Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nou het doel was naar buiten kijken, en normaal lukt het door zo'n beweging met mijn hofd naar het raam. maar nu hing er iets voor. mijn bedoeling was dus naar buietn kijken, maar dit werd gedwarsboomt door een gordijn
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Wie wil er op zichzelf zijn met kerst? Ik niet, en het bruine paard voor het huis in aanbouw ook niet. logies tog?
||
Citaat:
Een huis is een ding en dingen hebben geen gevoel. Waarom generaliseer je verschillende dingen die bijna geen overeenkomsten hebben. Een huis denkt niet, laat staan wanneer het in aanbouw is. Een paard lijkt niet op jou mag ik hopen evenmin als op het huis. Het is dus niet logisch wat met sch gespeld wordt, omdat er anders logies staat in de zin van logeren (slapen).
||
Citaat:
Nee, het is kerstmis op de eerste en tweede kerstdag, wanneer ik in april nog niet de kerstboom heb verwijderd uit deze kamer is het toch ook geen kerst meer? Het is dus complete nonsens dat het nu nog kerst is. "hah! dat valt niet te weerleggen." Hah moet met een hoofdletter gespeld worden, aangezien jij jouw vorige zin had afgesloten met een punt. Een teken dat de zin is afgelopen. Het valt echter wel te weerleggen, zoals ik hierboven betoogd heb. Dat argument is dus een schijnargument.
||
Citaat:
||
Citaat:
Daar geef ik je gelijk in, maar dan nog klopt mijn paard-huis-zin. En wat hoofdletters betreft, ik heb ruzie met m'n caps lock. Vergeef me. Ik ben zo'n slecht mens. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |
Stel-een-vraag Verwijderd | 500 | 20-02-2010 12:05 | |
De Kantine |
vraag maar raak Verwijderd | 500 | 16-11-2008 12:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Seksuele Fantasie Type | 5 | 31-12-2003 10:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Yara Verwijderd | 107 | 23-07-2003 23:58 |