![]() |
|
Hey Mensen, ik weet niet of ik m`n berigt hier moet plaatsen zo niet..Sorry!
Mijn vraag: Zouden jullie me misschien kunnen vertellen waar ik Feedbacks van Adverteerders kan zien op de site van www.marktplaats.nl? Want in mijn ogen staan er helemaal geen feedbacks ![]() Please Response ThNkqq
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gene een, kopen is altijd op eigen risico... |
![]() |
||
Citaat:
Maar hoe dat zit weet ik echt niet.
|||
Citaat:
Citaat:
ik heb zelf wel eens gebruik gemaakt van tripledeal.nl, maar er zijn volgens mij veel meer van dit soort instanties.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is belangrijk dat vrijwel alle gevallen van beschadiging of verlies tijdens het transport nooit gedekt worden, tenzij je de zaak hebt verzekerd. Het probleem daarbij is dat als de verkoper onwillig of onbereikbaar is, je zeer moeilijk zult kunnen bewijzen dat hij het verstuurd heeft, zeker wanneer jullie allebei hebben gekozen voor een niet-geregistreerde manier van verzending. Waar het uiteindelijk op neerkomt is dat je gewoon je common sense moet gebruiken bij marktplaats. Als er meerdere verkopers zijn, kies dan degene bij jou in de buurt. Kies alleen mensen die zich met hun voornaam en achternaam bekend maken. Kruischeck het rekeningnummer, de NAW-gegevens en het telefoonnummer (vraag altijd om een huisnummer). Als je op 'goei telefoon 200 eoru bel 06-xxx vraag ali in amsterdam' reageert en het blijkt een scam te zijn, moet je niet klagen. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stel je vraag aan de politie (deel 1) Simon | 254 | 02-10-2012 12:52 | |
Muziek |
Gitaar flippie193 | 14 | 15-05-2010 23:30 | |
Werk, Geld & Recht |