Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Welke vraag was dat?
||
Citaat:
Gebruik Bron 8 (een plaatje van een Mill met stromend water etc.) Deze prent toomnt een belangrijke voorwaarde voor de vestiging van een Mill. Noem 3 voorwaarden en leg uit waarom na 1840 zo'n vestigingsplaats de ontwikkeling van de (textiel)industrie vaak meer belemmerde dan bevorderde3 ------------------------------------------------------------------------------------ Moet hier niet ongeveer hetzelde worden geantwoord? het kan goed zijn dat ik me vergis, maar volgens mij is het antwoord op de vraag van Lauraaaa wel juist?! |
![]() |
||
Citaat:
![]() De centrale vraag die bij dit onderwerp geldt is WAAROM de industrialisatie in de katroennijverheid nou juist in Lancashire begon. Een van de redenen is dus dat waterkracht niet 'betrouwbaar' genoeg was, hierdoor was de behoefte aan innovaties zoals de stoommachine in Lancashire zeer groot.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
Muziek |
Het was gisteren 11 jaar geleden. Falkh | 166 | 09-12-2004 10:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Gatara | 500 | 10-10-2004 14:02 |