Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 14:12
sungirl
sungirl is offline
Jaja, ik kom regelmatig te laat op school (wie niet), ik ben immers niet zo'n brave leerpik zoals velen die niet regelmatig te laat komen. Maar nou heb ik een probleempje: mijn smoesjesbron is inmiddels een beetje uitgeput . Kunnen jullie mijn smoesjesbron weer een beetje bijvullen?
Smoesjes voor als je gespijbeld hebt zijn ook welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2002, 14:20
wabbit
wabbit is offline
Citaat:
sungirl schreef:
Jaja, ik kom regelmatig te laat op school (wie niet), ik ben immers niet zo'n brave leerpik zoals velen die niet regelmatig te laat komen. Maar nou heb ik een probleempje: mijn smoesjesbron is inmiddels een beetje uitgeput . Kunnen jullie mijn smoesjesbron weer een beetje bijvullen?
Smoesjes voor als je gespijbeld hebt zijn ook welkom.
ik lach bij kevin in bed.

werkt altijd
Oud 24-05-2002, 14:24
Dutchian
Dutchian is offline
kantine --> school ?

Ik heb 1 1/2 uur reistijd, ik geef de metro de schuld of ik zeg gewoon dat ik de bus heb gemist (kan gebeuren )

<edit> Typo </edit>
Oud 24-05-2002, 14:35
Secreet
Secreet is offline
Mijn schoenen waren lek
ik kon de bus niet vinden
Ik moest de brug nog oppompen
Ik kon de fiet niet vinden

een olifant had het fietspad geblokkeerd

(met dat laatste heb ik altijd vel succes gehad )
Oud 24-05-2002, 14:36
Black Reina
Black Reina is offline
je hebt een ongeluk gehad onderweg

of

je moest als laatste weg en de deur op slot doen maar kon de sleutel niet vinden

nah, zoiets
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:11
Verwijderd
de bussen rijden niet (voor als je met de fiets gaat en de leraar weet het)

en als je een beetje lef hebt

als je mag kiezen tussen een lekker warm bed waar je lekker in ligt en lekker aan het slapen/muziek luisteren bent en (vul vak in) dan is het echt niet moeilijk te kiezen

ik moest nog zwangerschapstest halen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:16
boardbabe
boardbabe is offline
iemand geholpen met oversteken

wekker was stuk

band was lek

klok stond verkeerd

ik moest nog ff naar de wc (zeg je natuurluk nie als je 1/2 uur te laat bent)

ik moest ff het klassenboek ophalen (moet je hem natuurluk wel hebben)

mn moeder is ziek, ik moest haar nog ff helpen
Oud 24-05-2002, 15:17
Boogie
Boogie is offline
---> school
Oud 24-05-2002, 15:37
Verwijderd
Als je net een nieuw rooster hebt gehad (vakken per periode) dan zeg je dat je door de war was met het andere rooster. ->
Wat ook kan is tipex op je nieuwe rooster doen bij een vak van het 1e uur waar je te laat voor bent, of vaak gaat skippen en dan opnieuw kopiëren/knippen. (It wasn't me, but the computer)

Je moest nog een handelingsdeel/opdracht inleveren bij een leraar, anders zou je een één krijgen, maar die was er niet, dus moest ik hem/haar zoeken.. want het moest voor .... uur dus daarom ben ik te laat.

Ik moest mijn boeken nog uit mijn kluisje halen -> maar ik had de sleutel niet, dus moest ik het ff aan de conciërge/een vriend(in) vragen) -> eventueel zijn je sleutels gestolen....

De bus had oponthoud, stond stil omdat een passagier ruzie met de busschauffeur had en moeilijk ging doen over een strippenkaart/abbo. ofzo. Toen stopte er een andere bus, en later werd die passagier uit de bus gezet (was bij mij echt gebeurd)

De trein had vertraging, de bus was te laat, de metro stopte omdat er een rotje afging (van dat rotje was echt gebeurd) dus moesten ze eerst checken of alles veilig was

De tram had een technische storing, en toen moesten we uitstappen en moest ik overstappen op een andere tram (echt gebeurd), (als je écht te LAAt bent) en toen nog een keer overstappen en toen de bus nemen blabla.. (helpt om ook tramnummer te geven)

Succes!

Laatst gewijzigd op 08-10-2012 om 13:13.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:45
Verwijderd
Er was een vliegtuig neergestoord en ik ging helpen . Ik moecht wel naar binnen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:15
SnoopysquiD
SnoopysquiD is offline
Ik was verdiept in een goed boek.
Oud 24-05-2002, 17:24
Verwijderd
Kost je wel wat: rip je band open met een spijker en zeg dat iemand een spijker op weg had gelegd en dat je dus moest gaan lopen. Als ze je niet geloven, haal dan de spijker tevoorschijn en haal je fietsband op (je was immers al een stuk op weg en door naar huis te lopen, was je nog later). Kun je alleen maar 1 keer per leraar doen en maximaal 3 keer in totaal (of je moet wel hele domme leraren hebben ).
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:13
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
als ik gewoon zeg dat mijn fiets kapot was, geloven ze het altijd
Oud 24-05-2002, 18:19
Godess
Godess is offline
Zeg dat je de hond aan het uitlaten was en dat ie wegrende...en ja je moest hem hem toch eerst vinden voordat je naar school kon want anders gebeurde er misschien wel iets vreselijks met hem!!!!

Als je langs weilanden komt, zeg dat er een schaap ontsnapt was en dat ze vroegen of je mee wilde helpen om m te vangen..

ALs je een scooter hebt is het heel makkelijk..zeg dat je bougie niet helemaal goed is en dat daardoor je scooter niet goed rijdt en de hele tijd afslaat...Je bent al 2 keer naar de dealer geweest en vandaag moet ie toch echt gemaakt worden hoor!!Want nu ben je weer te laat!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Godess schreef:
Zeg dat je de hond aan het uitlaten was en dat ie wegrende...en ja je moest hem hem toch eerst vinden voordat je naar school kon want anders gebeurde er misschien wel iets vreselijks met hem!!!!

Als je langs weilanden komt, zeg dat er een schaap ontsnapt was en dat ze vroegen of je mee wilde helpen om m te vangen..

ALs je een scooter hebt is het heel makkelijk..zeg dat je bougie niet helemaal goed is en dat daardoor je scooter niet goed rijdt en de hele tijd afslaat...Je bent al 2 keer naar de dealer geweest en vandaag moet ie toch echt gemaakt worden hoor!!Want nu ben je weer te laat!
Je kan als bijlage natuurlijke ook nog een lang technisch verhaal houden waar de leraar nix van snapt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:29
Slaughterer
Slaughterer is offline
achja, wat maakt het uit als ik te laat kom op school?
Het is niet verplicht, dus er is niets aan de hand. Zelf baal ik dan soms wel, als ik een belangrijk college mis. Maar eigenlijk kom ik nooit te laat.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:55
Verwijderd
Als ik te laat kom, moet je verplicht het uur opnemen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:54
MacArt
MacArt is offline
ik ben te lui om het topic te lezen, maar hier zijn mijn smoesjes:

1 De brug was open
2 M'n fiets was kapot gegaan
3 twee letter: N S
4 er was een ongeluk gebeurt en ik moest ehbo'n/ kon er niet langs
5 de stroom was uit gevallen en toen was de klok stil blijven staan
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:47
Verwijderd
Citaat:
MacArt schreef:
de stroom was uit gevallen en toen was de klok stil blijven staan
LoL

ik kom net van die en die leraar af om iets te bespreken

moest iets afgeven bij de administratie

mijn broer/zus/vriend/vriendin pleurde van de fiets en ik moest hem/haar van de weg schrapen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 07:21
hodelahitie
hodelahitie is offline
gewoon je broek en schoenen beetje vies maken met zand en dan zeggen dat je langs een wei reed met bv schapen en er zat er eentje vast... die kon je toch niet vast laten zitten???

is vooral handig als in de straat waar je op school zit ook nog schapen staan......
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:35
flamez
flamez is offline
heb zelf van die briefjes wie ik zelf kan invullen :>

greetz

Flamez
Oud 25-05-2002, 22:27
Eend
Eend is offline
'k heb een wekker met dierengeluiden en vandaag waren de vissen aan de beurt en die hoorde k nie'

Met dank aan Barbabarbara
Oud 26-05-2002, 04:57
miep
miep is offline
mijn bedje was te zoet
Oud 26-05-2002, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef:
'k heb een wekker met dierengeluiden en vandaag waren de vissen aan de beurt en die hoorde k nie'
LOL
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 11:21
niekske17
niekske17 is offline
de hond heeft de wekker op gegeten!!
Oud 26-05-2002, 12:28
BleuQueen
BleuQueen is offline
band was lek, sleutels waren weg,
Oud 26-05-2002, 13:20
Suusjuh
Suusjuh is offline
Citaat:
flamez schreef:
heb zelf van die briefjes wie ik zelf kan invullen :>

greetz

Flamez

Jaja, die hebbik ook van onze school. Zo van: .....mag weer in die en die les toegelaten worden... Egt cool
Oud 28-05-2002, 20:25
piep de muis
piep de muis is offline
kon mijn schoenen niet vinden

ben gevallen en teruggegaan voor pleister

was mijn tas kwijt kan thuis en op school en je kan natuurlijk niet zonder je spullen de les in

mijn flesje/ beker heeft gelekt

mijn maandverband lekte door en toen moest ik nieuwe kleren aan gaan doen

enz enz

mzzl piep
Oud 29-05-2002, 16:43
de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
ik ben wakker geworden in een verkeerd bed in een verkeerd huis en kon de weg niet vinden

ik was mn gebit kwijt

ik moest nog even condooms halen voor die meneer van Frans

de biologielerares lag aan mijn kant van het bed dus ik kon niet in slaap komen, en toen ik eindelijk sliep moest ik alweer opstaan

ik had diarree en moest mezelf dus eventjes legen op de wc

mijn hak van mn schoen viel uit elkaar en toen wou ik em lijmen, alleen de lijm bleef niet plakken want de appels van de buren hadden oorlog met de komkommers omdat de frisdrank op was en daardoor heeft mijn hond de kat van de overkant geslagen en toen moest er een dierenarts bijkomen die zei dat hij even wat uit zijn auto ging halen maar zijn auto was op slot dus daardoor liepen de sleutels weg en dus moest ik hem helpen door het raampje te klimmen want de appelmoes was op dus moest ik nieuwe halen bij t postkantoor maar die was gesloten dus ging ik naar de bloemenwinkel om te vragen of zij misschien wat potgrond hadden voor de plantjes die in de tuin staan maar dat hadden ze niet dus ik ging naar mijn huis en toen ik daar was aangekomen was mijn kat zwanger en die kreeg kittens dus ik heb die kittens verkocht aan de aardige meneer van de onderburen maar die wou geen kittens dus moest ik andere lijm zoeken om mijn hak aan mn schoen te plakken....snapje?
Oud 30-05-2002, 14:49
Pink panter
Pink panter is offline
Ik moest ff me tas zoeke want die lag onder uw auto..
Oud 30-05-2002, 14:58
Smurf
Smurf is offline
[QUOTE]**SoMeOne schreef:
[B]

LoL

Hehehe kan je lachen, maareh ikke heb het ook al meegemaakt hoor! Hadden we in de hele stad stroomstoring, maar daar kom je wel mee weg...

Als ik te laat kom ga ik trouwens het hele uur nie meer... De straf voor te laat komen is erger dan de straf voor een uurtje missen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten