Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja .. verhaal van mijn zusje met oud-en-nieuw: met een stelletje bezopen gasten om 5 uur 's nachts in R'dam staan zonder geld voor een taxi bij temperaturen rond het vriespunt en niemand die het groepje op wil komen halen
![]() Dat werd lopen dus ![]() En een andere keer werden overdag de ruiten van de auto van d'r vriend ingeslagen en cd's gejat, terwijl zij in de bios waren .. tsja, R'dam he :/ |
![]() |
|
Ja de laatste trein uit getrapt worden midden in de nacht je ouders opbellen en vragen of ze je op willen halen en dan horen: "sodemieter op ik wil slapen" vervolgens uitgelachen worden door een conducteur waarna je je nog ruzie krijgt met 10 taxi chauffeurs die je bijna aanrijden!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik had een vriendin die schopte tegen m'n tas toen ik m'n keting er aan het opleggen was en viel met een bierflesje in haar hand op straat. Ze had een onwijse bloeding op haar pols. Later die nacht weer met een andere vriend naar het ziekenhuis die een snee boven zijn oog had omdat hij uitgegleden was met z'n kop tegen de wc-rand.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vriend van me in elkaar geslagen door een groep die ergens onderweg stond, echt zonder reden.(Zegt iedereen, maar hem kennende(en hij was alleen) geloof ik hem). Zo in mekaar geschopt dat ie bewusteloos is geweest en geluk heeft gehad dat ie niet doodvroor...
|
ik ging om 3 uur met wat vrienden eten en toen we die tent uit kwamen, stonden daar een paar gasten die ruzie zochten en een vriend van mij tegen hielden. De rest van mijn vrienden had niets in de gaten. Pas toen de eerste klappen werden uitgedeeld merkte ze iets. In die snackbar zagen ze het ook niet en buiten was niemand meer. Ik raakt in paniek terwijl de rest van mijn vrienden er op los begonnen te slaan. Een vriend werd bijna door een ruit gegooid en onze fietsen werden vernield. Daarna probeerde ik samen met een ander de boel in controlle te houden. Ik kon me amper inhouden toen ik zag hoe een hele goede vriend van mij daar met een bebloed en rood aangelopen hoofd op de grond lag terwijl iemand zijn nek dicht kneep.
Gelukkig zag de rest nu ook in dat het te ver ging en deden we ons best om die gast te laten stoppen.
|
ik ben een keer met 2 vrienden gaan blowen in een disco ( de sandokan in den haag) waarna ik eerst drie kwartier op de plee heb gezeten en me het meest kut ooit in me hele leven heb gevoeld... zweten misselijk duizelig moe ... en daarna hard kotsen op die plee... daarna er uit gekickt worden... en nog een paar uur rond dwalen.. het de volgende ochtend op school allemaal lul verhalen horen dat je out op de plee lag met je voeten onder de deur uit... niet leuk
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
'Wanneer mag ik me hoe voelen' Verwijderd | 5 | 20-01-2005 18:41 | |
Psychologie |
Angst nu ze zo "dichtbij" komt. ~~dolce~~ | 112 | 13-06-2004 14:11 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Liefde & Relatie |
Omgang met je ex Miracle | 42 | 03-09-2003 20:09 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 |