Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Heb die DD-6 ook. Maar ga 'm misschien verkopen. Die reverse vind ik echt onzinnig, en in lagen over elkaar spelen kan je met wel meer delay-pedaaltjes. (als je het al zou gebruiken) Kortom, ik heb liever m'n Ibanez DE-7, die veel mooier klinkt. (en de echo-functie ervan is anders, maar ook zeer mooi, zoniet mooier) Misschien niet de beste of mooiste delay die er is, maar wel de beste keus binnen m'n budget. De enige reden dat ik de DD-6 eigenlijk nog heb, is omdat ik veel delay gebruik en dus veel mogelijkheiden wat dat betreft wil. (zo kan ik met de DD-6 toch nog delay gebruiken wanneer ik de echo van de DE-7 gebruik) En ten tweede omdat de DD-6 een veel bruikbare oscillatie dan de DE-7 heeft. Dat dan weer wel. Wat ik ermee wil zeggen; kijk verder dan je neus lang is, er zijn veel meer (en betere, in mijn ogen, en in wel meer ogen) delay's.
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat trouwens een uberkut pedaaltje is, die acoustic simulator van boss. in feite een afgezwakte reverb + een afgezwakte line selector. Wat een kutding zeg |
![]() |
||
Citaat:
althans, bij een niet al te hard volume benadert ie t geluid vrij aardig, maar als je met een volle band aan t spelen band kom je er dan niet over heen en als je em harder zet klinkt t nergens meer naar.
||
![]() |
Citaat:
Ik houd zelf van een goede fuzz (momenteel een homemade en een bigmuff) met een warm wah (Vox, typenr. ?) geluid en af en toe wat Chorus en Delay. Ach het kan allemaal best beter, maar het bevalt prima.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll: thema Alfred's Mare Halogeen | 180 | 15-10-2005 18:31 | |
Lifestyle |
Movies @ Lifestyle Apomes | 104 | 15-09-2004 22:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Drugs & Alcohol |
wat en waarom funkypunk | 75 | 11-03-2004 00:40 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Feyenoord in actie tegen spreekkoren MissCzechMeOut | 26 | 20-11-2002 17:48 |