Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2005, 11:47
Verwijderd
gaan jullie luisteren en vanavond om 19.30 kijken? En zou je door deze actie ook meer gaan doneren dan je anders ook al zou doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2005, 11:49
Sasz
Sasz is offline
kga wel kijken iig! heb vanmorgen ook al gekeken, vind t echt heel goed van iedereen!
ik moet zelf zo nog ff doneren, maar ik ga hierdoor niet meer doneren ofzo
Oud 06-01-2005, 11:51
Tsasil
Tsasil is offline
Nee. Zeker niet nu ik heb gehoord dat de belastingdienst hierover ook een heffing rekent zodat de regering hun investeringen in azie op deze manier terug kunnen verdien

Maar sowieso ga ik niet naar een programma kijken waar men verwacht dat door bekende mensen een dansje voor de camera te laten doen er meer geld wordt gestort.
Oud 06-01-2005, 11:58
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 06-01-2005 @ 12:51 :
Nee. Zeker niet nu ik heb gehoord dat de belastingdienst hierover ook een heffing rekent zodat de regering hun investeringen in azie op deze manier terug kunnen verdien
Zalm heeft beloofd het geďnde belastinggeld terug te storten op giro 555. Dus deze actie heeft wel gewoon succes.
Oud 06-01-2005, 12:00
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 06-01-2005 @ 12:58 :
Zalm heeft beloofd het geďnde belastinggeld terug te storten op giro 555. Dus deze actie heeft wel gewoon succes.
Valt dan weer erg mee Goede actie van zalm.

Maargoed, ik hou nog steeds niet van dansende BNers
Oud 06-01-2005, 12:11
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vind het echt heel zielig voor die mensen daar, maar ik heb het nu echt even gehad met het woord ''zeebeving'' en giro 555.
Oud 06-01-2005, 12:13
Verwijderd
Ik vind het super goed, maar bij mij komt nu steeds weer een raar gevoel om hoog; ik heb het idee dat er vreselijk veel mensen zijn die deze gebeurtenis aangrijpen om te verbroederen, en dat voelt niet goed. Het gaat niet om hoe goed wij zijn, het gaat om hoe slecht het daar gaat, wat er daar gebeurd is... Maar ja, dat zal ik wel zijn
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-01-2005 @ 13:13 :
Ik vind het super goed, maar bij mij komt nu steeds weer een raar gevoel om hoog; ik heb het idee dat er vreselijk veel mensen zijn die deze gebeurtenis aangrijpen om te verbroederen, en dat voelt niet goed. Het gaat niet om hoe goed wij zijn, het gaat om hoe slecht het daar gaat, wat er daar gebeurd is... Maar ja, dat zal ik wel zijn
valt mij inderdaad ook op hoeveel mensen er even met hun kop op tv moeten om te laten zien dat ze zo goed zijn, BNers kunnen niet niet meedoen aan de actie omdat ze dan voor asociaal worden aangezien en iedereen wil het liefst (door misschien wel het dragen van zo'n debiel blauw bandje) laten zien dat hij heeeeel erg vrijgevig is. boeiend als je echt wat wilt doen meldt je je aan bij het rode kruis als vrijwilliger en help je de mensen daar ipv je best te doen om met je actie op tv te komen en te pronken met hoe goed je bent
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-01-2005 @ 13:13 :
Inderdaad.

Las net ookal een artikel in het Parool dat alle rijke landen in de wereld een soort 'wie doneert het meest'-wedstrijd aan het houden zijn. Duitsland heeft 500 miljoen euro beloofd, en wil toevállig ook een of andere positie binnen de EU etc.

Weet iemand trouwens meer van Artsen Zonder Grenzen die een oproep hadden gedaan geen geld meer te storten? Ik zag daar iets over bij Goedemorgen Nederland, gisterochtend of eergisterochtend geloof ik. Iemand een link naar een artikel?

Maar inderdaad, krijg ook het gevoel dat je 'slecht' bent als je niet stort. Ik heb een paar dagen geleden al overgemaakt, gelukkig, want nu met deze ophef zou ik het met een heel ander gevoel gedaan hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
belleblaasbel schreef op 06-01-2005 @ 13:31 :
als je echt wat wilt doen meldt je je aan bij het rode kruis als vrijwilliger en help je de mensen daar
Dat vind ik dan ook weer overdreven. Ik zou dat niet kunnen hoor, ik kan daar gewoon niet goed tegen en heb veel respect voor de mensen die dat wel doen.

Mijn oudoom doet vaak dat soort dingen, hij is erg rijk door een succesvol zakenleven en met zijn talenten en geld zet hij nu allerlei projecten op. Hij is nu bezig in Uganda, hij heeft daar al een school opgericht en is nu bezig met een universiteit. Hij heeft constant allerlei acties lopen maar moet dus ook heel erg vaak naar die gebieden toe, in februari vertrekt hij weer. Hij is ook gevraagd om naar dit rampgebied toe te gaan, maar gaat dus al naar Uganda over een maand. Mijn punt is echter, dat die man door wat hij gezien heeft in Uganda en andere landen al voor zijn leven lang is getekend. Hij heeft er echt heel erg veel last van, ook, van wat hij allemaal ziet daar. Dat is dan dus nog niet eens een rampgebied.

Je gaat daar echt niet zómaar naar toe, als je niks gewend bent op dat gebied. Dan kan dat erg heftige effecten hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-01-2005 @ 14:02 :
Dat vind ik dan ook weer overdreven. Ik zou dat niet kunnen hoor, ik kan daar gewoon niet goed tegen en heb veel respect voor de mensen die dat wel doen.

Mijn oudoom doet vaak dat soort dingen, hij is erg rijk door een succesvol zakenleven en met zijn talenten en geld zet hij nu allerlei projecten op. Hij is nu bezig in Uganda, hij heeft daar al een school opgericht en is nu bezig met een universiteit. Hij heeft constant allerlei acties lopen maar moet dus ook heel erg vaak naar die gebieden toe, in februari vertrekt hij weer. Hij is ook gevraagd om naar dit rampgebied toe te gaan, maar gaat dus al naar Uganda over een maand. Mijn punt is echter, dat die man door wat hij gezien heeft in Uganda en andere landen al voor zijn leven lang is getekend. Hij heeft er echt heel erg veel last van, ook, van wat hij allemaal ziet daar. Dat is dan dus nog niet eens een rampgebied.

Je gaat daar echt niet zómaar naar toe, als je niks gewend bent op dat gebied. Dan kan dat erg heftige effecten hebben.
Ik snap wat je bedoelt, ik zou het ook niet zomaar kunnen. Knap van je oom trouwens dat hij vaak dat soort dingen doet maar ik heb het idee dat nouja ik weet het niet ik vind het gewoon een beetje stom dat iedereen zo zit te zeuren over wie het meeste stort enzo. hier staat trouwens iets in over dat van Artsen Zonder Grenzen, al is het van de Telegraaf :
klik
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-01-2005 @ 13:58 :

Weet iemand trouwens meer van Artsen Zonder Grenzen die een oproep hadden gedaan geen geld meer te storten? Ik zag daar iets over bij Goedemorgen Nederland, gisterochtend of eergisterochtend geloof ik. Iemand een link naar een artikel?
Volgens mij omdat ze in principe genoeg geld hebben en ze vinden dat andere doelen nu het geld nodig hebben en niet zij. Maar ik heb geen link voor je.

Ik vind het wel goed dat zulke dingen gebeuren zoals dit, die acties dus. Zo krijgt iedereen het besef hoe erg het daar is, zelfs de grootste klootzak in Nederland (nou bijna dan). Dat bijna heel Nederland al gestort heeft vind ik toch wel een tikkeltje ontroerend. Dus ook die ene die normaal zijn buurman pest, bijv.

Naja, en die concurrentie strijd tussen al die landen, ze doen maar. Des te meer geld er opgehaald wordt.

Ik snap alleen niet waar ál dat geld vandaan komt Zo'n geldcrisis is er dus niet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-01-2005 @ 14:13 :
Volgens mij omdat ze in principe genoeg geld hebben en ze vinden dat andere doelen nu het geld nodig hebben en niet zij. Maar ik heb geen link voor je.

Ik vind het wel goed dat zulke dingen gebeuren zoals dit, die acties dus. Zo krijgt iedereen het besef hoe erg het daar is, zelfs de grootste klootzak in Nederland (nou bijna dan). Dat bijna heel Nederland al gestort heeft vind ik toch wel een tikkeltje ontroerend. Dus ook die ene die normaal zijn buurman pest, bijv.

Naja, en die concurrentie strijd tussen al die landen, ze doen maar. Des te meer geld er opgehaald wordt.

Ik snap alleen niet waar ál dat geld vandaan komt Zo'n geldcrisis is er dus niet.
en wij maar bezuinigen maar stiekem is dat geld er gewoon

maar het is inderdaad wel zo dat als ze zo'n concurrentiestrijd blijven voeren er gewoon steeds meer geld komt, wat wel een voordeel is. alleen is de concurrentiestrijd jammer
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:21
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Ik vind inderdaad dat iedereen aangerent komt om als verlopen BNér weer in het nieuws te willen. Maar ik geloof wel dat ook veel mensen het echt voor het goede doel doen.

Maar eigenlijk maakt dat allemaal geen zak uit. Het gaan tenslotte om het geld. Als iedereen zonodig wil laten zien hoe goed hij/zij is door heel veel geld te geven of heel hard mee te helpen, is alleen maar goed, zo wordt er heel veel geld opgehaald en dat is het enige waar de slachtoffers echt bij gebaat zijn.

Ik heb zelf geld overgemaakt en omdat ik me verveel kijk ik radio 555, want het is opzich wel grappig (daphne en die malloot.. prachtig!). vanavond ga ik ook kijken, om te zien wat ze ervan bakken.

Kortom : Het is allemaal nogal overdreven, maar uiteindelijk komt het alleen maar ten goede van de slachtoffers..
Oud 06-01-2005, 13:24
Verwijderd
Ik vind het ook absoluut goed dat er zoveel geld wordt ingezameld enzo, daar kan niemand iets tegen hebben. Super Maar ik hou er niet van om te pronken met het feit 'dat we zo goed helpen' en 'dat mensen zo gul zijn', daar gaat het niet om. Maar ja, sommige mensen hebben die informatie nodig om overgehaald te worden. Wanneer je hoort dat 90% van de Nederlands geld stort, en jij hebt dat nog niet gedaan, dan gaat het kriebelen.

Maar goed, ik wil me al sins m'n 12de opgeven voor vrijwilligerswerk, ook al weet ik dat ik echt niet stabiel genoeg er voor ben... Ik weet niet, misschien moet ik het ook maar gewoon gaan doen. Dat trekt me echt zo erg. En niet omdat ík het wil, maar meer omdat er zoveel mensen zijn die het nodig hebben...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:25
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Ik wordt eerlijk gezegd wel een beetje gek van radio 555, het staat hier op mijn werk al de hele dag aan en het enige wat ik hoor is 555, het is natuurlijk wel een erg goed doel, maar het komt zo langzamerhand wel mijn keel uit.
Oud 06-01-2005, 13:29
Verwijderd
Citaat:
belleblaasbel schreef op 06-01-2005 @ 14:04 :
Ik snap wat je bedoelt, ik zou het ook niet zomaar kunnen. Knap van je oom trouwens dat hij vaak dat soort dingen doet maar ik heb het idee dat nouja ik weet het niet ik vind het gewoon een beetje stom dat iedereen zo zit te zeuren over wie het meeste stort enzo. hier staat trouwens iets in over dat van Artsen Zonder Grenzen, al is het van de Telegraaf :
klik
Dankje!

Ja, ik vind het ook knap van mijn oom Bepaalde verhalen die hij verteld, pfoe, ik zou het niet kunnen hoor :/

En ik last in het Parool gisteren geloof ik, dat het geld wat niet opgaat aan noodhulp wordt gebruikt om de infrastructuur weer op te bouwen en dergelijke. Het zal de komende drie jaar nog gebruikt worden en als het dan nog niet op is, gaat het naar een ander goed doel.

Ik vind het gedoe ook allemaal erg overdreven, maar ook wel weer een leuke tegenhanger van het 'onze maatschappij gaat naar de klote' bij de moord op Theo van Gogh. In Indonesďe wonen toch een hele hoop moslims, maar dat maakt niemand nu wat uit. Ik vind het op zich ook best mooi dat echt iedereen zich inzet, het zal uiteindelijk de sfeer wel ten goede komen en dat het rampgebied zo voorzien is van genoeg geld is natuurlijk het belangrijkste.

De hele wereld is ermee bezig en landen onderling moeten ook samenwerken, ookal is er die concurrentiestrijd het is toch mooi dat de VS bijvoorbeeld toch onder de VN gaat werken en die banden zo weer versterkt worden etc.

Het gaat nu eenmaal altijd zo met dit soort dingen, dat er een mediagekte optreed.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-01-2005 @ 14:24 :

Maar goed, ik wil me al sins m'n 12de opgeven voor vrijwilligerswerk, ook al weet ik dat ik echt niet stabiel genoeg er voor ben... Ik weet niet, misschien moet ik het ook maar gewoon gaan doen. Dat trekt me echt zo erg. En niet omdat ík het wil, maar meer omdat er zoveel mensen zijn die het nodig hebben...
Ik heb ook het gevoel niet stabiel genoeg te zijn voor vrijwilligerswerk, maar er is ook een hoop wat je kunt doen wat heel constructief is zonder dat je er zelf emotioneel van overhoop raakt.

Misschien moet je gewoon eens gaan informeren en dan iets gaat doen wat je emotioneel wél aan denkt te kunnen, er zijn zo ontzettend veel projecten.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-01-2005 @ 14:29 :
Dankje!

Ja, ik vind het ook knap van mijn oom Bepaalde verhalen die hij verteld, pfoe, ik zou het niet kunnen hoor :/

En ik last in het Parool gisteren geloof ik, dat het geld wat niet opgaat aan noodhulp wordt gebruikt om de infrastructuur weer op te bouwen en dergelijke. Het zal de komende drie jaar nog gebruikt worden en als het dan nog niet op is, gaat het naar een ander goed doel.

Ik vind het gedoe ook allemaal erg overdreven, maar ook wel weer een leuke tegenhanger van het 'onze maatschappij gaat naar de klote' bij de moord op Theo van Gogh. In Indonesďe wonen toch een hele hoop moslims, maar dat maakt niemand nu wat uit. Ik vind het op zich ook best mooi dat echt iedereen zich inzet, het zal uiteindelijk de sfeer wel ten goede komen en dat het rampgebied zo voorzien is van genoeg geld is natuurlijk het belangrijkste.

De hele wereld is ermee bezig en landen onderling moeten ook samenwerken, ookal is er die concurrentiestrijd het is toch mooi dat de VS bijvoorbeeld toch onder de VN gaat werken en die banden zo weer versterkt worden etc.

Het gaat nu eenmaal altijd zo met dit soort dingen, dat er een mediagekte optreed.
helemaal waar als je de media hier soms moet geloven wordt elke moslim in Nederland met de rug aangekeken en vind geen enkele Nederlander meer een moslim aardig. Maar ondertussen zie ik toch echt het tegenovergestelde op straat. Ook nu met die ramp inderdaad dat iedereen zo geeft en meeleeft met die mensen. dat is echt mooi. niks onze maatschappij is naar de klote. onze maatschappij kan er best mee door volgens mij, solidariteit is er momenteel in overvloed

Ja vooral de VS die samenwerkt met de VN vindt ik heel mooi, normaal gaat het niet geweldig tussen die twee maar dat ze dat zo opzij zetten om toch met z'n allen te kunnen helpen en wie weet worden de banden inderdaad wel versterkt enzo. zou mooi zijn
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:43
Verwijderd
wie treden er vanavond eigenlijk nog meer op behalve: Blřf, Trijntje Oosterhuis, Do, Acda en De Munnik, Xander de Buisonjé, Birgit Lewis, Dinand Woesthoff en Tiësto ?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-01-2005 @ 14:35 :
Ik heb ook het gevoel niet stabiel genoeg te zijn voor vrijwilligerswerk, maar er is ook een hoop wat je kunt doen wat heel constructief is zonder dat je er zelf emotioneel van overhoop raakt.

Misschien moet je gewoon eens gaan informeren en dan iets gaat doen wat je emotioneel wél aan denkt te kunnen, er zijn zo ontzettend veel projecten.
Ga ik absoluut doen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:11
Verwijderd
Citaat:
belleblaasbel schreef op 06-01-2005 @ 14:40 :
helemaal waar als je de media hier soms moet geloven wordt elke moslim in Nederland met de rug aangekeken en vind geen enkele Nederlander meer een moslim aardig. Maar ondertussen zie ik toch echt het tegenovergestelde op straat. Ook nu met die ramp inderdaad dat iedereen zo geeft en meeleeft met die mensen. dat is echt mooi. niks onze maatschappij is naar de klote. onze maatschappij kan er best mee door volgens mij, solidariteit is er momenteel in overvloed
Ja, precies, van die 'verloedering' heb ik in mijn omgeving ook echt níets gemerkt. En ik woon nog wel in Amsterdam, waar het gebeurd is. In ieder geval zie ik eerder een verbetering dan een verslechtering.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-01-2005 @ 15:11 :
Ja, precies, van die 'verloedering' heb ik in mijn omgeving ook echt níets gemerkt. En ik woon nog wel in Amsterdam, waar het gebeurd is. In ieder geval zie ik eerder een verbetering dan een verslechtering.
nou als jij zegt dat er zelfs in Amsterdam niks van te merken is lijkt het me wel heeeeel erg vergroot door de media. ik woon in de achterhoek dus hier zijn niet zoveel moslims maar ook hier valt er weinig van te merken. Ik moet steeds denken aan gister in de bus in Nijmegen was er zo'n, ik denk Turkse, meneer en die ging een oud vrouwtje met een rollator de bus uit helpen en later toen zo'n ander oud vrouwtje de bus uit moest hielp hij haar ook enzo. ontzettend lief. ik snap niet wat sommige mensen tegen buitenlanders in het algemeen hebben.

maaar terug naar radio 555. ik ga wel kijken denk ik vanavond, eens zien wat voor gekke streken men uithaald voor het goede doel.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:22
Verwijderd
Citaat:
belleblaasbel schreef op 06-01-2005 @ 15:18 :
maaar terug naar radio 555. ik ga wel kijken denk ik vanavond, eens zien wat voor gekke streken men uithaald voor het goede doel.
Inderdaad
Daarstraks was er op de radio een rappende Ernst-Daniël Smid.

Ik vind het wel vermakelijk hoor. Straks gaat Replay Oerend Hard van normaal zingen en net zong een van die volkszangers Nirvana (Ik zit op mijn werk, radio staat de hele dag aan)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-01-2005 @ 15:22 :
Inderdaad
Daarstraks was er op de radio een rappende Ernst-Daniël Smid.

Ik vind het wel vermakelijk hoor. Straks gaat Replay Oerend Hard van normaal zingen en net zong een van die volkszangers Nirvana (Ik zit op mijn werk, radio staat de hele dag aan)
aah is dat al geweest dat wou ik ook wel horen. Erg lachwekkend lijkt me dat Ik zal de radio zo wel even aanzetten voor Replay, dat wil ik echt niet missen. Haha jij zit de hele dag te lachen op je werk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2005, 14:49
PV
PV is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-01-2005 @ 15:11 :
Tja, er is toch echt een islamitische school in de fik gestoken in Uden. En verschillende andere pogingen bij moskeeen en kerken en dergelijke. Is dat nu weer plotsklaps vergeven en vergeten? Tot de volgende wordt neergeknald en dan begint het allemaal weer opnieuw. Het lijkt nu alleen even alsof de wereld mooi is ja.

Oh en ontopic : Ik kijk vanavond wel naar die grote tv-actie.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:52
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 06-01-2005 @ 15:49 :
Tja, er is toch echt een islamitische school in de fik gestoken in Uden. En verschillende andere pogingen bij moskeeen en kerken en dergelijke. Is dat nu weer plotsklaps vergeven en vergeten? Tot de volgende wordt neergeknald en dan begint het allemaal weer opnieuw. Het lijkt nu alleen even alsof de wereld mooi is ja.
Er is helemaal niks vergeven en vergeten, ik vind het alleen complete onzin dat het hele land naar de klote zou zijn. Er lopen malloten rond, dát wel.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:53
Verwijderd
Replay zingt Oerend Hard
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-01-2005 @ 15:52 :
Er is helemaal niks vergeven en vergeten, ik vind het alleen complete onzin dat het hele land naar de klote zou zijn. Er lopen malloten rond, dát wel.
Helemaal mee eens.
Sommige mensen denken dat wanneer er gekken rondlopen, er meteen zóveel gekken rondlopen dat alles naar de klote is. Dat is gewoon niet zo.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:04
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 06-01-2005 @ 12:47 :
gaan jullie luisteren en vanavond om 19.30 kijken?
Het is dus ook de hele dag op de radio, en ik ben dus wel erg blij dat ik ook gewoon CD's heb. En als de televisie aangaat dan is het om naar Discovery Channel te kijken.
Oud 06-01-2005, 15:16
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 06-01-2005 @ 16:04 :
Het is dus ook de hele dag op de radio, en ik ben dus wel erg blij dat ik ook gewoon CD's heb. En als de televisie aangaat dan is het om naar Discovery Channel te kijken.
Want Discovery is vreselijk leerzaam (Ik vind het een kut-zender Altijd maar herhalingen en slome documentaires... Je kan beter een boek lezen )
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:16
Verwijderd
Oh, ik hoor net dat ik vanavond naar de Dam ga
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-01-2005 @ 16:16 :
Want Discovery is vreselijk leerzaam (Ik vind het een kut-zender Altijd maar herhalingen en slome documentaires... Je kan beter een boek lezen )
wel leerzamer in elk geval dan dat gehups vanavond van al die BN'ers

Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-01-2005 @ 16:16 :
Oh, ik hoor net dat ik vanavond naar de Dam ga
toe maar
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
belleblaasbel schreef op 06-01-2005 @ 16:19 :
wel leerzamer in elk geval dan dat gehups vanavond van al die BN'ers
Dat altijd
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-01-2005 @ 16:36 :
Dat altijd
dat gaat dan ook snel
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:52
Verwijderd
Pfoe, ze hebben al drie miljoen op de radio.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-01-2005 @ 16:52 :
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:58
Sasz
Sasz is offline
echt veel joh! ik denk dat er vanaaf ook nog wel heel veel opgehaald gaat worden!
ik zag ook bij lijn 4 dat ze t geld van de telefoontjes ook doneerden. toen ik t zag hadden ze al 15.000 euro bij elkaar
echt tof!
Oud 06-01-2005, 15:59
Spanish rose..*
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-01-2005 @ 16:52 :
Wow!!

Nou, dan kunnen we klagen wat we willen, maar het is toch knap gedaan en erg veel geld
Oud 06-01-2005, 16:01
Spanish rose..*
Citaat:
Sasz schreef op 06-01-2005 @ 16:58 :
echt veel joh! ik denk dat er vanaaf ook nog wel heel veel opgehaald gaat worden!
ik zag ook bij lijn 4 dat ze t geld van de telefoontjes ook doneerden. toen ik t zag hadden ze al 15.000 euro bij elkaar
echt tof!
Het is nu al veel meer. Alle belspelletjes doen mee ongeveer (doen die ook eens wat nuttigs ). Verder TMF i.s.m. MTV en Nickelodeon (en the box??) hebben ook een heel programma.
Vooralsnog een beetje over de top.. Maar ach, geld is geld.
Oud 06-01-2005, 16:03
Sasz
Sasz is offline
daarom en het maakt niet uit waar het vandaan komt, al het geld is heel hard nodig!
Oud 06-01-2005, 16:12
Verwijderd
Citaat:
echt tof!
lijn 4, dat is toch wel zo'n dom programma. maar goed wel goed dat ook zij hun geld doneren

straks hebben ze nog veelte veel geld
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:15
Sasz
Sasz is offline
nou ik denk niet dat dat gaat gebeuren hoor, te veel geld. als je ziet hoe t daar eruit ziet! die mensen hebben echt helemaal niets meer, verschillende landen moeten opnieuw opgebouwd worden. dus er zal nooit te veel geld komen!
Oud 06-01-2005, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 06-01-2005 @ 17:15 :
nou ik denk niet dat dat gaat gebeuren hoor, te veel geld. als je ziet hoe t daar eruit ziet! die mensen hebben echt helemaal niets meer, verschillende landen moeten opnieuw opgebouwd worden. dus er zal nooit te veel geld komen!
dat was een grapje alsof daar teveel geld KAN zijn

Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 17:43
Meester
Meester is offline
Vanavond is Darts op TV, dus ik ga niet kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 18:37
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Neeee!!
Oud 06-01-2005, 18:40
PV
PV is offline
Citaat:
PV schreef op 06-01-2005 @ 15:49 :
Oh en ontopic : Ik kijk vanavond wel naar die grote tv-actie.
En nu zit ik toch weer hier. Na eventjes RTL Boulevard te hebben gekeken had ik er eigenlijk alweer genoeg van :/ Misschien wordt die andere uitzending iets beter.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 18:55
Balance
Balance is offline
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit soort tv altijd heel leuk vind. Met de 3FM actie voor Darfur luisterde ik ook constant radio en vandaag stond de radio (en nu tv) ook voortdurend aan.
Terwijl de reden toch heel triest is.
Oud 06-01-2005, 18:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
echt tof!
dan weet je meteen hoeveel lijn 4 aan al die telefoontjes verdient. Het benadrukt ook nog eens waarom je nooit naar die spelletjes moet bellen: je maakt geen schijn van kans als er zóveel mensen bellen dat er 15.000,- euro mee wordt opgehaald!
Oud 06-01-2005, 18:59
Pla
Pla is offline
Ik vind het een goede actie en ik zal het zeker kijken

Het maakt me verder eigenlijk ook niet uit dat mensen nu komen aanrennen omdat ze op tv willen en zo hun imago willen spekken.. Op deze manier komt er geld binnen, en dat is wat er nodig is..
Reageren

Regels voor berichten