Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2005, 14:47
Mir-idiotA
Het is vandaag nogal guur weer, dat maakt me altijd zo treurig. Opzich begon mijn dag nog best goed, ik had namelijk echt fantastisch gedroomd. Het was zo’n zomerdag, lekker languit in het gras de hele dag, en dan gewoon niets doen. Helemaal niets, alleen beetje lol trappen met de anderen zo af en toe. Maarja, dan zijn die gordijnen open en zie ik dat gure weer… Bah.

Godvrrdmme! Ik baal echt enorm. Ongeveer 15 minuten geleden kwam ik, voor de tweede keer vandaag, die opgeblazen rotzak tegen waarbij ik gewoon enorm in het niet val. Hij verpest mijn hele dag met zijn arrogante patserloopje. Ik zat vanmorgen al niet echt lekker in mijn vel en dan dit weer…

Zonet was er helemaal niemand thuis, dus ik ben eens even voor de spiegel gaan staan, dat doe ik op zulke momenten wel eens vaker. Ik had het beter niet kunnen doen. Dat ik hoognodig een ooglidcorrectie nodig heb was me al bekend maar er viel me nu nog veel meer op. Dat komt natuurlijk ook door die rotpatser, die zo geweldig is dat ik totaal niets ben!
Een ooglidcorrectie alleen is niet genoeg, maar een hele facelift heb ik nodig. Als dat dus gebeurd vallen mijn lelijke flaporen op, dus daar moet dan ook direct wat aan gebeuren.
Toen ineens bedacht ik dat ik haarimplantaten nodig heb wil ik überhaupt een beetje mannelijker overkomen. Ik ga eens even opletten hoe het bij anderen allemaal zit.

Wat vind ik de avond altijd fijn, lekker donker zo in de winter. Volgens mij ben ik een minderwaardigheidscomplex aan het ontwikkelen, maarja wat wil je met zulke binken in de buurt. Iedereen kijkt naar hen, logisch dat ik onzeker wordt. Er moet gewoon echt wat gebeuren wil ik nog een beetje als een man leven de komende jaren.

Zelfs mijn dromen gaan nu over correcties die hoog nodig zijn bij mij!
Een borstkasvergroting! Dat ik dat niet eerder had bedacht zonder dat mijn onderbewustzijn ermee op de proppen komt. Het is namelijk een cruciaal aspect! Intelligent ben ik dus ook al niet echt meer die paar uurtjes dat ik wakker ben. Ik lig maar wat weg te rotten in mijn stinkzitzak.

Mijn ballen! En mijn piemel. Auw! Serieus, dat is nóg belangrijker. Het is me zonet opgevallen, een vrouw liep me voorbij zonder me op te merken. Toen ik opving waar haar blik op ruste waren dat de ballen van die kerel van de overkant. Ja, die zijn inderdaad groter dan die van mij. Toen kwam ik ook nog die eikel met zijn loopje tegen en dat gaf echt de doorslag. Ook hij heeft een enorm zaakje daar hangen.
Wat ik dus nodig heb is een ooglidcorrectie, facelift, oorcorrectie, haarimplantaten, borstkasvergroting, balvergroting, penisvergroting.

Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 14:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2005, 14:49
niam
niam is offline
Crap.

Onsamenhangend geheel van ledigheid, en de humor is ook gezonken.
Oud 03-01-2005, 14:52
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ehm.. Oké
Probeer je je in de mannenwereld te verplaatsen of zo?

Volgens mij is het trouwens op zich en zo net, maar dat soort woorden lezen sowieso vaak niet echt lekker in een tekst
Oud 03-01-2005, 14:54
Mir-idiotA
damn, vatten jullie em nie ?
tis zeg maar tegen die onzin dat iedereen zich met plastische chirurgie inlaat vanuit een hond zegmaar .
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 14:57
niam
niam is offline
Dat maakt het wel iets leuker. Het geval is dat het niet aantrekkelijk geschreven is, waardoor ik over de tekst heen gevlogen ben zonder op een plot te letten.

Maar goed, deze wending maakt het nog net geen crap.
Oud 03-01-2005, 15:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 03-01-2005 @ 15:54 :
tis zeg maar tegen die onzin dat iedereen zich met plastische chirurgie inlaat vanuit een hond zegmaar .
Mja, dat snapte ik op zich wel, maar het zit niet zo logisch in elkaar

Je zegt bijvoorbeeld eerst dat de dag op zich wel goed begon, doordat hij goed had gedroomd en zo, maar vervolgens staat er ergens dat hij vanochtend al niet goed in zijn vel zat.
Het idee is op zich best leuk, de uitwerking minder.
Oud 03-01-2005, 15:00
Mir-idiotA
ja das nou mijn punt... ik vond het zelf dus wel nice idee.. maar idd hoe schrijf je het dat men het snapt en dat het lekker leest....
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 15:01
niam
niam is offline
Ik denk dat je daar talent en ervaring voor nodig hebt.
Oud 03-01-2005, 15:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
niam schreef op 03-01-2005 @ 16:01 :

Talent is inderdaad altijd handig, maar het is vaak ook gewoon heel veel doen... Mensen je teksten laten lezen en goed naar hun kritiek luisteren en dat proberen te verwerken.. Maar ja, het is lastig als je gewoon maar weinig talent hebt...
Oud 03-01-2005, 15:06
Mir-idiotA
jup.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 15:07
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
niam schreef op 03-01-2005 @ 16:01 :
Niet lief, niam.

Nja, ik vind het zelf ook niet lekker lezen. En wat moet een hond met
Citaat:
een ooglidcorrectie, facelift, oorcorrectie, haarimplantaten, borstkasvergroting, balvergroting, penisvergroting
?
O, en ik ken trouwens ook geen honden met flaporen, maar goed, dat is gemierenneuk (of mierengeneuk, wat is de goede vervoeging?).
Oud 03-01-2005, 15:09
niam
niam is offline
Niet lief?

Ik zeg louter waar het op staat en de waarheid is inderdaad niet altijd lief, terwijl ik dat zelf wel ben

Oud 03-01-2005, 15:11
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik had niet echt het idee dat het over een hond ging. Zelfs niet toen ik het nog een keer las. Ik vind het geheel ook niet zo sterk in elkaar zitten, vooral omdat de gedachten en gevoelens te complex zijn om aan een dier te koppelen.

Daarnaast loopt er niet echt een goeie verhaallijn door je tekst, alles gebeurt alleen maar om je voorbeelden goed uit te laten komen.
Oud 03-01-2005, 15:14
Roosje
Roosje is offline
Ik weet niet meer precies hoe hij gaat, maar er is een Loesje: Als iemand je de waarheid vertelt, vraag dan waarom.

Nja, dat maakt nog geen verschil hoor. Van mij mag je het best zeggen, ik zeg alleen dat het niet lief is/klinkt.

En een hond languit in het gras?
Oud 03-01-2005, 15:32
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 03-01-2005 @ 15:54 :
Dat is dus juist precies waarom dit geen goed stuk is.
Jij bent de enige die het begrijpt, dus óf je hebt geweldige eenzame humor, óf het stuk is slecht.
En ik ga voor het laatste.
Onsamenhangend enzovoorts, zie bovenstaand commentaar.
O ja, "Opzich" is geen woord. "Op zich" zou op zich nog kunnen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 15:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Een hond? Ow, dat had ik even niet begrepen (en overheen gelezen in die ene reactie van haar), nu zie ik het stukje ineens wel in een heel ander licht
Oud 04-01-2005, 19:00
terror4life
terror4life is offline
goed idee, minder goed uitgewerkt inderdaad

ik wil wel zeggen hoe het beter kan, maar dan kan ik bijna het verhaal overnieuw gaan schrijven
sorry als dit hard overkomt ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen
ik weet anders ook niet wat voor advies ik je kan geven (als je meer wilt schrijven) misschien anderen wel.
dus laten we stoppen met alleen zeggen dat het een slecht uitgewerkt verhal is, maar daar ook argumenten voor geven. of in ieder geval advies
lijkt mij een goed idee...
Oud 05-01-2005, 18:21
terror4life
terror4life is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 03-01-2005 @ 16:07 :
O, en ik ken trouwens ook geen honden met flaporen, maar goed, dat is gemierenneuk (of mierengeneuk, wat is de goede vervoeging?).
gemierenneuk toch?
Oud 05-01-2005, 18:24
Roosje
Roosje is offline
Ik zal eens kijken. *Pakt woordenboek en citeert* mierenneuken *zucht* Staat er niet in.
Oud 05-01-2005, 18:31
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
mie·ren·neu·ken (ww.)
1 [inf.] muggenziften

Bron: de dikke vandalen.
Oud 05-01-2005, 18:32
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Oh, en dit is misschien wel leuk om te weten:

mug·gen·zif·ten (onov.ww.)
1 vitten op kleinigheden => chicaneren, haarkloven, kommaneuken, mierenneuken, spijkers op laag water zoeken

terror4life
terror4life is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 05-01-2005 @ 19:24 :
Ik zal eens kijken. *Pakt woordenboek en citeert* mierenneuken *zucht* Staat er niet in.
tja, dan is t allemaal goed vind ik

oke ontopic...
duivelaartje
duivelaartje is offline
mierenneuken <informeel>
® zeuren ® zich uiten

synoniem
= muggenziften
= een haar in de boter zoeken
= spijkers op laag water zoeken
= chicaneren <formeel>

Zelfs in het synoniemenwoordenboek.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:36
Roosje
Roosje is offline
Ja maar... ja maar... *zucht* het was de pocket van de Van Dalen!
Oud 05-01-2005, 19:59
terror4life
terror4life is offline
*zoek zoek* bij mij staat ie er wel in:
mierenneuker: m,v -s (plat) iemand die van de kleinste kleinigheden (das best dubbelop kleinste kleinigheden maar dat is ook gemierenneuk ) een probleem maakt; kommaneuker; punaisepoetser; muggenzifter; pietlut

maar er staat niet in of het nu gemierenneuk of mierengeneuk moet zijn *zucht, stom woordenboek*

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 20:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2005, 20:20
Roosje
Roosje is offline
Ja, mierenneuker staat er bij mij ook wel in, maar het werkwoord niet.

Edit: @ terror4life: Blije ava, en toffe sig.
Oud 06-01-2005, 20:45
terror4life
terror4life is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 05-01-2005 @ 21:20 :
Ja, mierenneuker staat er bij mij ook wel in, maar het werkwoord niet.

Edit: @ terror4life: Blije ava, en toffe sig.
dankje
Reageren

Regels voor berichten