Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2002, 12:47
MrD
MrD is offline
na dat een vriend heeft gekotst is de fiets van een vriendin gestolen ( met alle sleutels) en daarna kreeg ik ook nog is een bierflesje tegen me tand waardoor er nu een stuk af is.......
Oud 02-06-2002, 16:19
Tofke_H
Tofke_H is offline
je het kan nog gemakkelijk kutter.

Vermits alle sleutels van een vriendin samen met de fiets gestolen is, besluit ik er uit dat die fiets niet op slot was, dus eigen schuld.
Kotsen is ook eigen schuld.
En bierflesje tegen je tand krijgen is idd k*t...
Oud 02-06-2002, 17:44
konflict
konflict is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
je het kan nog gemakkelijk kutter.

Vermits alle sleutels van een vriendin samen met de fiets gestolen is, besluit ik er uit dat die fiets niet op slot was, dus eigen schuld.
Kotsen is ook eigen schuld.
En bierflesje tegen je tand krijgen is idd k*t...
vermits
Oud 03-06-2002, 16:20
Verwijderd
Ja .. verhaal van mijn zusje met oud-en-nieuw: met een stelletje bezopen gasten om 5 uur 's nachts in R'dam staan zonder geld voor een taxi bij temperaturen rond het vriespunt en niemand die het groepje op wil komen halen

Dat werd lopen dus

En een andere keer werden overdag de ruiten van de auto van d'r vriend ingeslagen en cd's gejat, terwijl zij in de bios waren .. tsja, R'dam he :/
Oud 04-06-2002, 16:12
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Ja de laatste trein uit getrapt worden midden in de nacht je ouders opbellen en vragen of ze je op willen halen en dan horen: "sodemieter op ik wil slapen" vervolgens uitgelachen worden door een conducteur waarna je je nog ruzie krijgt met 10 taxi chauffeurs die je bijna aanrijden!
Oud 04-06-2002, 17:34
Verwijderd
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Ja de laatste trein uit getrapt worden midden in de nacht je ouders opbellen en vragen of ze je op willen halen en dan horen: "sodemieter op ik wil slapen" vervolgens uitgelachen worden door een conducteur waarna je je nog ruzie krijgt met 10 taxi chauffeurs die je bijna aanrijden!
leg uit... waarom werd je de trein uit geschopt? Had je geen kaartje bij je?
Oud 04-06-2002, 18:55
beuk
beuk is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Ik neem aan dat die conducteur je niet zonder reden uitlacht? Vertel het hele verhaal..
Oud 04-06-2002, 23:42
biertjehappen
biertjehappen is offline
Ik had een vriendin die schopte tegen m'n tas toen ik m'n keting er aan het opleggen was en viel met een bierflesje in haar hand op straat. Ze had een onwijse bloeding op haar pols. Later die nacht weer met een andere vriend naar het ziekenhuis die een snee boven zijn oog had omdat hij uitgegleden was met z'n kop tegen de wc-rand.
Oud 05-06-2002, 14:05
Dark Angel
Dark Angel is offline
Feh, als mijn koter zo stom is om midden in de nacht ergens te stranden dan zoekt 'ie het ook maar lekker uit...
Oud 05-06-2002, 17:34
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Feh, als mijn koter zo stom is om midden in de nacht ergens te stranden dan zoekt 'ie het ook maar lekker uit...
Ben blij dat ik een andere moeder heb

Vriend van me in elkaar geslagen door een groep die ergens onderweg stond, echt zonder reden.(Zegt iedereen, maar hem kennende(en hij was alleen) geloof ik hem).
Zo in mekaar geschopt dat ie bewusteloos is geweest en geluk heeft gehad dat ie niet doodvroor...
Oud 08-06-2002, 16:45
liesje 19
liesje 19 is offline
ik ging om 3 uur met wat vrienden eten en toen we die tent uit kwamen, stonden daar een paar gasten die ruzie zochten en een vriend van mij tegen hielden. De rest van mijn vrienden had niets in de gaten. Pas toen de eerste klappen werden uitgedeeld merkte ze iets. In die snackbar zagen ze het ook niet en buiten was niemand meer. Ik raakt in paniek terwijl de rest van mijn vrienden er op los begonnen te slaan. Een vriend werd bijna door een ruit gegooid en onze fietsen werden vernield. Daarna probeerde ik samen met een ander de boel in controlle te houden. Ik kon me amper inhouden toen ik zag hoe een hele goede vriend van mij daar met een bebloed en rood aangelopen hoofd op de grond lag terwijl iemand zijn nek dicht kneep.
Gelukkig zag de rest nu ook in dat het te ver ging en deden we ons best om die gast te laten stoppen.
Oud 10-06-2002, 19:32
G Funker
G Funker is offline
ik ben een keer met 2 vrienden gaan blowen in een disco ( de sandokan in den haag) waarna ik eerst drie kwartier op de plee heb gezeten en me het meest kut ooit in me hele leven heb gevoeld... zweten misselijk duizelig moe ... en daarna hard kotsen op die plee... daarna er uit gekickt worden... en nog een paar uur rond dwalen.. het de volgende ochtend op school allemaal lul verhalen horen dat je out op de plee lag met je voeten onder de deur uit... niet leuk

Regels voor berichten