Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
het komt ook op me over dat je gewoonweg niet bij hem past ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
( Dank U voor jou reactie ) Ik probeer er steeds over te praten maar het lukt niet . Ik krijg er gewoon geen letter tussen dan . En dan is hij op het einde zo lastig dat ik er niet meer eens woorden wil aan vuil maken ! ==> Ik heb trouwens mijn naam veranderd ... Dus ik ben wel degelijk Eos ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb al 7 maand een relatie met hem en dat wil ik niet meteen opgeven zonder slag of stoot opgeven ! Dat over mijn schuld : Als hij het ene zegt en ik durf daar iets anders op zeggen is er een discussie die meestal eindigt men een ruzie e da ga ik steeds 'sorry' zeggen , want hij is daar te koppig voor dan zegt hij telkens : het is jou schuld niet de mijne ! Maar ook voor nutteloze dingen als ik iets fout doe of zo ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk het ook steeds maar diep vanbinnen zie ik hem ontzettend graag , maar het wil gewoon niet lukken , en ik weet ook niet of ik dat wel kan bij hem weggaan ... Hij komt steeds terug , en dan doet hij weer een tijdje lief enzovoort ... En dan ben ik op slag weer verliefd op hem , maar daarna begint alles weer opnieuw ! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan niet met hem breken om vele reden : Zoals ik al veel heb gezegd zie ik hem nog graag , maar ik denk nu dat ik van hem weg moet omdat ik kan hem duidelijk niet geven wat hij wil of beter gezegd ik laat hem niet doen wat hij wil steeds ( dollen met andere meisje bijvoorbeeld ) zo zijn er nog dingen hoor , maar daar kan ik niet over spreken . We hebben ook dezelfde vriendengroep en onze ouders zijn al jaren beste vrienden komen vaak samen enzovoort ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat bedoel je eigenlijk met 'dollen met andere meisjes'? Voor de rest hebben je ouders en vrienden hier best weinig mee te maken toch? ![]() Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 15:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als het uit is wilt hij niet eens vrienden blijven dus dat zal moeilijk gaan . Onze ouders gaan bij nieuwjaar , kerstmis , ... bij elkaaar eten dus ja dan zie je elkaar en ik heb het steeds wel moeilijk als het uit met hem . Dollen nja : flirten , zoenen , ... En hij vroeg ook of hij nog mogt sex hebben met meiden die hij sexy vond ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wees verstanding, alsjeblieft ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij bedoeld dus het uitmaken ... Ik weet heus nog niet wat ik ga doen ... Mja aan jullie reacties en mijn lijst ( nadelen - voordelen aan hem ) denk ik het beste ook ... Maar hoe ( zonder dat hij me weer onderbreekt en zonder hem nja te kwetsen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt er wel gelijk mee... anders zou je meer op hem gaan lijken en dat kan niet kloppen. Dus inderdaad, zonder teveel te kwetsen. Wel moeilijk, want je kwetst hem waarschijnlijk in zijn eer, hoe je het ook uitmaakt. Hoezo? Wel, hij lijkt graag de bink uit te hangen, stoere praatjes, macho gedrag (tenminste, voor zover ik heb mogen uitmaken uit jouw tekstjes) Ik hoop dat hij niet snel zijn handjes laat wapperen, als je begrijpt wat ik bedoel. Mocht hij dit wel doen, zeg het hem dan in bijzijn van vriend(en) en/of vriendin(nen). Nu heb ik nog niet gezegd, hoe je het beste het uit kunt maken... alsof hier ooit echt een goede mogelijkheid voor is. Wat je het beste gewoon kunt doen is, volgende keer als er weer een wissewasje is, of hij geeft jou weer ergens de schuld van, moet je zeggen dat het klopt en daarom dat de relatie beter verbroken kan worden. Met deze woorden gezegd te hebben, keer je de rug naar hem en loop je weg. Hetzelfde geld voor wanneer hij weer zo neerbuigend over je doet (hou je van me? Ja? Laat dat dan eens merken.... nee, ik houd niet meer van je, ik maak het uit, doei) Zoiets
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn ex had er ook een handje van om dingen bij mij neer te leggen, dat wist hij altijd zo te doen zodat ik later pas dacht van: ![]() Kom voor jezelf op! Laat zien wie je bent! Laat zien dat waarom jullie relatie niet werkt, (mede) door hem komt! Succes ![]() Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 23:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet wat hij aan het doen is ... Ik wil het persoonlijk zeggen : dus in zijn gezicht ... wil zijn reactie zien , maar ik zal maar niet hopen op een traan of zo ... Maar nu mijn ouder nog die doen er erg geïrriteerd over ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leg aan je ouders uit waarom je het gaat uitmaken. Dan zullen ze het wel beter begrijpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anyhow, vandaar dat je waarschijnlijk het berichtje moet sturen, dat je iets met hem wilt bespreken dat in zekere vorm niet besproken kan worden over telefoon, dan wel SMS. De verdere verwoording mag je zelf over nadenken ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een berichtje gestuurd dat we is moesten praten . En nu komt hij vanavond naar mijn ouders hun kerst feestje . Ik kan dit toch niet nu zeggen . Iedereen is hier ... Wat nu ? @ Pletterprater : Thx voor al je berichtjes he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nja men halfzus en ik zijn als water en vuur altijd al geweest ! Hij is er nu beneden ... En hij zei zo tegen men halfzus : ga is iets halen => drinken en zij doet dat ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zie wel, je vind je halfzus niet zo aardig, des al niet te min, blijft het familie... hoewel dan half ![]() ![]() ps. graag gedaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() p.s. jah ik weet dat ik in het begin die 1 ste persoon was ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik neem aan dat je niet de kamer deelt met je halfzusje... dan kan je haar in ieder geval zeggen, dat je het haar en/of haar (jouw ex-) vriend verbiedt om op jouw kamer te komen. Wellicht slot kopen? (okee, gaat ver, geef ik toe) Maar goed, ze wilt niet luisteren, jij weet de ware aard van die (k)nul, mag ze straks zelf op de blaren gaan zitten. Ze kan jou in ieder geval niet verwijten dat je niets gezegd hebt. En ja, ik weet dat het klote is die relatie dan aan te zien, maar ik denk dat je niets anders kan. Je kan haar immers niets verbieden op relatieniveau en dat moet je ook niet doen. Doe je dit wel, komt ze waarschijnlijk nooit meer van hem af. Immers, haar zusje, die ze haat (vuur-water principe treed in werking), keurt het af, dus extra leuk voor haar.
||
![]() |
Citaat:
Zij heeft me gemept ![]() Mja ... Ik deel idd geen kamer met haar ![]() ![]() Mja ik heb een slot alleen vind ik nie dat ik mij moet op sluiten voor iemand in men huis !! Of ben ik nu weer impulsief ?! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En nee, je hoeft jezelf uiteraard niet op te sluiten. Wat ik meer bedoel is, dat als je niet in je kamer bent, je hem wellicht op slot kan doen of die halfzus van je in ieder geval kan verbieden zonder jouw toestemming op jouw kamer te komen en die vriend ook. Daarmee sluit je jezelf niet op, maar zorg je er in ieder geval voor, dat er geen van hen zomaar je kamer in gaan om daar rond te snufelen. (vooral gericht richting die vriend dan) Want als je er zelf bent, kan je dat wel in de gaten houden ![]() (ps. je hebt een pm)
||
![]() |
Citaat:
Hij is men ex ![]() ![]() Thnx voor je reactie trouwens |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |