Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2005, 12:49
loes appelmoes
loes appelmoes is offline
In de zomervakantie wil ik samen met een paar vriendinnen een weekje gaan kamperen in Bretagne, of ergens anders in Noord-Frankrijk. Zijn er daar ook jongerencampings? Is iemand er wel eens heengeweest (niet Zuid-Frankrijk dus!) en heb je een aanrader? In de buurt van het strand en een leuk plaatsje waar je ook een beetje kan uitgaan 's avonds...? Of zijn dit soort dingen alleen in het zuiden te vinden?
Oud 22-01-2005, 18:47
Miracle
Miracle is offline
Ik geloof dat Noord Frankrijk niet echt mooi strand heeft en ook niet altijd mooi strand weer.

Voor de rest: >> Europa
Oud 24-01-2005, 20:04
SaisPas
SaisPas is offline
Het weer is in Noord-Frankrijk niet veel beter dan in Nederland. In Nederland kan het natuurlijk ook mooi zijn, dus in Noord Frankrijk ook.
Verder zijn veel campings in het noorden vooral doorreis campings naar het Zuiden, dus allemaal mensen die niet lang blijven. Ik heb er ook nooit lang gestaan, dus meer kan ik er niet over vertellen.
Oud 24-01-2005, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 22-01-2005 @ 19:47 :
Ik geloof dat Noord Frankrijk niet echt mooi strand heeft en ook niet altijd mooi strand weer.

Voor de rest: >> Europa
idd.

Ben keer in bretagne geweest, La point st gilles heet de camping. Gaaf zwembad, toen veel jongeren. Is jaar of 3/4 geleden.
Advertentie

Regels voor berichten