Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2005, 15:16
zlata
zlata is offline
Dag mensen,

Het is nog niet zo heel lang geleden dat ik in de gymzaal zal te pielen met mijn gymnasiumexamen (2003). Eenmaal met het gewilde papiertje op zak ben ik de studie accountancy gaan doen aan Nivra-Universiteit Nyenrode, ook ben ik gaan werken bij een accountantskantoor.

Ik hoor van veel mensen dat ze zitten te prutsen met Economie, M&O of meer van dat soort vreselijke vakken. Loop je helemaal vast en kan die stoffige leraar je ook niet veel wijzer maken, heb je dan wel eens aan huiswerkbegeleiding gedacht?

Ik bied huiswerkbegeleiding aan (op school of aan huis of bij mij thuis) in de buurt van Hilversum (Amsterdam, Utrecht, Amersfoort) voor 15 euro per uur.

Mocht je er dus echt niet uitkomen, stuur dan een mailtje naar zlata@tiscali.nl en dan krijg je binnen 24 uur antwoord.

Groeten,

Zlata Brouwer
Oud 18-01-2005, 17:29
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
zlata schreef op 18-01-2005 @ 16:16 Dag mensen,

Het is nog niet zo heel lang geleden dat ik in de gymzaal zal te pielen met mijn gymnasiumexamen (2003). Eenmaal met het gewilde papiertje op zak ben ik de studie accountancy gaan doen aan Nivra-Universiteit Nyenrode, ook ben ik gaan werken bij een accountantskantoor.

Ik hoor van veel mensen dat ze zitten te prutsen met Economie, M&O of meer van dat soort vreselijke vakken. Loop je helemaal vast en kan die stoffige leraar je ook niet veel wijzer maken, heb je dan wel eens aan huiswerkbegeleiding gedacht?

Ik bied huiswerkbegeleiding aan (op school of aan huis of bij mij thuis) in de buurt van Hilversum (Amsterdam, Utrecht, Amersfoort) voor 15 euro per uur.

Mocht je er dus echt niet uitkomen, stuur dan een mailtje naar zlata@tiscali.nl en dan krijg je binnen 24 uur antwoord.

Groeten,

Zlata Brouwer

nou schiet op als je die vakken zelf al vreselijk vindt
of sla je nu gewoon populisitsche taal uit om klanten te trekken?

heb je je examens trouwens goed gemaakt, van de betreffende vakken uiteraard, want pielen klinkt niet erg positief
Oud 18-01-2005, 18:05
Verwijderd
Gewoon interesse, maar is negentien niet een beetje jong om al echt van nut te kunnen zijn in de dagelijkse praktijk van een accountantskantoor?
Oud 18-01-2005, 18:10
rubenrtv
rubenrtv is offline
dit mag niet, is net nog een topic over gesloten op V&A
Oud 18-01-2005, 21:04
zlata
zlata is offline
Citaat:
nou schiet op als je die vakken zelf al vreselijk vindt
of sla je nu gewoon populisitsche taal uit om klanten te trekken?
Nee, het ze staan algemeen bekend als vreselijk, maar bij mij waren het mijn favoriete vakken. Maar in het algemeen is het zo dat mensen vakken waar ze niet goed in zijn, niet leuk vinden of andersom.

Citaat:
heb je je examens trouwens goed gemaakt, van de betreffende vakken uiteraard, want pielen klinkt niet erg positief
Duuh, anders ga ik er toch mijn beroep niet in kiezen . Ik ben geëindigd als beste van degenen die op mijn school dat jaar het vwo examen economie 2 deden.

Citaat:
Gewoon interesse, maar is negentien niet een beetje jong om al echt van nut te kunnen zijn in de dagelijkse praktijk van een accountantskantoor?
Jazeker, ik ben op mijn zeventiende begonnen fulltime te werken bij Deloitte accountants naast mijn duale opleiding aan Nivra-Nyenrode. In het begin ben je vooral aan het leren, maar nu kan ik me inmiddels aardig van nut maken. Bijvoorbeeld bij het uitvoeren van controles op verschillende jaarrekeningposten, eerst begeleid, later zelfstandig. En het uitvoeren van controles op business cycles. Op zich versterken studie en werk elkaar, waardoor je erg snel leert. Bovendien is het wc-tegeltje over dat de praktijk een goede leerschool is helemaal waar. Het echte veldwerk van de controle wordt gedaan door de assistenten (bijvoorbeeld van het VWO of van het HBO of WO), als je echt registeraccountant bent doe je meestal werk op hoger niveau, meer het management en het controleteamleid idee.
Oud 18-01-2005, 21:05
zlata
zlata is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 18-01-2005 @ 19:10 :
dit mag niet, is net nog een topic over gesloten op V&A
200 km/u rijden in je leasebak mag ook niet...
Oud 19-01-2005, 03:40
autodropje
autodropje is offline
Het hoort hier niet en op V&A blijkbaar ook niet.

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1073372

Regels voor berichten