Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Ik ben zelf een jongen, maar ik denk dat hij zich op het internet sterker voelt. Dat heb ik zelf ook wel. Je moet em gewoon een keer echt spreken in het normale leven. Daar zul je hem echt zien, lijkt me. (tenminste, mijn MSN ik zit in mijn computer). Ik denk dat hij MSN en Internet als uitlaat gebruikt voor wat hij wil zijn. (uit je verhaal). Effectief lijkt me om een vriendin mee te nemen die zelf een vriend(in) heeft, dan kan je normaal praten over oppervlakkige dingen en zijn meningen leren. Als je dat bevalt kan je altijd em nog meer zien.
||
Citaat:
TS, spreek sowieso met die jongen af, dan kom je er snel genoeg achter hoe hij is en als zijn persoonlijkheid je bevalt ga je verder, anders kap je het weer af. maar als je hem leuk vindt ga je niet hem negeren omdat je bang bent dat hij een player is! iemands persoonlijkheid over msn is meestal totaal anders dan hoe iemand is in het echt, dus oordeel niet te snel over hoe hij is enkel gebaseerd op deze gesprekken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wat zou jij doen? Doornroos | 6 | 14-03-2013 07:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou jij omgaan met de volgende situatie? aniN | 13 | 23-02-2013 21:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen in deze situatie? x-spekkie-x | 63 | 20-04-2009 23:38 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen in deze situatie? raarmeisje | 48 | 14-10-2005 11:48 | |
Liefde & Relatie |
En Nu? Wat Zou JIJ Doen? Bounce | 17 | 17-03-2003 16:12 | |
Liefde & Relatie |
Wat nieuws of het oude vertrouwde, hoe kom je erachter wat je ware gevoelens zijn? Lindatje | 7 | 23-09-2002 16:30 |