Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet niet hoe die heette of wat de tune erbij was, sorry. ![]() Er kwamen veel zweedse jeugdseries toen. Eentje ervan heette 'Een hele schep geld' en ging over een groepje kinderen die achter allemaal geheimen kwamen en een kist met geld hadden opgegraven. Die was zoo leuk!! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
de diehard r&r fans/vpro gids lezers wisten het al maar er is een dvd van rembo en rembo uitgebracht
Lang verwacht, nooit gedacht, maar daar is ie dan… VPRO’s ultieme Rembo & Rembo dvd! Dit is niet zomaar een dvd maar een zogenaamde S-dvd, uitgerust met de shuffle-mode ‘Doe de Rembo-shuffle’. Voor het gebruik van dit idee wordt nu al wereldwijd verwezen naar Rembo & Rembo. Techniek: 120 minuten High Speed, Dobbel-High Kwallitie en volgens de laatste technieken tegendraads gefrituurd in digitaal gestuurde SpareribsOven. En Piep Jan Knor heeft alles in de gaten gehouden, dus dat zit wel goed! Deze dvd bevat 50 top-sketches zoals De Laserschetenskatch, Rudy und Rudy, Strippokeravondje, De eerste Fietsrijles, The Garlic Brothers, Mag Dat? en vele, vele, vele, vele, vele, vele, vele andere hoogtepunten! Extra: Foto Garderobe en 1 megabonustrack van een nog nooit eerder vertoonde humor-estafette-show D’rop of d’ronder! Deze Shuffle-dvd mag je niet missen! Humor om te lachen! Omdat je het waard bent! Hoe-vaak-moet-ik-dat-nog-zeggen? Let op: Deze dvd is niet speciaal geschikt voor mensen met diarree! link http://www.vpro.nl/winkel/producten/20187267/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wist het nog niet maar ik ga zeker kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Purno de purno bedoel ik natuurlijk!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En 1x hebben ze ook een Ierse film uitgezonden, The secret of Roan Inysh (of zoiets). Heel mooi ![]() ![]() Die kan ik me nog heel goed herinneren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind achterwerk in de kast zo leuk! |
![]() |
||
Citaat:
Wat een film. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De filmmaanden waren wel geweldig ja. Ronja de Roversdochter hebben we nog steeds opgenomen staan. 'Waferora?' (iig zweeds voor waarom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|