Advertentie | |
|
![]() |
|
Op sommige momenten is het leven gewoon zwaar klote. En dat ik gewoon k*t. Maar houdt altijd in je achterhoofd na regen komt zonneschijn.
Hoe lang het ook gaat duren......ooit wordt je weer gelukkig. Ik heb zelf vaak genoeg van die buien dat ik me echt kut voel, tot zelfmoord ideeën is het gelukkig nog nooit gekomen. Maar echt positief ben ik op dat moment ook niet, maar als ik dan weer een aantal leuke dignen ga doen. Gezellig met vrienden, of ga sporten daar vrolijk ik altijd wel weer van op. En na een tijdje weet je niet beter of je gaat gewoon van dat soort dingen al genieten! Dus ga leuke dingen met hem doen, en confronteer hem niet te vaak met zijn ex,
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
vink heel erg dat dat gebeurt...
een jongen waar ik vroeger bij in de klas zat heeft n paar maanden geleden zelfmoord gepleegd omdat zn vriendin t uit had gemaakt..hij is van de flat naast de onze gesprongen echt heel akelig als k daar langs fiets...t idee dat iemand daarom een einde maakt aan t leve vink heel erg...en dat meisje moet zich verschrikkelijk voelen!!! |
![]() |
|
![]() |
een mes in zijn pols gezet... dan had ie opgenomen moeten worden in het ziekenhuis denk ik... het zal eerder een kras wezen denk ik... want als je echt een ader raakt, ben je nog lang niet jarig...
het is echt erg dat dit gebeurt, natuurlijk is het erg om iemand te verliezen, maar hij komt er wel weer over heen. dat beseft ie nu alleen nog niet... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
De Kantine |
Stel, je bent een dag de almachtige Jon. Mara | 80 | 02-11-2005 14:23 | |