Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2005, 14:48
Verwijderd
Mijn hand heeft gisterenavond geklemd gezeten door een te hard aangetrokken hard plastieken bandje. (ja stom, ik weet het) Ik heb het uiteindelijk laten doorknippen en ze zeiden dat het gevaarlijk was: als je te laat was, zou je je hand kunnen verliezen. En dat ik naar de dokter moest gaan als het bleef tintelen.
Het heeft we getinteld, maar dat is nu voorbij. Mijn hand is nog wel een beetje dik, maar dat is al veel verbeterd.
Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 14:57
Midget
Midget is offline
ik denk van ook
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 15:03
Phlox
Phlox is offline
Ik ben natuurlijk geen dokter, maar het lijkt de goeie kant op te gaan.
Als het over een paar dagen niet over is zou ik nog even terug gaan naar de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 15:06
Verwijderd
het lijkt inderdaad de goede kant op te gaan, als het niet meer tintelt en minder dik wordt. ik hoop voor je dat het helemaal goed komt denk het wel, maarja ik ben geen dokter
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 15:09
Verwijderd
Bedankt, nu ben ik al iets meer gerustgesteld. Ik was eigenlijk echt wel bang toen ze dat zeiden van je hand verliezen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 16:51
hola
hola is offline
Beetje vaag... als het te strak is knip je het toch meteen zelf door? Hoe lang heeft het om je hand gezeten?

Maar wat ik me toch het meest afvraag: HOE krijg je het voor elkaar?

Maar de dokter zei toch: 'als je te laat..' blijkbaar was je dat dus niet, en komt alles goed
Oud 08-01-2005, 17:51
Verwijderd
Citaat:
hola schreef op 08-01-2005 @ 17:51 :
Beetje vaag... als het te strak is knip je het toch meteen zelf door? Hoe lang heeft het om je hand gezeten?

Maar wat ik me toch het meest afvraag: HOE krijg je het voor elkaar?

Maar de dokter zei toch: 'als je te laat..' blijkbaar was je dat dus niet, en komt alles goed
Ik was op een feestje, en dat ding deden ze om je pols toen je binnenkwam. Onbewust trek je zoiets harder aan. En tja, eerst viel het nog wel mee en dacht ik dat het niet zo erg was, dan vroeg ik aan wat mensen of ze een schaar hadden (niet dus) en uiteindelijk vond ik het rode kruis. Ik was ongeveer het veertigste kieken met dat probleem trouwens

Ik ben niet naar de dokter geweest, waarom denk je dat?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 07:56
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Dat is echt slecht, als lichaamsdelen niet van bloed kunnen worden voorzien gaan ze afsterven

Maar ik denk niet dat je naar de dokter hoeft, het zal wel gewoon overgaan omdat het bandje (lijkt mij) er niet lang genoeg om heeft gezeten.
Oud 12-01-2005, 12:26
miekmuis
miekmuis is offline
Als er echt permanente schade was ontstaan had je dat al gemerkt. Als je nu gewoon gevoel in je handen hebt en ze niet meer tintelen zal dat niet meer ineens achter uit gaan. Je hoeft je dus nergens zorgen om te maken, maar je moet wel zorgen dat dit niet nog eens gebeurt, maar ik neem aan dat je dat zelf al wel verzonnen had

Regels voor berichten