Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2005, 09:35
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Hulde, dan gaan eindelijk al de problemen uit de wereld, een scheiding tussen mensen die niets te zoeken hebben op't muziek forum, en mensen die zowaar iets te melden hebben. Waarom is het er nog niet?
Oud 03-02-2005, 09:44
Ieke
Ieke is offline
Ik snap totaal niet wat je wil. Maar het is alle leden van het forum toegestaan om op muziek te posten, zolang het maar met muziek te maken heeft. Dat gaat zou blijven, we doen niet aan eliteforums.
Oud 03-02-2005, 10:59
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
gelijke doorlinking naar onzin.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 11:33
Verwijderd
Dan mag jij daar ook gelijk gaan zitten, bij is alles onder de 18 nog kind. En iedereen die anderen niet in hun waarde kan laten al helemaal.

Maar onzin is precies wat je zoekt denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:18
RanC
RanC is offline
Mwoah, ergens heeft hij wel een punt.

Elk topic dat geen METAL \m/! (tm) bevat is al gedoemd om vol gespammed te worden door al die gefrusteerde metalheads.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:50
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Mutant schreef op 03-02-2005 @ 12:33 :
Dan mag jij daar ook gelijk gaan zitten, bij is alles onder de 18 nog kind. En iedereen die anderen niet in hun waarde kan laten al helemaal.

Maar onzin is precies wat je zoekt denk ik.
21 dan ben je pas volwassen .
Oud 03-02-2005, 17:20
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Citaat:
RanC schreef op 03-02-2005 @ 14:18 :

Elk topic dat geen METAL \m/! (tm) bevat is al gedoemd om vol gespammed te worden door al die gefrusteerde metalheads.

Precies mijn punt, het muziek forum is geen muziek forum, maar een metal/alternatief forum, en alles word afgekeurd wat niet in hun straatje past. erg jammer, Maak dan een metal forum en een muziek forum...
Oud 03-02-2005, 18:02
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Technamelie schreef op 03-02-2005 @ 18:20 :
Precies mijn punt, het muziek forum is geen muziek forum, maar een metal/alternatief forum, en alles word afgekeurd wat niet in hun straatje past. erg jammer, Maak dan een metal forum en een muziek forum...
Een metal alternative forum waarbij men serieus kan discussieren over a-tonale klassieke muziek? Waarbij je een technische vraag kan stellen over het opnemen van drumgeluiden? Waar topics over IDM, Post Rock, Punk, Klassiek, Indie en Electro op staan, naast de Metal/Hardcore?

Dat jij niet serieus genomen wordt, ligt heus niet aan alleen aan iedereen die jou niet serieus neemt hoor. Die belachelijke poging van een topic over Usher had simpelweg totaal geen discussiewaarde en was met zo'n insteek begonnen dat je het uberhaupt niet serieus kon nemen. Niet gek dat-ie volgespammt wordt.
Oud 03-02-2005, 18:19
AnalSushi
AnalSushi is offline
Niet-metal topics zijn ook in 99% van de gevallen inferieur. Stelletje wannabe-elitairen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:27
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 03-02-2005 @ 19:02 :
Een metal alternative forum waarbij men serieus kan discussieren over a-tonale klassieke muziek? Waarbij je een technische vraag kan stellen over het opnemen van drumgeluiden? Waar topics over IDM, Post Rock, Punk, Klassiek, Indie en Electro op staan, naast de Metal/Hardcore?
Daar heb je me, al overdrijf je natuurlijk wel, ik vind het gewoon jammer dat het forum zo 'overruled' word, door mensen die niets met muziek te maken hebben. ook al is dat een vooroordeel
Oud 03-02-2005, 22:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Yo.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 09:39
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 03-02-2005 @ 14:18 :

Naar mijn mening valt dat reuze mee, en zelfs de topics over trance zijn niet meer gedoemd om dood te bloeden. Alleen wat sporadisch ge-eikel over nazi's bij hardcore.
Dat er meer topics levend blijven over metal is natuurlijk iets anders.

Maar zolang mensen zelf niet inzien hoe kinderachtig en oppervlakkig ze zijn, valt aan belachelijke opmerkingen toch niets te doen, dan ze van tijd tot tijd verwijderen en waarschuwingen uit te delen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 11:03
PV
PV is offline
*kuch*
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 11:05
Verwijderd
mja. Je kunt niet alles willen ^^. Thx voor de opmerkzaamheid.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 13:10
Verwijderd
Beter dat ze daar op een hoop blijven, lijkt me.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten