Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2005, 16:27
tanne
tanne is offline
Een lang verhaal maar lees het alsjeblieft..

Afgelopen zomer heb ik gewerkt in een supermarkt op een camping. Hier heb ik veel nieuwe mensen leren kennen die mijn collega's waren daar. Ook X. X woont in de zomermaanden met zijn ouders op deze camping in een sta caravan. In de wintermaanden wonen ze gewoon thuis, in Breda.

Onder het werken raakten we aan de praat, we wisselden telefoonnummers uit en zo begon het dat we gingen smsen. Op den duur besloten we om buiten het werk om eens met elkaar af te spreken. Dit beviel erg goed en we zagen elkaar elk weekend na werktijd. Je zou kunnen zeggen dat we een relatie hadden maar dat is nooit zo uit gesproken.

Het laatste weekend dat X en zijn ouders op de camping verbleven is hij nog langs geweest bij mij thuis. Hij vertelde dat hij het moeilijk vond om onze ''relatie'' verder te gaan in de wintermaanden omdat we elkaar minder zouden kunnen zien etc. (het is een uur rijden van hem naar mij)
Ik zei toen dat we het altijd konden proberen. Ik zou er genoegen mee nemen als we elkaar bijvoorbeeld maar 1 keer in de maand zouden zien. Als we tussendoor maar contact zouden houden. Alleen we hadden elkaar niet op msn toegevoegd want daar hadden we allebei geen behoefte aan. Over msn begrijp je elkaar net iets anders zodat het vaak op een ruzie uit zou draaien.

Nou, na 1 maand alleen maar zo nu en dan gesmst te hebben was ik dat beu, ik voegde hem toe op msn. Het werd waarheid dat we dan telkens ruzie zouden krijgen, want dat gebeurde ook. Als ik nog maar vroeg wanneer we elkaar weer zouden zien vond hij me zeuren. X zei: het komt wel goed rustig aan bla bla ..

Nu heb ik redelijk aan gedrongen en hij wou mij ook echt zien zei hij, hij miste me ook. X zou afgelopen woensdag langskomen want hij moest toch in de buurt zijn. Hij zou daar sochtends even over bellen. Maar ik kreeg dus geen telefoontje.. Ik savonds smsen waarom hij niks liet horen. Toen zei hij dat hij geen auto mocht lenen van zijn ouders dus hij kon niet langs komen en hij vond het niet nodig om dat te laten weten. Toen zou hij vrijdag avond langskomen, wat opeens ook niet meer door ging. Toen zei hij laat op die avond op msn: Ik kom morgen denk ik, daar sms ik over. Toen zei ik: ja je moet echt wat laten weten want ik ben dit heel erg beu dat ik telkens moet wachten en toch mijn hele dag moet vrijhouden want ''stel'' dat je zou komen..
Nou vandaag smste hij dat hij zou komen. Alleen dat kon pas als zijn vader thuis zou zijn want die is jarig vandaag en hij had hem nog niet gezien. Nu is het zo dat zijn vader dacht om 2 uur thuis te zijn vanmiddag, maar om 5 uur was hij er nog niet. Ik smsen naar hem waarom hij nou niet kwam.. Hij vertelde het en zei dat hij vanavond niet mag komen want dan komt de visite voor zijn vaders verjaardag..

Ik heb na al deze dingen echt het gevoel dat X me helemaal niet zo graag wil zien als ik hem..Ik heb er namelijk erg veel voor over en zoals het blijkt hij niet zo veel. Het is ook wel zo dat hij nooit echt alles duidelijk uit legd waarom iets niet kan, want zo zit hij gewoon in elkaar.. Maar wat moet ik nu? Moeite blijven doen? Hem vergeten? (hoewel ik dat echt niet kan.. en vanaf Maart komt hij weer elk weekend naar de camping dus dan zal ik weer met hem moeten samen werken)

Wie heeft er een idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2005, 16:43
niempje
niempje is offline
jah is allemaal niet echt fijn zo eh
ik zou me na zoveel keer niet meer laten doen, het is maar normaal dat hij iets zou laten weten om te zeggen dat hij niet kan.
misschien kan je je een poosje stil houden , al wil je hem zo graah zien , laat het een beetje zo , vraag er niet meer achter wanneer je hem gaat zien enz..
misschien gaat hij er dan wat over nadenken , en gaat hij beseffen dat hij je mist en je eigenlijk wil zien! als hij er niet meer achter vraagt weet je het ook wel eh..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 16:45
Verwijderd
Praat er met hem over, liefst irl (bel hem desnoods op ofzo als je hem irl niet kunt zien), maar bedenk zelf ook wat JIJ wilt. Wil jij een relatie zoals ie nu is? Wat zou je anders willen zien (niet dat je dat altijd allemaal kunt 'krijgen', maar dan weet je wel wat je zelf wilt)? Wil jij er nog moeite voor doen? Enz.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 17:50
gurl19
gurl19 is offline
vraag niet meer of jullie wat gaan afspreken ma laat het van hem komen.. laat hij niets horen dan weet je eiglijk wel genoeg
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 18:07
Multilot
Multilot is offline
ik denk niet dat hij nog 'wilt'
Oud 08-01-2005, 19:32
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik denk dat je te zwaar in zn nek hijgt.
Als ie je wil rent ie wel voor je, tenzij je hier nadrukkelijk om vraagt.
Dat zou voor mij ook alle lol eruit halen.

Liefde wordt heftiger ervaren als je er een drama van maakt, en velen passen dit teveel onterecht toe (maar t is zoooo lekker).

En dan nu:

mag hier asjeblieft een slotje op ivm de topictitel???
of iig een wijziging ervan??
Oud 08-01-2005, 22:58
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gewoon niks meer van je laten horen. als hij je wilt, komt hij dan nog heus wel, anders houdt ie je meer aan het lijntje lijkt me!
Oud 09-01-2005, 11:01
tanne
tanne is offline
als eerste bedankt voor jullie reacties.

Ik weet zelf ook niet goed wat ik er mee aan moet. Heb het gevoel dat ik álle moeite ervoor moet doen en hij dat wel makkelijk vind. Alleen ik wil ook zo graag dat hij eens moeite voor mij doet.

Maar als ik dan stop met bellen/smsen etc, ben ik bang dat hij ook daarmee stopt. Hij is er erg goed in om altijd de schuld op mij te schuiven ookal ligt de schuld bij hem. Hij zaldan dus zeggen dat ik geen moeite meer doet dus dan zal hij dat ook niet meer gaan doen. Ik wil hem niet kwijt door zoiets ..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 11:05
Verwijderd
Citaat:
tanne schreef op 09-01-2005 @ 12:01 :
Maar als ik dan stop met bellen/smsen etc, ben ik bang dat hij ook daarmee stopt. Hij is er erg goed in om altijd de schuld op mij te schuiven ookal ligt de schuld bij hem. Hij zaldan dus zeggen dat ik geen moeite meer doet dus dan zal hij dat ook niet meer gaan doen. Ik wil hem niet kwijt door zoiets ..
Misschien hem dan een uitleggen waarom je het niet doet?

Maar als hij het niet doet/wil doen, wil je dan op die manier wel 'een relatie'? Dat zul je voor jezelf uitmoeten maken, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 12:26
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
He's just not that into you. Hard, maar waar, denk ik. Als hij jou ook graag wilde zien, dan had hij wel een manier gevonden om naar je toe te komen, desnoods met de trein of de bus.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 13:20
-(L)-
Citaat:
vraag niet meer of jullie wat gaan afspreken ma laat het van hem komen.. laat hij niets horen dan weet je eiglijk wel genoeg
Hoe moeilijk het voor jezelf ook is, maar dit lijkt mij ook de beste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 16:27
waves
waves is offline
bel hem en zeg dat je dit nix vind. contact moet wel van 2 kanten komen... op deze manier werkt het niet.
Oud 09-01-2005, 18:02
WolterB
WolterB is offline
Ik ben bang dat hij je aan het lijntje houdt.
Steeds niet melden als je niet kan (wil), blijkt in mijn ogen niet ervan dat hij je echt graag wil zien, want dan geef je echt wel aan als je niet kan waaruit blijkt dat je er dan van baalt.
Oud 10-01-2005, 16:22
Landslide
Landslide is offline
Ik snap niet waarom smsen beter is dan msnen?? Dat terzijde.

Ontopic: Probeer hem te vergeten. Hij lijkt me niet een betrouwbaar persoon.
Oud 10-01-2005, 17:31
JJ13
JJ13 is offline
ik zou een tijdje niks van me laten horen en dan kijken of hij zelf contact met je opneemt.
Oud 11-01-2005, 13:53
tanne
tanne is offline
oke, ik heb afgelopen 3 dagen 2 smsjes gehad vanuit hem zelf, heb er niet om hoeven te vragen. Er stond niet veel belangrijks in maar het was best lief voor zijn doen. Nu denk ik eigenlijk dat hij er achter is gekomen dat ik het beu was op die manier .. dus dat hij nu misschien merkt van, als ik er niet achteraan zit raak ik haar kwijt. Maar hoe maak ik hem dat nou goed duidelijk? Hij zegt dan toch ja is goed ik zal me best doen blabla.. Maar vervolgens gebeurd dat niet.
Ik wil hem echt niet kwijt hierdoor, ik voel me ook zo een zeur soms.. ook omdat hij dat zegt dat ik dat dan ben.
Moet ik nu gewoon niks laten horen van mezelf en maar afwachten? en stel dat hij nix meer laat horen wat dan? Ik kan niet zomaar een maand bijvoorbeeld níet bellen en níet smsen etc.. Ik wil altijd gelijk weten waarom hij niks laat horen en of die me zat is enzo.. Plek dat hij eens duidelijk zou zijn ....
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 14:06
groovy
groovy is offline
Je kunt toch gewoon reageren op die smsjes? Ik zou alleen niet superenthousiast doen, ik zou in jouw plaats nog steeds pissig zijn dat hij niet naar me toe is gekomen, nadat hij het zo vaak heeft beloofd/afgesproken.

Ik zou gewoon reageren, maar een beetje lauw doen..en ik zou niet de hele tijd vragen wat hij nou van je wilt, want dat heb je al best vaak gedaan en blijkbaar snapt hij de hint niet. Maarja ik zou in jouw geval er ook geen zin meer in hebben en daardoor niet meer echt leuk reageren op zijn smsjes, en dan kijken of hij het dan snapt. Zo nee, dan zou ik er ook totaal geen behoefte meer aan hebben. Want dan interesseert het hem blijkbaar ook niets. Ik weet niet hoe jij daar nu tegenover staat, maar ik zou nog steeds van hem verwachten dat hij een keer naar me toe wilt komen, als hij dat nu niet uit zichzelf aanbiedt, omdat jij bent gestopt daarnaar te vragen, vind ik dat wel lullig van hem.

Ik zou zeker wel reageren op zijn smsjes, maar gewoon 'normaal'. Er zijn nog genoeg andere, leukere jongens op deze aardbol!!

Succes
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:01
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
groovy schreef op 11-01-2005 @ 15:06 :
Je kunt toch gewoon reageren op die smsjes? Ik zou alleen niet superenthousiast doen, ik zou in jouw plaats nog steeds pissig zijn dat hij niet naar me toe is gekomen, nadat hij het zo vaak heeft beloofd/afgesproken.

Ik zou gewoon reageren, maar een beetje lauw doen..en ik zou niet de hele tijd vragen wat hij nou van je wilt, want dat heb je al best vaak gedaan en blijkbaar snapt hij de hint niet. Maarja ik zou in jouw geval er ook geen zin meer in hebben en daardoor niet meer echt leuk reageren op zijn smsjes, en dan kijken of hij het dan snapt. Zo nee, dan zou ik er ook totaal geen behoefte meer aan hebben. Want dan interesseert het hem blijkbaar ook niets. Ik weet niet hoe jij daar nu tegenover staat, maar ik zou nog steeds van hem verwachten dat hij een keer naar me toe wilt komen, als hij dat nu niet uit zichzelf aanbiedt, omdat jij bent gestopt daarnaar te vragen, vind ik dat wel lullig van hem.

Ik zou zeker wel reageren op zijn smsjes, maar gewoon 'normaal'. Er zijn nog genoeg andere, leukere jongens op deze aardbol!!

Succes
Zeur-mode aan: WilT is geen correcte vervoeging, maakt niet uit bij welke persoon... Zeur-mode is weer uit
Oud 12-01-2005, 16:46
snuvvel
snuvvel is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 09-01-2005 @ 13:26 :
He's just not that into you. Hard, maar waar, denk ik. Als hij jou ook graag wilde zien, dan had hij wel een manier gevonden om naar je toe te komen, desnoods met de trein of de bus.
Dr. Phil..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten