Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maargoed, ik hou nog steeds niet van dansende BNers
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Las net ookal een artikel in het Parool dat alle rijke landen in de wereld een soort 'wie doneert het meest'-wedstrijd aan het houden zijn. Duitsland heeft 500 miljoen euro beloofd, en wil toevállig ook een of andere positie binnen de EU etc. Weet iemand trouwens meer van Artsen Zonder Grenzen die een oproep hadden gedaan geen geld meer te storten? Ik zag daar iets over bij Goedemorgen Nederland, gisterochtend of eergisterochtend geloof ik. Iemand een link naar een artikel? Maar inderdaad, krijg ook het gevoel dat je 'slecht' bent als je niet stort. Ik heb een paar dagen geleden al overgemaakt, gelukkig, want nu met deze ophef zou ik het met een heel ander gevoel gedaan hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn oudoom doet vaak dat soort dingen, hij is erg rijk door een succesvol zakenleven en met zijn talenten en geld zet hij nu allerlei projecten op. Hij is nu bezig in Uganda, hij heeft daar al een school opgericht en is nu bezig met een universiteit. Hij heeft constant allerlei acties lopen maar moet dus ook heel erg vaak naar die gebieden toe, in februari vertrekt hij weer. Hij is ook gevraagd om naar dit rampgebied toe te gaan, maar gaat dus al naar Uganda over een maand. Mijn punt is echter, dat die man door wat hij gezien heeft in Uganda en andere landen al voor zijn leven lang is getekend. Hij heeft er echt heel erg veel last van, ook, van wat hij allemaal ziet daar. Dat is dan dus nog niet eens een rampgebied. Je gaat daar echt niet zómaar naar toe, als je niks gewend bent op dat gebied. Dan kan dat erg heftige effecten hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() klik |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het wel goed dat zulke dingen gebeuren zoals dit, die acties dus. Zo krijgt iedereen het besef hoe erg het daar is, zelfs de grootste klootzak in Nederland (nou bijna dan). Dat bijna heel Nederland al gestort heeft vind ik toch wel een tikkeltje ontroerend. Dus ook die ene die normaal zijn buurman pest, bijv. ![]() Naja, en die concurrentie strijd tussen al die landen, ze doen maar. Des te meer geld er opgehaald wordt. Ik snap alleen niet waar ál dat geld vandaan komt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar het is inderdaad wel zo dat als ze zo'n concurrentiestrijd blijven voeren er gewoon steeds meer geld komt, wat wel een voordeel is. alleen is de concurrentiestrijd jammer |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik vind het ook knap van mijn oom ![]() En ik last in het Parool gisteren geloof ik, dat het geld wat niet opgaat aan noodhulp wordt gebruikt om de infrastructuur weer op te bouwen en dergelijke. Het zal de komende drie jaar nog gebruikt worden en als het dan nog niet op is, gaat het naar een ander goed doel. Ik vind het gedoe ook allemaal erg overdreven, maar ook wel weer een leuke tegenhanger van het 'onze maatschappij gaat naar de klote' bij de moord op Theo van Gogh. In Indonesďe wonen toch een hele hoop moslims, maar dat maakt niemand nu wat uit. Ik vind het op zich ook best mooi dat echt iedereen zich inzet, het zal uiteindelijk de sfeer wel ten goede komen en dat het rampgebied zo voorzien is van genoeg geld is natuurlijk het belangrijkste. De hele wereld is ermee bezig en landen onderling moeten ook samenwerken, ookal is er die concurrentiestrijd het is toch mooi dat de VS bijvoorbeeld toch onder de VN gaat werken en die banden zo weer versterkt worden etc. Het gaat nu eenmaal altijd zo met dit soort dingen, dat er een mediagekte optreed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien moet je gewoon eens gaan informeren en dan iets gaat doen wat je emotioneel wél aan denkt te kunnen, er zijn zo ontzettend veel projecten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja vooral de VS die samenwerkt met de VN vindt ik heel mooi, normaal gaat het niet geweldig tussen die twee maar dat ze dat zo opzij zetten om toch met z'n allen te kunnen helpen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maaar terug naar radio 555. ik ga wel kijken denk ik vanavond, eens zien wat voor gekke streken men uithaald voor het goede doel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarstraks was er op de radio een rappende Ernst-Daniël Smid. Ik vind het wel vermakelijk hoor. Straks gaat Replay Oerend Hard van normaal zingen en net zong een van die volkszangers Nirvana ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh en ontopic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige mensen denken dat wanneer er gekken rondlopen, er meteen zóveel gekken rondlopen dat alles naar de klote is. Dat is gewoon niet zo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou, dan kunnen we klagen wat we willen, maar het is toch knap gedaan en erg veel geld ![]()
||
Citaat:
![]() Vooralsnog een beetje over de top.. Maar ach, geld is geld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() straks hebben ze nog veelte veel geld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |