Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik maak zelf véél gebruik van HTML Help workshop.
Hiermee maak je van die helpbestanden waarvan windows veel gebuikt maakt. (Deze bestanden kan je in "deze computer" -> c-schijf -> windows -> help)
Maar wat iets profesioneler is, ze omzetten naar .pdf. - edit - Ik las het verkeerd,. Dan kan je ook eerst ff een html-pagina maken met bijvoorbeeld NVU en ze dan omzetten naar .chm.
Laatst gewijzigd op 09-01-2005 om 18:39. |
![]() |
|
gewoon in word doen (lekker makkelijk)
en dan http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/ een pdf-je creeren van je doc, en online gooien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een gratis DTP zoals QuarkExpress/Publisher/inDesign kun je hier vinden http://www.ragtime-online.com/ (het noemt RagTime Solo, die is gratis, de andere (gewoon Ragtime) is betalend).
Met een tekstverwerker is het natuurlijk ook mogelijk, maar echt goede resultaten, zal je niet krijgen; maar natuurlijk kan iedereen ze dan wel overal openen... voor PDF inderdaad PDFCreator, of OpenOffice, als je dat gebruikt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
OpenOffice kan ik inderdaad ook niet echt aanraden als iedereen van de medewerkers over een versie van MS Office beshikt, en dan vooral de lay-outter. Teksten kun je steeds in plain-text laten afgeven, dat is vaak veel beter omdat de lay-out dan helemaal door een persoon gedaan kan worden, en je kan makkelijker een onopgemaakte tekst in een vorm gieten dan een opgemaakte tekst in een andere vorm gieten.
|
![]() |
|
|