Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je spreekt gewoon af in de kroeg war je komt en dan is het wel gezellig
|
M'n neef gaat vaak alleen uit, hij kent zoveel mensen in Amsterdam dat ie altijd wel iemand tegenkomt(een middag met me neef door centrum damsco gelopen, om de 5 meter iemand die die ff moet groeten of die hem groeten, wel vervelend na de zoveelste).
Ik ga nooit echt alleen uit. Tenzij ik weet dat ik anderen tegenkom, maar dat komt ook omdat die feesten hiero al niet zo geweldig zijn, en in je eentje dan helemaal niet. |
![]() |
|
![]() |
Yes, heb het afgelopen week nog gedaan..ik was al een poos niet meer uitgeweest en had echt zin om ff te gaan..iedereen uit mn telefoonlijst had ik gebeld/gesmsed alleen niemand kon/wilde/whatever..dus ik dacht : dikke vinger, ik ga wel alleen en zie het wel => en het was een onwijs leuke avond en kwam genoeg bekenden tegen!
Why not dus? Gzelligheid moet je toch zelf maken! Greetin' |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar het maakt het wel makkelijker om een beetje te sparen voor de betere feesten. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kittens uit de losse pols Kitten | 3 | 18-07-2010 08:12 | |
Seksualiteit |
Enquete over holebi's, ook in te vullen door heteroseksuelen hoor! myrose1 | 68 | 22-05-2008 15:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Een leven ondersteboven Verwijderd | 0 | 07-03-2006 13:26 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |