Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmmmm naja weet je wat het is , ik ben alleen ff in de kerst vakantie gaan werken omdie rijlessen af te betalen , en weer in de volgende vakantie ofzo te gaan werken. Dus voorschot kan ik niet vragen. Maar nu indd die vaste lasten kan ik niet betalen dus ik weet niet of ik nog wat kan doen , hij heeft et geld al dus ... maar thnx voor je reactie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
@TS: Maar je kunt natuurlijk ook even met je baas praten hierover....kijken of je met hem tot een betere oplossing kunt komen....
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het was zijn fout dat hij dat gestort had , dus moet hij het op lossen en dan niet op deze manier toch? En toen ik et kreeg wist ik niet dat et niet bedoeld was voor mij en hij wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar zat ik ook al te denken , maar ik werk bij van der valk en van der valks staan bekend om de manier waarop ze met geld omgaan ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja als ik me geld eis dan blijf ik bij hem met die schuld zitten stel dat die het geeft en dan moet ik blijven werken voor hem en dat zie ik al helemaal niet zitten eigenlijk dus in principe kan ik weinig doen maar het hoort dus niet zo te gaan , lees ik hier. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja daar zit ik dus wel over te denken indd want gebeuren meer dingen die niet kunnen, ik had wel al door dat ik weinig kon beginnen maar vroeg me gewoon af of dit kon. |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Wat was er nou met je senseo apparaat eigenlijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en me senseo , geen idee, laatste tijd doet die het veel minder , eens in de week ofzo ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Offtopic: Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zoals al vaker is gezegd, ga gewoon naar die beste kerel toe en leg uit wat er aan de hand is. Ik kan me niet voorstellen dat jullie er niet samen uit kunnen komen in een goed gesprek. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |