Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik plan stiekum een aanslag op alle Free Record Shops in nederland. Want hun naam suggereert dat ze gratis zijn, maar dat zijn ze niet!! Moge Kazaa en eMule hun zielen pijnigen tot in de eeuwigheid des tijds!
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
PRECIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS die reclame KAN je toch gewoon niet serieus nemen!!! hahahahaha! is echt 1 dikke grap. sowieso koop ik het liefst alles op vinyl. daarmee basta, en ik ga wekelijks naar optredens dusja.
||
![]() |
Citaat:
Alleen de muziek voor 0 euro, of de muziek + een mooi doosje voor 20 euro. Die keuze is voor mij keer op keer snel gemaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben jij dan de rest van de wereld? Als je echt zo denkt, ben je gewoon een onnadenkende lul. Het is niet aan jou om te beslissen of iets te duur is, zo veel te duur dat je dus maar mag gaan stelen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De markt bepaalt inderdaad of iets duur is of niet. Als de vraag minder wordt, gaat de prijs immers omlaag. Stelen doe ik niet, al die albums had ik anders toch niet gekocht. Af en toe koop ik wel een cd hoor, mits deze van goede kwaliteit en een lage prijs is voorzien. Ik zal geen namen noemen, maar sommige winkelketens weten WEL wat een lage prijs is. Helaas bevindt deze zich niet in mijn stad, waardoor ik er niet zo vaak kom. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik download veel, maar als ik geld heb en op dat moment iets tegenkom dat ik cool vind koop ik het. (gelukkig is trouwens het meeste wat ik koop erg goed te betalen, dat maakt het ook interessanter om iets te kopen) En bezoek natuurlijk vrij veel shows. En games koop ik heel zelden. Maar ik speel ze ook zelden, wat ik wel veel speel heb ik origineel (lees halflife generations pack. ). Hl2 koop ik nog wel een keer. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Overgens maak ik mezelf ook schuldig aan downloaden. Niet alleen muziek, maar ook games. Tja, ik kan ook niets aan doen dat veel games niet Europa uitkomen. Toch vind ik het leuker om het origineel te hebben. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Illegalen krijgen eigen afdeling bij vakbond Supreme Dutch | 55 | 27-07-2006 23:20 | |
voor miljoenen aan illegale stroom afgetapt =zwart wit= | 38 | 21-02-2005 18:44 | |
Spanje laat duizenden illegalen toe. Verwijderd | 65 | 08-02-2005 22:03 | |
Invallen in studentenhuizen om illegale software Wolter | 38 | 23-04-2004 17:31 | |
Illegalen aangeven LaResistance | 46 | 09-01-2004 19:42 | |
Illegaal ontkomt aan uitzetting door glas in te slikken ExeCute | 70 | 08-08-2003 23:14 |