![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk dat ik morgen...straks ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb het al minstens een jaar, in de zomermaandjes had ik er geen last van, dus misschien komt het door het weer ofzo. Maar volgens mij gaat het niet zomaar weg en ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet stappen...heb ik alleen niet zo een zin in, want het klinkt zo vaag..ja ik heb overal jeuk. ![]() ![]() Ik douche al een weekje of 2 een stuk minder warm en korter, ik denk dat het ook daardoor erger werd, de verwarming heb ik bijna nooit aan op mijn kamer of als ik alleen thuis ben want ik heb het zowiezo al bijna altijd warm. Dat niet krabben is soms wel extreem moeilijk, als ik thuis kom en heb gefietst ofzo, dan heb je dat gejeuk al een beetje, en dan kom je uit de kou lekker die hete woonkamer binnen en dan weet je niet hoe snel je je huid wilt uittrekken. ![]() Thx voor je reactie, blij dat ik niet een uitzondering ben ofzo. ![]() Laatst gewijzigd op 27-01-2005 om 02:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik noemde het voor mezelf ook de ergste soort pijn die ik heb gehad, t voelt gewoon als een soort marteling~_~ Volgens mij hebben we precies hetzelfde zo een beetje, en het staat me niet echt aan dat je er waarschijnlijk zoveel middeltjes voor nodig hebt, kan het niet gewoon normaal werken k*tlichaam ![]() ![]() Als het nog zo blijft ga ik naar de dokter en dan hopen dat het snel weg is. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Je favoriete verzorgingsproducten Tink* | 27 | 30-09-2014 22:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je altijd al willen weten over het menselijk lichaam? #5 fizzle-fluffy | 196 | 06-11-2013 08:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bleh voetschimmel! anjali | 64 | 05-08-2009 14:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonne-allergie? hahaha | 2 | 19-06-2009 10:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Apomes | 500 | 02-07-2008 17:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
exceemplekjes in gezicht *zingzing* | 3 | 13-09-2004 14:54 |