Ik zit weer eens met een probleem en ik dacht laat ik ze hier eens lastig vallen.
Ik heb een hele lieve vriendin, mar we wonen 40 kilometer bij elkaar vandaan. We hebben een hele leuke relatie van 14 maand achter ons. en we willen beide graag verder. maar ze kan niet meer afscheid van me nemen elke keer.
dit komt omdat een jaar of 5 geleden haar stiefvader waar ze ongelovelijke veel van hield is overleden aan een herseninfarct. En die heeft nog ongeveer 4 maand in het ziekenhuis gelegen. en toen zeker was dat hij niet lang meer te leven had, wou ze afscheid nemen. dit is ook deels gelukt maar ze is weggelopen omdat ze het niet meer aan kon. ze was toen 10. ze hebben wel afscheid genomen maar niet helemaal goed. dit is 5 jaar terug maar ze heeft het nooit willen/kunnen accepteren dat hij niet meer terug komt. dit komt ook mede omdat hij zeeman was en soms een half jaar weg was. en ik denk dat ze nu eindelijk aan het accepteren is dat hij niet meer terug komt. en dat ze nu bang is dat ik dat ook niet doe.
nu is ze naar zo'n maatschappelijk werkster van school geweest, en die heeft haar aangeraden om tijd voor der zelf te nemen, om afstand van mij te nemen en het eindelijk te verwerken:$
na gigantische paniekreactie van mij (omdat ik ook superonzeker ben en alles:$ en zij de enigste is waar ik liefde kan krijgen. want ik ben zo bang dat ik haar kwijtraak, dat ze iets beters vind dat het haar zo wel bevalt ensu.
ze heeft me 1000x verzekerd dat ik haar terugkrijg ik geloof har. want ze houd ongelovelijke veel van mij. dat heb ik wel gemerkt ook aan andere dingen, want we hebben heel wat meegemaakt samen op emotioneel gebied, en na 14 maand blijkt dat dit de hoofdreden is van de meeste dingen.)
hebben wij besloten om mekaar een tijdje niet te zien tot haar hoofdje weer op orde is.
wat moet ik nou doen?
om haar nu te helpen?
en straks als ze wer contact zoekt hoe moet ik haar dan helpen?
want afscheid is onvermijdelijk, ik zal aan het eind van het weekend weer naar huis moeten.
en niet alleen afscheid van mij, maar ze zal in haar leven vaak genoeg afscheid moeten nemen?
Hoop op tips en meningen.
Alvast bedankt voor het lezen, ik moest er ff van af.