Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Hm, tja, als je er al mee begint vanaf het begin moet het makkelijk kunnen. Als de één gaat studeren en de ander achterblijft, is de kans op falen zéér groot. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is niet echt veranderd in meer dan alleen weekend relatie. het werd soms wel een af-en-toe-door de week relatie, maar dan kwamen die doordeweekse dagen in plaats van het weekend. Na een tijdje werd het een veertien-dagen relatie. En tja, na een nog langer tijde helemaal geen relatie. maar wat ik wilde zeggen ![]() 1) je hebt doordeweeks tijd voor school/ vrienden/ werk 2) je mist elkaar, en vindt het fijn elkaar weer te zien 3) in het weekend heb je zowiezo de meeste tijd ( je bent vrij van school etc) 4) in het weekend kun je de leukste dingen doen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie de voordelen en die lijken me in theorie heel mooi, ik hecht aan mijn vrijheid. Als ik echter al merk hoe erg ik hem mis nu hij één week op vakantie is en hoeveel zin ik heb om hem weer te zien, dan betwijfel ik of ik dat op de lange termijn vol zou houden. Ik wil bij hem kunnen zijn wanneer ik dat wil. Dat vind ik ook vrijheid. Zijn er mensen die werkelijk een weekend-relatie prefereren boven een 'gewone' relatie? Ik heb het idee dat het meestal meer zo uitkomt omdat de omstandigheden niet anders toe laten, dan dat het echt een bewuste keuze is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus voor mij valt het mee. btw: leuk dat er zoveel gereageerd word!! xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Niet dat ik niet ontzettend blij ben als ik hem weer zie hoor. Als we beiden niets te doen hebben, en het hele weekend bij elkaar zijn vind ik dat ook prima ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja idd, ik ben ook weleens met een vriendin uit terwijl mijn vriend in het zelfde café met een vriend is. Ideaal juist! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Achterneef en achternicht | Geheime relatie | equalized | 13 | 16-02-2013 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Slecht in Mannen(en relaties) :$ DO EE.B | 33 | 23-05-2005 22:48 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
weekend relatie a_bonneur | 14 | 25-03-2002 11:15 |