Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2005, 21:12
annetjuh
annetjuh is offline
hoi.

ik heb een klein, groot probleempje.
Hoe kom je van een player af.
Ik doe soms dingen met een jongen die een aardige player is. In elk meisje ziet hij een spelletje.
Nu is het zo dat wij vaak wel weer telkens bij elkaar uitkomen zeg maar. Terwijl ik weet hoe hij is en hoe hij gedraagt. De ene keer ziet hij me niet staan en de andere keer is alle aandacht voor mij. IK doe dat ook bij hem. Maar dat ligt anders. Ik wil eigenlijk gewoon van hem af. En de ene avond ben ik zeg maar sterker en lukt het mij wel. Maar de andere avond gaat het op het eind toch wel mis. Het is gewoon dat ik naast het feit dat hij een player is toch aardig vind en sympatiek vind.
Hij vraagt namelijk altijd hoe het gaat met mijn opleiding/werk en rest. En hij onthoud het ook gewoon.
Ik weet niet wat ik met hem aan moet en door hem ook niet met mijzelf.
Ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat ik gewoon helemaal met hem moet kappen. Maar hoe kun je dat het beste doen.
Ik heb hele verhalen in mijn hoofd. Hoe hij zichzelf voor gek zet en geen respect toont bla bla bla...
Maar als ik hemm zie ben ik het te laf om te zeggen.
Heeft iemand enig idee hoe ik van hem af kom
Oud 11-01-2005, 21:14
Verwijderd
Niet.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 21:19
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
hoezo ben je te laf om het tegen hem te zeggen?
want je zegt dat je hem ook wel eens negeert zeg maar.
en verder denk ik dat als je het echhht niet wil het moet lukken om nee te zeggen.
Oud 11-01-2005, 21:35
Multilot
Multilot is offline
waarom zou je stoppen?
Zolang jij er ook plezier aan beleeft en er geen verwachtingen verder van hebt, gaat alles goed toch
Oud 11-01-2005, 21:40
Gothic
Gothic is offline
klap in z'n gezicht of een knietje zou het werk moeten doen...
Oud 11-01-2005, 21:47
Fainne
Fainne is offline
dat is het ook juist met players he, je vindt ze geweldig en diep vanbinnen weet je dat je niets voor ze betekent maar toch laat je je verleiden.

ja ik weet het ook niet
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 21:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja, daar gaat het ook om bij players. eerst tonen ze interessen en eigenlijk ben je toch maar een scharreltje
Oud 11-01-2005, 21:59
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Multilot schreef op 11-01-2005 @ 22:35 :
waarom zou je stoppen?
Zolang jij er ook plezier aan beleeft en er geen verwachtingen verder van hebt, gaat alles goed toch
eerlijk gezegd dacht ik dat eerst ook. Ik wou nooit een relatie zeg maar.Omdat mijn eerste echte vriendje een ramp was en ik ben ban voor de zelfde pijn en ellende. Ik heb hem gedumpt BTW. Maar die drie maanden waren de verschrikkelijkste drie maanden die ik persoonlijk heb meegemaakt in plaats van gelukkig ging ik me steeds ellendiger voelen en toen ik het uitmaakte dreigde hij dat hij zich van kant zou maken als ik niet terug kwamen schelde hij me uit ik heb doordat ik kwaad was gezegd dat hij het maar moest doen en omdat hij toch het lef er niet voor had (het was een moeilijke jongen en hij had het al 2 keer geprobeerd toen hij 12 en 14 was). Hij heeft het uiteindelijk niet gedaan. Maar hij was in die relatie heel erg obsessief.
Nu gaat hij samen wonen (hij is nu net 21). Nu besef ik dat ik zo niet verder kan gaan, in die 2 jaar dat het uit is heb ik alle jongens op het punt dat het bijna iets kon worden van me af geduwd. Ik denk dat ik nu wel een soort van relatie aankan of moet en aan moet om mijn eerste echte relatie te vergeten.
Ik weet dat het bij hem nooit iets zou gebeuren. Vandaar moet/wil ik van hem af.
Oud 12-01-2005, 07:07
Methuselah
Methuselah is offline
"Ik wil je niet meer zien."
Oud 12-01-2005, 07:43
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 12-01-2005 @ 08:07 :
"Ik wil je niet meer zien."
Oud 12-01-2005, 09:58
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 11-01-2005 @ 22:59 :
eerlijk gezegd dacht ik dat eerst ook. Ik wou nooit een relatie zeg maar.Omdat mijn eerste echte vriendje een ramp was en ik ben ban voor de zelfde pijn en ellende. Ik heb hem gedumpt BTW. Maar die drie maanden waren de verschrikkelijkste drie maanden die ik persoonlijk heb meegemaakt in plaats van gelukkig ging ik me steeds ellendiger voelen en toen ik het uitmaakte dreigde hij dat hij zich van kant zou maken als ik niet terug kwamen schelde hij me uit ik heb doordat ik kwaad was gezegd dat hij het maar moest doen en omdat hij toch het lef er niet voor had (het was een moeilijke jongen en hij had het al 2 keer geprobeerd toen hij 12 en 14 was). Hij heeft het uiteindelijk niet gedaan. Maar hij was in die relatie heel erg obsessief.
Nu gaat hij samen wonen (hij is nu net 21). Nu besef ik dat ik zo niet verder kan gaan, in die 2 jaar dat het uit is heb ik alle jongens op het punt dat het bijna iets kon worden van me af geduwd. Ik denk dat ik nu wel een soort van relatie aankan of moet en aan moet om mijn eerste echte relatie te vergeten.
Ik weet dat het bij hem nooit iets zou gebeuren. Vandaar moet/wil ik van hem af.
Ik snap er helemaal niks van. En je redenatie kan ik al helemaal niet volgen.
Oud 12-01-2005, 10:15
MB
MB is offline
Citaat:
Multilot schreef op 12-01-2005 @ 10:58 :
Ik snap er helemaal niks van. En je redenatie kan ik al helemaal niet volgen.
Wat ik eruit opmaak:

Haar eerste echte vriendje was zo geobsedeert door haar dat ze het niet meer leuk vond, toen ze het uitmaakte ging hij raar doen. Nu woont hij samen, of gaat hij samenwonen ofzo.

Doordat de vorige relatie zo klote was denkt ze nu bang te zijn dat ze een relatie niet meer aankan en alle jongens die in de afgelopen 2 jaar dichtbij zijn gekomen heeft ze weer weggeduwd.

Ze weet dat het bij de 'player' toch niks (als in: een mooie relatie) kan worden, dus kan ze beter hem nooit meer zien

Toch?

-------------------------------------------------------------------------------------

Ik denk dat je het gewoon tegen hem moet zeggen, want het is ook niet eerlijk om hem gewoon te negeren. Want misschien doet hij wel zo tegen jou omdat hij zelf erg onzeker is en de ene keer wel durft te praten en de andere keer niet. Of doet hij het ook bij andere meisjes?
Oud 12-01-2005, 10:23
Verwijderd
Zeg het gewoon tegen hem inderdaad... 'Goh, ik zoek nu eigenlijk meer een serieuze relatie, dus ik wil niet meer met je zoenen enzo'. Als-ie een beetje beschaafd is dan zoent-ie je dan niet meer. Mocht hij dat niet zijn, dan is het voor jou makkelijker om te weigeren; je kunt dan immers gewoon zeggen 'nee, weet je nog wat ik laatst zei?'
Vragen naar je opleiding kan hij ook wel zonder je te zoenen... al is het nog even afwachten of hij je dan nog wel interessant vindt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 11:13
-bambi-
-bambi- is offline
zorgen dat je hem niet meer tegenkomt
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 11:23
Maija
Maija is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 11-01-2005 @ 22:12 :
hoi.

ik heb een klein, groot probleempje.
Hoe kom je van een player af.
Ik doe soms dingen met een jongen die een aardige player is. In elk meisje ziet hij een spelletje.
Nu is het zo dat wij vaak wel weer telkens bij elkaar uitkomen zeg maar. Terwijl ik weet hoe hij is en hoe hij gedraagt. De ene keer ziet hij me niet staan en de andere keer is alle aandacht voor mij. IK doe dat ook bij hem. Maar dat ligt anders. Ik wil eigenlijk gewoon van hem af. En de ene avond ben ik zeg maar sterker en lukt het mij wel. Maar de andere avond gaat het op het eind toch wel mis. Het is gewoon dat ik naast het feit dat hij een player is toch aardig vind en sympatiek vind.
Hij vraagt namelijk altijd hoe het gaat met mijn opleiding/werk en rest. En hij onthoud het ook gewoon.
Ik weet niet wat ik met hem aan moet en door hem ook niet met mijzelf.
Ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat ik gewoon helemaal met hem moet kappen. Maar hoe kun je dat het beste doen.
Ik heb hele verhalen in mijn hoofd. Hoe hij zichzelf voor gek zet en geen respect toont bla bla bla...
Maar als ik hemm zie ben ik het te laf om te zeggen.
Heeft iemand enig idee hoe ik van hem af kom
Ik weet wel een beetje hoe je voelt, een vriendin van mij heeft precies hetzelfde. ongeveer 2 maanden. dus eigenlijk niet zo lang, maar ze heeft mij dus echt alles verteld, en het is gewoon zielig. Ik ken die jongen verder niet!, gelukkig maar.
Ze verteld, dat de ene keer ziet ie haar niet staan en dan weer niet , ze hebben in de 2 maanden al 5x iets gehad!! en 4x is ie vreemd gegaan.
Ik vind het heel erg voor haar, want ze is nog steeds een beetje verlieft, maar toch haat ze hem.
Ik ga binnenkort een keer met haar mee stappen, en dan zie ik hem ook. (ze zit in Utrecht op kamers)
Oud 12-01-2005, 11:39
Mo6
Mo6 is offline
zorg er gewoon voor dat hij jou niet meer wil zien. dus ga lekker neuspeuteren, scheten laten en boeren in zijn bijzijn! en hokuspokus, weg issie!
Oud 12-01-2005, 12:35
Daboman
Daboman is offline
tja het probleem is dat je wel af en toe nee zegt, maar er duidelijk niet achter kunt staan. Wanneer je nee zegt en ook laat zien dat je het meent (dus niet de ene avond wel en de andere avond niet, dat is maar een halve nee), gaat hij vanzelf wel weer weg.

En probeer niet subtiel te zijn, want dat kan toch weer op allerlei manieren geïnterpreteerd worden en dan gaat hij dus ook niet weg. Gewoon nee, en niet "ik ga even weg". Als je weet dat je niets voor hem betekent, valt het toch wel mee om dat te zeggen?
Oud 12-01-2005, 12:43
Verwijderd
Goh, je wilt dus eigenlijk helemaal niks meer met hem te maken hebben maar je bent te slap om hem dat duidelijk te zeggen, dus doe je af en toe maar weer wat met hem. Interessant.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 17:06
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 12-01-2005 @ 11:15 :
Wat ik eruit opmaak:

Haar eerste echte vriendje was zo geobsedeert door haar dat ze het niet meer leuk vond, toen ze het uitmaakte ging hij raar doen. Nu woont hij samen, of gaat hij samenwonen ofzo.

Doordat de vorige relatie zo klote was denkt ze nu bang te zijn dat ze een relatie niet meer aankan en alle jongens die in de afgelopen 2 jaar dichtbij zijn gekomen heeft ze weer weggeduwd.

Ze weet dat het bij de 'player' toch niks (als in: een mooie relatie) kan worden, dus kan ze beter hem nooit meer zien

Toch?

-------------------------------------------------------------------------------------
Helemaal perfectisimo

Citaat:
-bambi- schreef op 12-01-2005 @ 12:13 :
zorgen dat je hem niet meer tegenkomt
Dit gaat een beetje moeilijk want, hij behoort tot onze vriendengroep dus hij gaat ook altijd mee uit enzo. Dus...
Reageren

Regels voor berichten