Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen die moedwillig geld verdienen aan muziek van anderen zijn héél fout bezig. MP3 is geen énkel probleem, zolang mensen die 't downloaden e.d. er maar geen cent aan verdienen. Goed, ook ik heb wel 'ns wat gebrand voor 3 euro 50, maar dat is meer om een rem te houden op het aantal verzoekjes. Niet omdat ik bakken met geld wil verdienen met m'n brandertje. |
![]() |
||
Citaat:
de echte muziekliefhebber zal (vroeg of laat) de muziek waar die van houdt echt op CD aanschaffen... Het medium mp3 is in mij ogen een soort radio of cassette... gratis maar qua kwaliteit niet geweldig (ik kom tussen me d/l's bar weinig 256kbs tegen). Als er geen illegale verkoop was, zou volgens mij het enige nadeel voor de muziekindustrie volgens mij de terugloop van de verkoop van CD-singles...
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben trouwens voor programma's als napster want anders was mijn cd-collectie nou lang niet zo uitgebreid omdat ik dan veel minder bands kende... |
![]() |
|
Napster..Was is dat!?!?!
![]() ![]() ![]() Nee, dat programma gebruik ik allang niet meer.. Ik ben tegen Napster omdat ik vind dat je gratis liedjes moet kunnen downloaden op internet en zij vragen er volgens mij geld voor..Bullshit dat de artiesten niet genoeg verdienen..Ik kijk weleens naar MTV Cribs..Nou hoor, ze hebben het echt slecht.. :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer je dát niet voor 'jouw' bandje overhebt ben je m.i. het doodschoppen niet waard. |
![]() |
||
Citaat:
De link tussen een cd'tje en een top-line auto die iedereen mooi vindt zie ik niet. Dat is té. En Ferrari stélen en een cd'tje dównloaden... Verschil? Iemand met een Ferrari heeft er meestal maar één. Een artiest verkoopt tien/honderd-duizenden, wat, misschien wel miljoenen cd's. Laatst gewijzigd op 25-05-2002 om 23:06. |
![]() |
||
Citaat:
En 50 piek is alsnog overdreven, je koopt dan duidelijk bij de verkeerde zaken...
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk je dat een beginnende band -misschien wel- miljoenen CD's verkoopt? Nou, ik dacht 't niet hoor. Ufke: Je hebt nergens gezegd dat je geen originele CD's koopt, maar jouw posts deden me toch een beetje die indruk krijgen. Je hoeft je niet aangevallen te voelen, maar dat eeuwige ik-wil-voor-een-duppie-op-de-eerste-rij-zitten gelul krijg ik een beetje de balen. Telkens dezelfde (slechte) argumenten om hun misbruik maar goed te praten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|