Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Marmaris!
Helemaal tof, ben ik zelf geweest en erg aan te raden. Lekker uitgaan, en goed ook, turken rennen voor je en geweldige omgeving; voor ieder wat! Watersport, cultuur, lekker eten, leuke kleding kopen ![]() Had ook een all-inn hotel, die zijn helemaal top! Kijk even op www.vakantiereiswijzer.nl Erg handig als je plaatsen of hotels wilt vergelijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij lijkt turkye veel beter verzorgd, en nog mooier ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarr, Marmaris blijft favoriet. Strand wel erg smal, maar in Alanya hadden we allerlei rotsen en dingen in het water. In Alanya moet je trouwens wel zorgen dat je aan het Cleopatra zit, zaten wij ook, en dat stand is stukken beter dan het andere. Alanya bestaat uit 2 'kanten', en in het midden een berg met het centrum zeg maar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Turkije is véél mooier! De omgeving is groener, Spanje is nogal dor. De zee is in Turkije blauwer en helderder dan in Spanje en bovendien warmer. Daarbij zijn de Turken zoveel leuker dan de Spanjaarden! Turken doen alles om de toerist naar de zin te maken, ze zijn gastvrijer en gezelliger; Spanjaarden zijn over het algemeen nogal nors en arrogant (toeristen kwamen toch wel) en beginnen zich de laatste jaren te ergeren aan nederlandse jongeren op vakantie (waar ze toch hun geld aan verdienen ![]() Bovendien is Turkije stukken goedkoper dan Spanje, scheelt echt bakken geld!!! Plus dat je in Turkije 10 x beter kan eten (2e plaats van de beste keukens van de wereld)... Dus...lijkt me duidelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Meteen aannemen dat ik nooit ergens in een goed hotel ben geweest? Believe me, ik weet genoeg over Spanje....en over de keuken zeker.. Hoe dan ook Turkije is dus de 3e keuken van de wereld, foutje maar nog steeds een mooie plek ![]() "De meeste mensen zijn verbaasd als ze horen dat de Turkse keuken op de derde plaats staat, voorafgegaan door de Franse en Chinese keuken. Als u echter terug in de tijd gaat, zult u de verklaring voor het bijzondere Turkse eten begrijpen. Gedurende de 500 jaar van het Ottomaanse Rijk, hebben de Turkse kookkunsten zich ontwikkeld.... (bron: http://www.sunsearch.info/alanya/dut...?article_id=20) "Veel mensen beweren dat de Turkse Keuken echt heel goed is. Als je nog nooit Turks eten hebt gehad, zul je dit misschien niet geloven. Maar de Turkse keuken staat echt op de derde plaats in de wereldranglijst. Op de eerste en de tweede plaats staan de Chinese en de Franse keuken....(bron: http://groups.msn.com/turkijesite/le...erturkije.msnw)" "Na de Franse en de Chinese keuken staat de Turkse keuken bekend als één van de beste ter wereld. Het vond haar oorsprong bij een landbouwvolk uit Centraal Azië en werd o.a ook beïnvloed door de keuken aan de landen van de Middellandse Zee. Met de eenvoudigste ingrediënten worden de heerlijkste maaltijden bereidt. Olijfolie is de basis van de Turkse keuken. Turkije behoort tevens tot de zes grootste wijnproducenten ter wereld. De nationale drank is Raki....(bron http://www.dereisgigant.nl/nl-NL/con...px?CountryId=4) Genoeg???? ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 |