![]() |
|
Bodegraver steekt in op sneeuwbalgooier
Uitgegeven: 2 maart 2005 16:53 BODEGRAVEN - De politie heeft dinsdag een 64-jarige man aangehouden omdat hij met een steekwapen, een mes of een schroevendraaier, instak op een 17-jarige jongen. De man was het zat dat jongens sneeuwballen gooiden tegen het raam van zijn huis. De jongen raakte niet gewond, maar hield er wel een gat in zijn bodywarmer aan over, vertelde een politiewoordvoerder woensdag. De sneeuwbalgooiers, zes jongens in de leeftijd van 15 tot 19 jaar, zijn ook gearresteerd. Zij moeten zich voor de rechter verantwoorden voor openlijke geweldpleging. De 64-jarige man krijgt een dagvaarding voor poging tot zware mishandeling en vernieling. Alle verdachten mochten woensdag weer naar huis bron: http://www.nu.nl/news/490801/12/Bode...balgooier.html Misschien 1 dag te laat geplaatst, maar nog steeds actueel, want het ligt er nog steeds? Hoe ervaar je zelf de gooiers? word je boos bv?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik ben heus geen fan van de praktijken van MJ. ![]()
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
http://www.indymedia.nl/nl/2005/03/25419.shtml
Ontruiming Nijmegen na sneeuwbal De politie in Nijmegen kan weer eens niet tegen haar verlies. In de nacht van woensdag op donderdag, na een lange periode van sneeuwval verzamelden zich tientallen studenten op het Keizer Karelplein in Nijmegen om eens flink elkaar te bekogelen met sneeuw en gewoon pret te hebben. Het was dolle pret onderling, niks aan de hand, af en toe een sneeuwballetje naar een toeterende auto (die het vaak zelf uitlokten door rondjes te blijven rijden). Elk politiebusje dat langsreed werd vanzelf sprekend bekogeld. Laten we eerlijk zijn, als politie weet je dat je dat op dat moment een favoriet doelwit bent en dan moet je ook ergens tegen kunnen en niet kinderachtig zijn. Het was gewoon een leuke avond, niemand klaagde totdat de politie het weer eens nodig vond om haar macht te laten zien(en waarschijnlijk omdat ze er niet tegen konden om bekogeld te worden) en werd het plein omsingeld door politiebusjes en politiehonden. Onder dreiging van een luid blaffende agressieve hond werd het plein ontruimd. De politie was luid scheldend iedereen aan het verzoeken op alsjeblieft op te sodemieteren want 'een herdershond is niet lief voor je benen'. Ook werd er ruw geduwd en uiteindelijk iedereen het plein afgejaagd. Ronduit kinderachtig gedrag dus weer van de politie Nijmegen; als het echte kerels waren geweest hadden ze gewoon een balletje meegegooit. Dus heb je een snor en geen ambitie, ga dan bij de politie! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
alhoewel.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Alleen sneeuwballen gooien tegen rijdende auto's lijkt mij iig een slechte zaak...
|
In Rotterdam was een tijdje terug zo'n vervelend kereltje doodgeschoten omdat hij een sneeuwbal (met hardere inhoud ofzo) naar een auto gooide, dat was wel heel erg leuk
![]() Mijn vader zei nog "hij heeft z'n lesje wel geleerd, hij zal het nooit meer doen" ![]() Maar wat een ZEIKfamilie heeft dat irritante kereltje, die sedar ofzo, zeg. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
mensen moeten gewoon nadenken voor ze iets doen...
tuurlijk pak je meteen een steek wapen als er een paar sneeuwballen jouw kant op komen (heb er sinds kort dan ook 1 op zak) kreeg gister ook een lading tegen het raam so what....zoals er al vaker gezegd werd tis 1 á 2x per jaar en zo een pak sneeuw hebben we niet vaak gehad laat mensen genieten van de sneeuw maar nee hoor de politie moet al ingrijpen en die man agressief doen. loop gewoon even naar buiten, vraag vriendelijk een ander huis te pesten, ontvang een lading ijskoude sneeuw in je nek en ga weer terug naar binnen.. LEVE de SNEEUW
||
Citaat:
|
op zich is er niks mis met een sneeuwballetje gooien. Wat de TS vergeet te melden is dat de jochies DE HELE GODGANSE DAG sneeuwballen naar het huis van de man gooiden. De man had ook gevraagd of ze wouden stoppen, ze weggestuurd, etc., maar daar werd niet naar geluisterd.
daarnaast is het gooien van sneeuwballen naar auto's gewoon ronduit gevaarlijk. Leuk hoor, als je opeens niks meer ziet en je rot schrikt. (en als je er dan wat van zegt dat dan ineens de pappa van zo'n rotkind naar buiten komt en zich afvraagt 'waar ik me mee bemoeide'.... dat is nou 'opvoeden' geloof ik...)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In Rotterdam weten ze tenminste hoe ze rotjochies moeten aanpakken. |
![]() |
|
Ik word gek van die kinderen die op ons raam gooien, er komt zo een barst in, maar als je gewoon even boos word en tegen ze schreeuwt houden ze er wel mee op. Voor de rest vind ik dat ze overal op mogen gooien als het maar niet kapot gaat. Ik vind het zo lomp dat sommige mensen helemaal beginnen te flippen en agressief beginnen te worden als ze een sneeuwbal tegen zich aan krijgen. Dan kun je ook nergens tegen zeg. Ik gooi zelf soms ook weleens tegen vreemden, (maar heel soms) ik vind dat mensen tregen een grapje moeten kunnen. Zodra je niet op oude mensen gaat gooien (of juist hele jonge) en niets kapot maakt vind ik alles best.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 | |
Vrije tijd |
Uefa Cup 2004-2005 BarbapapaX | 401 | 22-05-2005 19:47 |