Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2005, 13:42
BestGamer
BestGamer is offline
Hallo,

mn vriends mp3 doet raar. we hebben per ongeluk een bestand ervan verwijderd. het bestand is een bestand dat er voor zorgt dat er je er muziek op kan zetten en luisteren, en nu willen we het terug kan dat??????? hij gaat ook nog vanzelf uit,maar mijn vraag is: is er een programma dat als je iets verwijderd het dan ook weer terug kan halen?
Oud 13-01-2005, 14:17
dafelix
dafelix is offline
volgens mij moeten die films eens ophouden met het idee dat alles wat verwijderd is zomaar terug te halen is...

anyway, ik raad je aan ff op de site te kijken van de manufactor, dus het merk van je MP3speler, mss hebben ze daar een download voor je die het op kan lossen
Oud 13-01-2005, 14:44
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
dafelix schreef op 13-01-2005 @ 15:17 :
volgens mij moeten die films eens ophouden met het idee dat alles wat verwijderd is zomaar terug te halen is...

Zoek iemand die je kent met dezelfde mp3-speler. Probeer desnoods via internet iemand te vinden met dezelfde mp3-speler. Dan kun je het bestand gewoon naar je mp3 speler zetten.

Verder vind ik het een beetje vreemd dat een bestand verantwoordelijk is voor het mogelijk maken van het opslaan en afluisteren van muziek . Dat doet toch normaal de firmware.

[edit]smiley verkeerd getypt[/edit]

Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 14:52.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:50
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Krekker schreef op 13-01-2005 @ 15:44 :

Verder vind ik het een beetje vreemd dat een bestand verantwoordelijk is voor het mogelijk maken van het opslaan en afluisteren van muziek . Dat doet toch normaal de firmware.
inderdaad, volgens mij klopt het niet wat je zegt
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 15:21
Verwijderd
Formateer dat ding eens en zet 'm dan aan...
(Formateren als FAT!)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 15:36
BestGamer
BestGamer is offline
hijs niet van mij maar ik zal et em zeggen
Oud 14-01-2005, 15:36
BestGamer
BestGamer is offline
hij is naar miami maar ik zal het doorgeven bedankt
Reageren

Regels voor berichten