Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2005, 23:05
i'mstronger
i'mstronger is offline
Hoe kan het dat onbereikbare personen een bepaalde uitstraling om zich heen hebben? Ik val bijvoorbeeld altijd op -voor mij- onbereikbare mensen. Mensen die niet op mij vallen. Het rare is, dat ik eerst heel erg leuk met die mensen op kan schieten, en zodra ik meer voor diegene ga voelen, ga ik me ook raar en anders gedragen (door mijn verliefdheid) waardoor ik anderen misschien afschrik..?
En dan doen die mensen helemaal niet meer zo leuk tegen mij als toen ik hen nog niet leuk vond Alles is dan meteen weg..
Geen vriendelijkheid, maar negeren, net alsof ze bang voor me zijn, of dat ze in een keer een vette afkeer van me hebben. En dat was dan eerst -niet- zo.

-Dit is toch raar? Het is toch zo bedoeld, dat als je verliefd bent, dat je dan een positieve uitstraling hebt? Ik heb het gevoel dat ik dan alleen maar negativiteit uitstraal..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2005, 23:53
Verwijderd
Onwetende verliefdheid of wederzijdse verliefdheid straalt positief uit. Wanhopige verliefdheid straalt negatief uit.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 08:09
Skilly
Skilly is offline
Oe goede nare man
Oud 11-01-2005, 08:12
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Je moet gewoon niet klunzig doen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 12:10
i'mstronger
i'mstronger is offline
Tjaa dat is een goeie, niet klunzig doen...Dat deed ik daarvoor dus ook niet. En toen was alles goed! Tot het moment dat ik iemand leuk ga vinden, en dan ga ik onzin uitkramen, en ben ik helemaal niet meer mezelf tegen diegene. En dat heb ik echt niet in de hand! En het zorgt echt voor dat die mensen een vette afkeer van me krijgen..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 12:38
phensicske
phensicske is offline
Als je je opeens helemaal anders gedraagt ben je jezelf niet meer, hoe kan je dan verwachten dan iemand op dezelfde manier met je omgaat?

En soms kan het ook wel overweldigend zijn voor iemand als er iemand verliefd op hen wordt terwijl zij er nog nooit aan dachten.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:35
Waltz
Waltz is offline
Ik snap het heel erg goed. Zelf val ik ook vaak op onbereikbare personen. Misschien heeft het iets te maken met dat de mens meestal datgene wil wat hij niet kan krijgen..? (Het gras is altijd groener.)

Bovendien; als je te duidelijk laat merken hoe verliefd je bent op iemand, maakt dat je soms minder aantrekkelijk. Dan is het geen uitdaging meer voor de ander; hoeven ze geen indruk meer op je te maken. Je bent al hun 'bezit'. Dat neemt dan vaak wat van de 'spanning' in de relatie weg.
En wanhopige en klunzige uiting van gevoelens gaat de ander inderdaad gauw irriteren/benauwen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 15:50
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
alu_aapi schreef op 11-01-2005 @ 19:49 :
Al mijn vriendjes waren Engels
Iedereen zijn ding
Oud 13-01-2005, 17:07
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-01-2005 @ 00:53 :
Onwetende verliefdheid of wederzijdse verliefdheid straalt positief uit. Wanhopige verliefdheid straalt negatief uit.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 00:22
Gary X
Gary X is offline
ik was vroeger verliefd op Yasmine Bleeth, dat heb ik inmiddels opgegeven, onbereikbaar dat ze was.
Oud 18-01-2005, 17:40
LadyAngel
LadyAngel is offline
dan zijn di mensen di je leuk vin het toch niet voor je dus..
eigenlijk moe je ni opn vriend verliefd worden, want dat verknalt heel je vriendschap.. okay makkelijker gezgd als gedaan..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:42
the_conquer
the_conquer is offline
Nouja ik zie een V staan dus ik ga er vanuit dat je een vrouwtje bent

Meestal als ik door heb dat een meid meer dan gek op me is en obsessief gedrag vertoond is het einde verhaal. Hetzelfde zou jij hebben met de jongens die continu achter je aanlopen

Na zo`n verhaal is het ook denk ik geen wonder dat je negatief overkomt, misschien moet je zelf iets positiever in het leven staan alvorends je andere erbij betrekt . Zal stukken helpen
Reageren

Regels voor berichten