Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nu gaat hij samen wonen (hij is nu net 21). Nu besef ik dat ik zo niet verder kan gaan, in die 2 jaar dat het uit is heb ik alle jongens op het punt dat het bijna iets kon worden van me af geduwd. Ik denk dat ik nu wel een soort van relatie aankan of moet en aan moet om mijn eerste echte relatie te vergeten. Ik weet dat het bij hem nooit iets zou gebeuren. Vandaar moet/wil ik van hem af.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Haar eerste echte vriendje was zo geobsedeert door haar dat ze het niet meer leuk vond, toen ze het uitmaakte ging hij raar doen. Nu woont hij samen, of gaat hij samenwonen ofzo. Doordat de vorige relatie zo klote was denkt ze nu bang te zijn dat ze een relatie niet meer aankan en alle jongens die in de afgelopen 2 jaar dichtbij zijn gekomen heeft ze weer weggeduwd. Ze weet dat het bij de 'player' toch niks (als in: een mooie relatie) kan worden, dus kan ze beter hem nooit meer zien Toch? ------------------------------------------------------------------------------------- Ik denk dat je het gewoon tegen hem moet zeggen, want het is ook niet eerlijk om hem gewoon te negeren. Want misschien doet hij wel zo tegen jou omdat hij zelf erg onzeker is en de ene keer wel durft te praten en de andere keer niet. Of doet hij het ook bij andere meisjes?
||
Citaat:
Ze verteld, dat de ene keer ziet ie haar niet staan en dan weer niet , ze hebben in de 2 maanden al 5x iets gehad!! en 4x is ie vreemd gegaan. Ik vind het heel erg voor haar, want ze is nog steeds een beetje verlieft, maar toch haat ze hem. Ik ga binnenkort een keer met haar mee stappen, en dan zie ik hem ook. (ze zit in Utrecht op kamers)
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Dobermann gaat naar de Saaibucks ;) #1524 Verwijderd | 500 | 09-10-2011 20:45 | |
Liefde & Relatie |
Hoe pak je het weer op.. (wellicht herkent iemand situatie) ludachris | 4 | 03-10-2009 11:22 | |
Liefde & Relatie |
bang iem kwijt te raken Co | 17 | 25-04-2004 11:12 | |
Liefde & Relatie |
''Ik ben je al kwijt'' Verwijderd | 9 | 04-07-2003 19:31 | |
ARTistiek |
Droom, nachtmerrie, oorlog...kweet geen titel, maar lees ff als je wilt ofzo... Juliah | 9 | 21-07-2001 17:59 |