Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Yeahh like youuu know ![]() Je moet naar de Galleria Vittorio Emanuele zien, winkelen en bezienswaardigheid in één. Alle mooie winkels zitten in het Fashion Quadrilatero, een soort aparte modewijk met hele mooie straten en overal mooie winkels. Het Emporio Armani café zit op Via Manzoni, vlakbij de Dom, leuk om heen te gaan. Ok je bent waarschijnlijk allang onderweg maar ok ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar "ik vlieg ff naar milaan om ff een dagje te winkelen" doet mij overkomen alsof je te veel geld hebt en er echt nix nuttigs mee kan doen... en dan vind ik persoonlijk dat je er beter iets nuttigs mee kunt doen... (jij 1 designjurk meer of 20 man wat te eten... ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij/zij graag iets leuks van zijn geld wil gaan doen, mag dat toch? Misschien heeft hij/zij allang geld gestort op Giro 555. Wat een bullshit. Alsof je nu niets meer mag kopen omdat het zielig/niet eerlijk is tegenover de mensen in Azië ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens heb ik al gevlogen voor banknummer 1212. Ik snap daarbij niet wat de connectie is met een dagje Milaan... jaloers? ![]() Morgenochtend vliegen we pas (startpost was na 0:00 uur). Ik heb iig inmiddels een klein beetje een idee van waar ik moet zijn. Thanks. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat kan je ook nog hier vragen. Het is niet de bedoeling om over zulke dingen topics te openen.
Maar veel plezier. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[Wielrennen] Milaan - Sanremo 2005 ComeOnPilgrim | 14 | 20-03-2005 12:13 | |
Vrije tijd |
De Beste Sporter Ooit Wielrenner_R | 87 | 11-08-2004 16:47 | |
Vrije tijd |
Zaterdag 20 maart: Milaan-San Remo Boogie | 28 | 22-03-2004 22:15 | |
Vrije tijd |
[Wielrennen] 94e Milaan SanRemo B@RTOLI | 31 | 24-03-2003 16:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
vliegtuig boort zich in milaans handelscentrum Papageno | 28 | 21-04-2002 20:41 | |
Vrije tijd |
zaterdag de 1e wereldbeker wedstrijd: Milaan-San Remo Boogie | 31 | 24-03-2002 16:26 |