Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2005, 11:44
mira_love
mira_love is offline
nou, even mn verhaal:
ik msn sinds het nieuwe jaar met een jongen, die mij heel erg leuk lijkt. Hij zegt dat hij mij ook wel leuk vindt en waarschijnlijk gaan we wat afspreken in de voorjaarsvakantie. maar nu vole ik me zo...ja, ik weet het niet...ik kan niet zeggen dat ik nou heel happy ben. Kan het zijn dat ik bang ben dat het niks wordt, dat hij mij niks vindt? Er is nog nooit een jongen geweest die mij leuk vond, terwijl ik al wel een paar keer iemand leuk heb gevonden en ik ben zelfs al een keertje verliefd geweest..., ben ik bang dat ook dit weer uitloopt op niks?
Oud 07-01-2005, 12:01
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Natuurlijk kan het zo zijn dat het niets wordt, maar je moet er niet bij voorbaat al vanuit gaan. Er zullen ook vast wel eens mensen op jou verliefd worden, geloof me

Afspreken met iemand van internet is gewoon eng, daar word je zenuwachtig van en daardoor ga je twijfelen. Dat is heel normaal. Twee jaar geleden was dat bij mij, en bij degene die ik zou ontmoeen, zo erg dat we het door een klein stom misverstandje helemaal hebben afgeblazen. Daar heb ik best veel spijt van gehad, maar misschien is het ook wel goed. Het is lastig te bepalen wat je precies van zo'n ontmoeting kunt verwachten. Het kan de liefde van je leven zijn, het kan ontzettend tegenvallen of je hebt gewoon een gezellige dag en verder niets. Misschien raken jullie wel harstikke goed bevriend, en een goede vrienschap gaat toch nog altijd boven een hartstochtelijke, maar korte liefde
Oud 07-01-2005, 13:35
Quiana
Quiana is offline
--> l&r.
Oud 07-01-2005, 13:41
OceanEye
OceanEye is offline
Ik heb dat soms ook wel, maar dan met gewoon mensen die ik elke dag zie en al goed ken. Bij mij is het meestal gewoon dat ik er tegenop zie omdat je met z'n tweeen bent en je daardoor het gevoel hebt dat er meer op je gelet wordt, waardoor je dus een beetje een ongemakkelijke situatie hebt.
Als ik jou was zou ik gewoon gaan, voor alles een eerste keer. Hij moet je gewoon nemen zoals je bent en zo niet, dan zijn er nog genoeg andere mensen die net zoveel intresse in je hebben.
Oud 07-01-2005, 15:02
starslayer
starslayer is offline
Citaat:
mira_love schreef op 07-01-2005 @ 12:44 :
nou, even mn verhaal:
ik msn sinds het nieuwe jaar met een jongen, die mij heel erg leuk lijkt. Hij zegt dat hij mij ook wel leuk vindt en waarschijnlijk gaan we wat afspreken in de voorjaarsvakantie. maar nu vole ik me zo...ja, ik weet het niet...ik kan niet zeggen dat ik nou heel happy ben. Kan het zijn dat ik bang ben dat het niks wordt, dat hij mij niks vindt? Er is nog nooit een jongen geweest die mij leuk vond, terwijl ik al wel een paar keer iemand leuk heb gevonden en ik ben zelfs al een keertje verliefd geweest..., ben ik bang dat ook dit weer uitloopt op niks?
Heb mijn vriendin ook via internet ontmoet. Na 3 maanden chatten hebben we elkaar eindelijk ontmoet (eerst bellen). Onze eerste date was de meest vreselijke date ooit, we hadden misschien allebei wel verwachtingen maar daardoor klapte we allebei dicht.

Na die date hebben we nog wel contact gehad via MSN (zoals voorheen ook gewoon dagelijks).

Toen kreeg ik een vriendin en we hielden gewoon contact. En voor de gezelligheid hebben we toen weer afgesproken, en toen was er geen spanning en was het super gezellig. Daarna gingen we steeds vaker daten.

Na een tijdje heb ik het uitgemaakt met mijn vriendin omdat ik haar wel enorm leuk vond. En nu hebben we al ruim een half jaar.

Dus ook al is de eerste date door de spanning niets, het kan altijd nog goedkomen. Het blijft gewoon enorm eng, iemand die je vertrouwd via het internet en bijna alles verteld terwijl je die persoon nog nooit ontmoet hebt.

Veel succes iedergeval
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 15:06
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Je moet je allebei gewoon niet al te veel voorstellen van zo'n eerste date. Als je de handel van tevoren te spannend maakt/te veel opblaast, dan kan het erg tegenvallen op de date zelf. Maak er gewoon een gezellige dag van en vervolgens zie je weer verder.
Oud 07-01-2005, 15:33
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
misschien ben je zo bang omdat je die jongen nog niet zo goed kent en omdat je hem nog nooit gezien hebt....
Je moet niet iets doen wat je eigenlijk niet wilt...
Reageren

Regels voor berichten