Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je hebt natuurlijk ook verschillende soorten uitgaan. Wat versta je eronder? Je kan met een groep ergens een drankje (hoeft niet per se alcohol, er zijn veeeel mensen die niet drinken) gaan pakken maar je kan ook naar een discotheek ofzo. Dat laatste vind ik ook afschuwelijk, ik ga wel eens, maar daar kom ik altijd slecht van terug. Idd dat lelijk voelen enzo. Niet iedereen houdt daarvan en niet iedereen gooit zich elk weekend vol. Dat hoeft ook niet. Het wordt vaak gek gevonden, maar das ook maar net in welke kringen je je begeeft. perfectionistisch. Ja ik vind het maar niks. Hoor jezelf praten. <Ik heb net superslechte cijfers (wel voldoendes)> je moet niet zo veel van jezelf eisen. Het is leuk als je goede cijjfers haalt hoor, maar je kan niet overal de beste in zijn. Dat je je hobby, pianospelen, leuk vindt is toch al een voldoening opzich? Moet je er ook nog eens in uitblinken? Je kan gewoon niet overal de beste in zijn. Je hebt al die jarne niet kunnne sporten, en nu moet je opeens kampioen zijn? Stel je net zulke hoge eisen aan je omgeving? Wat vind je er van als een vriendin een 6 (vind je dat slecht?) heeft gehaald voor een lastig proefwerk? Is het dan ook slecht? Is er iemand die boos is omdat je nu eens een keer geen acht hebt gehaald? Dan is diegene niet helemaal goed. Mensen zullen verrast zijn, maar daar heb jji niks mee te maken. Relativeer het ook. Maakt het over 10,5,2 jaar ook maar iets uit of je nu een 8 of een 6 gehaald hebt? (jah als je een lotingstudie wilt gaan doen is de acht wel handig) Eigenlijk heb je er helemaal niks aan. Na je examen zijn er een paar mensen die hun bewondering uiten, maar that's it. Dan komt er weer een nieuwe studie en kan je weer opnieuw beginnen. Je kunt niet van jezelf winnen zo, alleen verliezen. Soms zijn je eigen normen te hoog. Toch moet je proberen na te gaan waarom je zo weinig eet. Is het de controle? Is het een signaal naar de buitenwereld? Whatever Hoelang is dat bezig btw?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Werkende mensen, assemble! #26 Tigerly | 500 | 06-12-2015 12:20 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic 114# duivelaartje | 495 | 26-11-2007 16:19 | |
Psychologie |
Mn moeder Elisabeth. | 11 | 25-02-2006 23:03 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je Hart-Topic #50 rare kwast | 492 | 11-02-2006 21:11 | |
De Kantine |
Wat is het eerste woord dat nu in je opkomt dyfusica | 142 | 01-07-2003 15:38 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |