Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2002, 18:00
TeiZ
TeiZ is offline
Wie van jullie heeft wel eens een lompe actie uitgehaald tijdens een wedstrijd, bv mijn actie

Tijdens de tip-off van een basketballwedstrijd kreeg ik de bal in mn handen, om de 1 of andere vreemde reden rende ik naar de ring en maakte een lay-up..raak! Het was alleen de verkeerde basket

(waarschijnlijk een blowtje teveel de vorige avond)

Heb het gelukkig tenietgedaan door vervolgens 48 punten voor mn eigen team te maken
Oud 05-05-2002, 19:09
Kirk22
Kirk22 is offline
tsja, regel 1: laat je receiver niet achter je komen. Dat gebeurde 1x in een wedstrijd, ik kon de bal nog aanraken, maar hij kon hem toch vangen. Gelukkig werd hij meteen ge-pancaked door een teamgenoot .
Tsja, verder maak je foutjes waarvan je later denkt, waarom heb ik het niet anders gedaan, maar echt dom... nee.
Oud 05-05-2002, 20:05
Paige
Paige is offline
Oh ja..Tijdens schoolvoetbal..Dé blunder van de wedstrijd..

Ik stond zo in het doel een beetje van het zonnetje te genieten..Komt potverdorie die bal opeens mijn kant op..Ik helemaal verbaasd dus hehe..(had een tijdlang geen bal gezien, laat staan aangeraakt)...Dus ik probeer die bal te pakken te krijgen..Schop ik hem naar achter i.p.v. naar voren..Jaja, richting het doel dus..Rolt de bal heeeel zachtjes door mijn benen het doel in..Ik had hem nog tegen kunnen houden, maar wat deed ik..Ik ging bukken en tussen mijn benen door de bal nakijken....Boos dat iedereen was..Hehe..We hadden uiteindelijk wel gewonnen door een winnende penalty door mij genomen hehehe.. ...Want punteren (met de voorkant van je voet schoppen) kan ik namelijk wel heeel goed!
Het is inmiddels zo'n 5 jaar geleden, maar ik weet het nog als de dag van gisteren..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 22:14
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Paige schreef:
punteren (met de voorkant van je voet schoppen) kan ik namelijk wel heeel goed!
, meisje.
Oud 06-05-2002, 09:30
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Hmm wel vreemd dat jullie allemaal na een blunder opeens de winnende held zijn. Ik heb ooit een eigen doelpunt gemaakt, omdat ik terugspeelde naar de keeper, maar de bal via een hobbeltje het doel in ging en de keeper zich er helemaal op verkeek. Nee ik scoord toen niet opeens 8 keer ofzoiets. We verloren die westrijd gewoon
Oud 06-05-2002, 09:57
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
was met een mini-voetbal toernooitje, kwartfinale, stand 1-1 penalties moesten worden genomen, en natuurlijk mis ik er 1, en dat bleek later de enigste misser van dat hele penalty gebeuren te zijn, damn ik kon wel door de grond zakken
Oud 06-05-2002, 09:58
Verwijderd
Ik heb nooit echt zo grote blunder gemaakt. Wel een aantal eigen goals, maar het aantal ballen dat ik van de lijn heb gehaald staat daar exponentieel tegen over dus was het niet zo erg.
Een keer stond ik als enige in de cirkel met m'n keeper tegen 3 aanvallers, dus ik had me stick met een hasnd vast zodat ik snel kon vegen, wat doet die egoistische aan valler, hij speelt niet over maar schiet op de goal. Het was een laag schot, maar via mijn stick een prachtig lobje over mijn eigen keeper, die 1 meter voor zijn goal stond. Het wa echt een wereldgoal, maarja..wel verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:16
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik kopte de bal een keer achterover over m'n eigen keeper heen het doel in, terwijl hij een eindje voor z'n doel stond.

maar we verloren toch elke wedstrijd met 12-0 ofzo dus het maakte niet zoveel uit
Oud 06-05-2002, 18:10
TeiZ
TeiZ is offline
Citaat:
Mateja_Kezman schreef:
Hmm wel vreemd dat jullie allemaal na een blunder opeens de winnende held zijn. Ik heb ooit een eigen doelpunt gemaakt, omdat ik terugspeelde naar de keeper, maar de bal via een hobbeltje het doel in ging en de keeper zich er helemaal op verkeek. Nee ik scoord toen niet opeens 8 keer ofzoiets. We verloren die westrijd gewoon
In mijn geval, als je zo'n actie maakt ben je zo gedreven het goed te maken, soort extra adrenaline ofzo...
In dat seizoen was ik sowieso de aangewezen persoon om de punten te scoren, nu MOEST ik er een schepje bovenop doen.
Oud 10-05-2002, 19:38
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Mateja_Kezman schreef:
Hmm wel vreemd dat jullie allemaal na een blunder opeens de winnende held zijn.
voor jou waren er 3 (4, exclusief die 2e van mij ja...) reacties, waarvan 1 van mij en ik zei niets over mijn heldendaden...
Oud 10-05-2002, 20:48
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
tsja, regel 1: laat je receiver niet achter je komen. Dat gebeurde 1x in een wedstrijd, ik kon de bal nog aanraken, maar hij kon hem toch vangen. Gelukkig werd hij meteen ge-pancaked door een teamgenoot .
Tsja, verder maak je foutjes waarvan je later denkt, waarom heb ik het niet anders gedaan, maar echt dom... nee.
euhm.. reciever probeert toch atlijd achter je te komen
of ben jij zo goede football player
Oud 11-05-2002, 11:48
Firebolt
Firebolt is offline
Mijn allerdomste fout:
Het winnende doelpunt voor de tegestander gemaakt waardoor niet zij, maar wij degradeerde.
We kregen een corner tegen, de persoon die hem nam legde 'm hoog voor het doel, ik denk ik kop 'm erover, maar hij ging net onder de lat. We verloren met 4-2, maar de 3-2 voor hun werd dus door mij gescoord.
Oud 11-05-2002, 12:08
TeiZ
TeiZ is offline
Ai dat klinkt echt verragd
Oud 11-05-2002, 13:38
-=©Mavie©=-
-=©Mavie©=- is offline
mmm... in de laatste wedstrijd om het kampioenschap (B-tjes) uit een corner in me eigen doel te koppen...ging dan wel per ongeluk maar we verlore met 1-0 foetsie kampioenschap .. gelijkspel was genoeg geweest

gelukkig kon ik er nou ook weer niet zoooveel aan doen .. maar damn wat voel je je kut dan zeg
Oud 11-05-2002, 13:40
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
Mijn allerdomste fout:
Het winnende doelpunt voor de tegestander gemaakt waardoor niet zij, maar wij degradeerde.
We kregen een corner tegen, de persoon die hem nam legde 'm hoog voor het doel, ik denk ik kop 'm erover, maar hij ging net onder de lat. We verloren met 4-2, maar de 3-2 voor hun werd dus door mij gescoord.
zoiets hadden wij ook een keer, waardoor we geen kampioen werden

gelukkig was ik het niet die het eigen doelpunt maakte
Oud 19-05-2002, 15:45
Eric
Eric is offline
Ik schoot een keer de bal terug naar de keeper, maar de keeper had ruzie met zijn vader over iets en was boos weggelopen en toen rolde de bal in ons eigen doel. Maar we stonden toch al heel ver achter.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 16:49
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ach, iedereen maakt wel is een eigen goal
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:42
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
ach, iedereen maakt wel is een eigen goal
Ik niet, ik voetbal niet
Sorry, beetje flauw...

Ik heb zelf nooit echt iets doms gehad, maar een teamgenoot van mij wel. Met de volleybal. De bal zou uitgaan, hij wil net doen of ie de bal onderhands gaat pakken, haalt op het laatste moment zijn handen onder de bal weg om de bal op de grond te laten vallen. Maar de bal viel niet op de grond, maar op zijn voet
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:06
Trebbor
Trebbor is offline
ik ben keeper en ik ben een keer lang geleden tijdens een vriendschappelijke wedstrijd bijna vanaf de middellijn gelobt. elke keer als ik nu een voetballer van dat team tegenkom is het van: hej keepertje, gedold vanaf de middellijn he?
Oud 19-05-2002, 20:06
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:

Ik niet, ik voetbal niet
Sorry, beetje flauw...

kan toch met meer sporten?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 11:15
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
kan toch met meer sporten?
Ja da's waar, maar niet met volleybal
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 21:00
Verwijderd
Eigen doepunt :/
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 21:18
REIE
REIE is offline
Als klein kind was ik wat afgeleid door voorbijrijdende treinen, en ik stond keeper... Nu nog kijk ik naar die imposante krachtige machines als er één voorbij komt, al tel ik de wagons niet meer

REIE

Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 21:20.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 21:34
-=©Mavie©=-
-=©Mavie©=- is offline
Citaat:
REIE schreef:
Als klein kind was ik wat afgeleid door voorbijrijdende treinen, en ik stond keeper... Nu nog kijk ik naar die imposante krachtige machines als er één voorbij komt, al tel ik de wagons niet meer

REIE
dat zijn de orginele fouten
Oud 25-05-2002, 12:44
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Lyx schreef:

euhm.. reciever probeert toch atlijd achter je te komen
of ben jij zo goede football player
ja hij probeert achter je te komen, maar het is zaak om dat niet te laten gebeuren.
Oud 27-05-2002, 17:41
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:

Ja da's waar, maar niet met volleybal
o nee..??
aan je eigen kant naar beneden beuken.. (en dan niet via het net)
ik schaam me nog als ik er aan denk..

Laatst gewijzigd op 27-05-2002 om 17:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten