Advertentie | |
|
![]() |
|
Wel vreemd trouwens dat ze je oude paspoort nu al ongeldig gemaakt hebben. Ik kreeg m'n nieuwe paspoort mee op vertoon van het afhaalbewijs + oude paspoort en dan pas werden er gaten in mijn oude paspoort gemaakt.
||
Citaat:
Een week later kan je het nieuwe ophalen en hoef je alleen je afhaalbewijs mee te nemen. Vorige week nog gedaan, dus het zit vers in m'n geheugen ![]() Edit: mijne was verlopen, dus ze hadden er ook weinig aan gehad om hem mee terug te geven natuurlijk. Hmm wie weet werkt het anders als je oude nog geldig is. Dan zouden ze 2 soorten afhaalbewijzen moeten hebben, want op de mijne stond niet dat ik iets mee moest nemen.
|
Ik moest mijn oude ID ook pas inleveren bij het ophalen van mijn nieuwe kaart. Misschien omdat ze in het systeem kunnen zien hoeveel identiteitsbewijzen je nog hebt? Ik heb er altijd maar 1, als ze die tevoren innemen loop ik een week rond met niets..
Of gaat het bij paspoorten weer anders dan bij een ID? Geen idee eigenlijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
paspoort en id kaart tegelijker tijd? idontcare | 25 | 18-09-2004 17:40 |