Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2005, 21:37
michaelv
michaelv is offline
hoi

ik heb nu al bijna 5 maanden een relatie met een meisje maar er is nog een andere jongen in het spel
ze heeft zelf toegegeven dat ze meer voelt voor hem dan voor mij
maar ik hou verschrikkelijk veel voan haar ik kan gewoon niet zonder haar leven en ik heb het gevoel dat ze voor hem gaat kiezen
wat kan ik nog doen om haar voor mij te krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2005, 21:42
Jolt
Jolt is offline
Je kan niemand krijgen, niemand is van jou, alleen je zelf.

Je zou het haar duidelijk kunnen maken, maar het komt er toch op neer dat zij de keuze moet maken.
Als je haar meer liefde gaat geven dan krijgt ze argwaan, van in eens waarom dit, naja als jij dan beetje lullig gaat zeggen, om te zorgen dat je van mij wordt/bent. Scoor je niet echt punten mee.

Gewoon eerlijk zijn tegen haar en met haar er over praten.
Oud 24-01-2005, 21:53
JJ13
JJ13 is offline
ik denk dat dat moeilijk wordt, je kan iemand niet dwingen. ik zou proberen om haar wat van je af te zetten zodat je jezelf wat verdriet kan besparen.
Oud 25-01-2005, 07:25
WolterB
WolterB is offline
Als zij al aangeeft meer voor die andere jongen te voelen moet je zelf je conclusies trekken.

Wil jij de rest van je leven doorbrengen met iemand waarvan je weet dat ze meer voor iemand anders voelt?
Oud 25-01-2005, 07:54
Verwijderd
Als zij niet voor jou kiest zul je daar ook niet gelukkig van worden. Het is zeker niet leuk om het uit te maken als je veel om iemand geeft, maar een relatie/liefde moet van twee kanten komen. In je eentje kun je niet proberen je relatie op de been te houden, daar zijn er twee voor nodig, want zij zal heus wel dr eigen gang gaan en dat zal je alleen maar meer pijn doen..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 08:04
Blaatkop
Blaatkop is offline
ik had precies hetzelfde en ik heb toen nog een keer alles uit de kast gehaald, toen ging het een tijdje erg goed, ze was verliefd en stapelgek op me, zei ze. toen belde die gozert nog een keer op, en toen begon ze weer te twijfelen, toen hb ik haar de laan uitgestuurd, om me vervolgens 2 weken lang k te voelen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 08:25
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
Blaatkop schreef op 25-01-2005 @ 09:04 :
ik had precies hetzelfde en ik heb toen nog een keer alles uit de kast gehaald, toen ging het een tijdje erg goed, ze was verliefd en stapelgek op me, zei ze. toen belde die gozert nog een keer op, en toen begon ze weer te twijfelen, toen hb ik haar de laan uitgestuurd, om me vervolgens 2 weken lang k te voelen
Juiste keuze makker

Knap....
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 08:44
Chosen
Chosen is offline
Citaat:
Blaatkop schreef op 25-01-2005 @ 09:04 :
Indd juiste keuze. Respect .
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 09:35
Tactic
Tactic is offline
Laat haar vrij. Als ze bij jou wil zijn, komt ze vanzelf terug.

Je kunt wel krampachtig vasthouden aan wat je nu hebt, maar dat is een doodlopend spoor!

En ja, als het niet gaat zoals je wilt, klote. Maar het is niet anders!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 10:55
Methuselah
Methuselah is offline
Vroeg of laat valt ze wel voor iemand anders, als ze uiteindelijk toch voor jou kiest (wat ik niet denk dat ze gaat doen). Let her go.
Oud 25-01-2005, 11:03
elledc
elledc is offline
Op bepaald moment vertelde mijn vriend me dat hij gevoelens had voor een ander. Hij wilde tijd om erover na te denken. Ik heb er alles voor gedaan hem terug te winnen en hem te doen inzien dat wij te goed bij elkaar passen om die relatie met mij zomaar te verbreken. Ik heb hem wel de tijd gegeven maar hij is me dankbaar geweest en terug bij mij gekomen. Soms moet je vechten om de relatie ok te houden, maar anderzijds kan je liefde niet dwingen. Ik voelde dat mijn vriend in de war was en onzeker over die situatie, ik herkende hem niet meer maar wist dat ik hem niet zomaar kon laten gaan!
Je kan er proberen voor vechten maar als dat niet lukt zou ik niet teveel moeite meer doen... Sterkte iig, want ik weet het is kut.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:34
michaelv
michaelv is offline
ja ze heeft een keuze gemaalt ze kiest voor mij zegt ze en ook dat ze niets meer met hem wilt maar ze zal altijd iets blijven voelen voor hem denk ik

maar ondertussen blijf ik nu met het gevoel dat ik haar niet meer kan vertrouwen en dat ze zoiets nog zou kunnen proberen
maar ik wil haar niet kwijt dus moet ik er maar mee leven als ik haar niet kwijt wil

Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 14:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten