Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je met meerdere personen bent, en iedereen heeft 2000 euro, dan kun je wat mij betreft morgen in het vliegtuig stappen, dat moet ruim voldoende zijn.
Maar het ligt er natuurlijk aan wat je allemaal wilt doen (zoals altijd). Ga je langs Las Vegas (wat je zeker wilt!) dan moet je vanzelfsprekend oppassen niet over je budget te gaan. maak een gokbudget bij wijze van spreken. Wil je elke avond uit en drinken, dan wordt het duurder. Met 2 of 3 man kun je het gemakkelijkst motels induiken. Niet duur, en redelijke kamers. In de steden slaap je in youth hostels ofzo. Even googlen dan kom je wel ergens, ik weet zo geen sites uit mijn hoofd (oja, www.hostels.com). Maar zeker als je met meerdere mensen bent en zo kosten van slaapkamers en auto kunt delen, dan moet dat zeker gaan met 2000 Euro denk ik.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Een betere beschrijving van Ground Zero is misschien indukwekkend. Het is echt moeilijk te beschrijven, maar die sfeer die er hangt, die gebouwen die nogsteeds beschadigt zijn, de foto's op het hek, het gigantische gat in de grond, dat alles zorgt gewoon voor iets bijzonders (beter woord heb ik er echt niet voor)
||
Citaat:
En verder ben ik het eens met degene die ik gequote heb. Op de stomme manier van schrijven na.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Goeie tips voor rondreizen buiten europa?? G.T.C. | 14 | 18-02-2003 22:14 |