Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2005, 14:58
Verwijderd
Ik had laatst een film in een folder staan, en ik had ineens de ingeving om de map de extensite .folder te geven, vraag me niet waarom, maar dat deed ik dus.

Dus dat had ik gedaan, en hij bleef gewoon het icoontje van een folder houden. Maar ik kon hem niet openen, als ik dat probeerde werd er gevraagd of ik het bestand wilde opslaan of openen. Als ik vervolgens opslaan deed, dan maakte hij eigelijk alleen een kopie van zichzelf, want als hij dan klaar was met 'downloaden' en ik opende het gedownloade bestand, vroeg hij weer precies hetzelfde.

Nu is mijn vraag, waar de fuck is de inhoud heen? En wat houdt de extensie .folder in?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2005, 15:44
Verwijderd
Tik eens "%padnaar%/*.folder/" in je adresbalk (%padnaar% vervangen door het pad naar de folder, en * vervangen door de naam voor .folder, niet die slash vergeten)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:49
Verwijderd
Werkt niet?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:51
grensgeval
grensgeval is offline
naam terug wijzigen?

trouwens, als ik hier een map rename met .folder opent ie gewoon hoor (heb engelse versie, maar .map werkt ook)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 21:05
Verwijderd
Als ik dat .folder weghaal is het gewoon een icoontje zonder extensie geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 21:09
grensgeval
grensgeval is offline
en via de command prompt? kun je um daar zien?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 07:23
Verwijderd
Citaat:
grensgeval schreef op 13-01-2005 @ 22:09 :
en via de command prompt? kun je um daar zien?
Ja, maar niet als folder. En als ik de .folder extensie toevoeg ziet hij hem ook niet als folder.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:45
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Mortification schreef op 14-01-2005 @ 08:23 :
Ja, maar niet als folder. En als ik de .folder extensie toevoeg ziet hij hem ook niet als folder.
heel vaag geval, ik kan het zelf namelijk ook niet uittesten... weet je heeeeeel zeker dat een map was? je verhaal is namelijk nogal vaag en onheruitvoerbaar
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:49
freyk
freyk is offline
Kijk eens hier (bij System Extension Info)
Misschien helpt dat.
Oud 14-01-2005, 11:54
GVR
GVR is offline
Als het echt een directory was dan is er een enorme fout geweest en ben je directory kwijt. Probeer een een schijfcontrolle, alles wat in die map was zou 'ontkoppelt' moeten zijn en los moeten hangen in je file-system.

Staat de directory er ook niet als verborgen bestanden weergeven enzo heb aanstaan? (en zit hij ook niet stiekem in je vulnisbak?)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 14:03
Verwijderd
Citaat:
grensgeval schreef op 14-01-2005 @ 12:45 :
heel vaag geval, ik kan het zelf namelijk ook niet uittesten... weet je heeeeeel zeker dat een map was? je verhaal is namelijk nogal vaag en onheruitvoerbaar
Ja ik weet echt heel zeker dat het een map was, want ik dacht nog eigelijk zoiets van 'zou de extensie van een map ook .folder zijn?' en toen voegde ik dat toe aan die map (.folder) en het bleef het map-icoon houden, dus ik dacht dat ik dus gelijk had maar toen ik hem probeerde te openen was het ineens anders.

Trouwens dat bestand, dat nu de .folder extensie heeft, is ineens 49kb geworden ipv de 1gb+ die hij was.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Staat de directory er ook niet als verborgen bestanden weergeven enzo heb aanstaan? (en zit hij ook niet stiekem in je vulnisbak?) [/B]
Verborgen bestanden weergevan staat altijd aan en dan zie ik hem niet.

En mijn vuilnisbak was het eerste wat ik gecheckt had toen bleek dat de inhoud weg was.

Maar is die zoveel gb van die film nu van mijn schijf, of staat hij nog ergens en kan ik hem niet meer terug halen? (in dat geval, past er nu dus iets minder op mijn schijf, right?)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 17:27
GVR
GVR is offline
Kan je dat bestand niet ergens neerzetten zodat ik hem even kan zien?

Als de map daadwerkelijk weg is kan het nog wel zijn dat het filmpje 'los hangt'. Dat houd in dat de gegevens en het bestand nog wel bestaan maar er geen referentie meer naar is en je het niet meer kan openen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten