aandacht was niet op haar gevestigd.
Oud 05-01-2005, 19:23
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 05-01-2005 @ 18:35 :
Van wie heb je die slag in het gezicht gekregen? Van je halfzus of van die vent. (want dan kan je er des noods de politie bijhalen ... met je zusje zou ik dat niet doen)

Ik neem aan dat je niet de kamer deelt met je halfzusje... dan kan je haar in ieder geval zeggen, dat je het haar en/of haar (jouw ex-) vriend verbiedt om op jouw kamer te komen. Wellicht slot kopen? (okee, gaat ver, geef ik toe)

Maar goed, ze wilt niet luisteren, jij weet de ware aard van die (k)nul, mag ze straks zelf op de blaren gaan zitten. Ze kan jou in ieder geval niet verwijten dat je niets gezegd hebt.

En ja, ik weet dat het klote is die relatie dan aan te zien, maar ik denk dat je niets anders kan. Je kan haar immers niets verbieden op relatieniveau en dat moet je ook niet doen. Doe je dit wel, komt ze waarschijnlijk nooit meer van hem af. Immers, haar zusje, die ze haat (vuur-water principe treed in werking), keurt het af, dus extra leuk voor haar.

Zij heeft me gemept
Mja ...

Ik deel idd geen kamer met haar Gelukkig
Mja ik heb een slot alleen vind ik nie dat ik mij moet op sluiten voor iemand in men huis !!

Of ben ik nu weer impulsief ?!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:28
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Fleurtjeu schreef op 05-01-2005 @ 20:23 :
Zij heeft me gemept
Mja ...

Ik deel idd geen kamer met haar Gelukkig
Mja ik heb een slot alleen vind ik nie dat ik mij moet op sluiten voor iemand in men huis !!

Of ben ik nu weer impulsief ?!
Sorry, wist niet dat je in die kamer was, toen die ex opeens je kamer binnen kwam en op bed kwam liggen. Dacht dat je bedoelde dat je zelf die kamer binnen ging .

En nee, je hoeft jezelf uiteraard niet op te sluiten. Wat ik meer bedoel is, dat als je niet in je kamer bent, je hem wellicht op slot kan doen of die halfzus van je in ieder geval kan verbieden zonder jouw toestemming op jouw kamer te komen en die vriend ook.

Daarmee sluit je jezelf niet op, maar zorg je er in ieder geval voor, dat er geen van hen zomaar je kamer in gaan om daar rond te snufelen. (vooral gericht richting die vriend dan)

Want als je er zelf bent, kan je dat wel in de gaten houden

(ps. je hebt een pm)
Oud 05-01-2005, 20:18
lieve
lieve is offline
Het lijkt me zo alsof die vriend van jou je gewoon kleineert...
Zo alsof hij niets verkeerd kan doen, en het steeds jouw fout is.
Meid dat is echt niet normaal en goed.
Ikzou als ik jou was zo snel mogelijk van die jongen vanaf willen geraken en iets proberen met die leuke, gewone vriend van je.

Groetjes Lieve,xxx
Oud 05-01-2005, 20:51
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
lieve schreef op 05-01-2005 @ 21:18 :
Het lijkt me zo alsof die vriend van jou je gewoon kleineert...
Zo alsof hij niets verkeerd kan doen, en het steeds jouw fout is.
Meid dat is echt niet normaal en goed.
Ikzou als ik jou was zo snel mogelijk van die jongen vanaf willen geraken en iets proberen met die leuke, gewone vriend van je.

Groetjes Lieve,xxx

Hij is men ex

Thnx voor je reactie trouwens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten