Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bron: Nintendo.com Ik zou gaan voor metroid
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nope. Kijk maar op http://www.nintendods.com basketbalster.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je ziet toch duidelijk dikke pixels op die screenshots? Of ben ik vergeten mijn bril op te zetten ofzo?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
idd iets nieuws toevoegen aan het spelen op een console... en t is wel ruig... anders moet je steeds naar een menu'tje om de plattegrond te zien ofso.. ogja.. t is en blijft een COOL ding!
|
Verwijderd
|
DS is en blijft eerste handheld met 3d aangezien PSP niet 3 maanden voor DS gelaunched is zoals gepland. 1-0 voor Nintendo. Oh wacht, Nintendo heeft 2x zoveel DS'en verkocht. 2-0 iig
![]() En Crazy G, je stem telt natuurlijk gewoon mee, ik denk alleen dat je je kritiek soms beter zou mogen onderbouwen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Lik-Sang had er 200 liggen omdat ze de psp verkochten voor 400 euro, dus veel pre-orders hadden de bevestiging genegeerd omdat er bij stond dat je pre-order gewoon geldig is tot de volgende shipping die veel minder gaat kosten (januari). Ik ben der 1 van.
In japan was die bij de launch helemaal uitverkocht, en daar was een wachtrij van hier tot tokyo ![]() anyway lik-sang is helemaal niet relevant het gaat om de launch bij de winkels in japan.... Ik vind zoiezo wel dat sony kut heeft geregeld om maar 200.000 en ook geen pre-orders aan te nemen. Zal denk ik wel gewoon horen bij hun marketingtactiek ofzo ![]() maar anyway ik betwijfel nog steeds of het wel klopt, ik kan het alleen lezen van sites etc. Tis logisch dat bedrijven graag willen laten zien dat hun product goed verkoopt..misschien valt t allemaal wel mee. Laatst gewijzigd op 20-12-2004 om 21:57. |
![]() |
||
Citaat:
En ik denk dat er maar 1 verliezer is op mobile gaming gebied dit jaar ![]() Ontopic(voor de verandering) Nieuws] Nintendo komt met tegenaanval voor PSP Nintendo bereidt een leuk welkomstcadeautje voor Sony voor: een ijzersterke DS game ten tijde van de Amerikaanse PSP lancering... De Nintendo DS ligt inmiddels alweer een aantal weken in de Amerikaanse schappen, maar krijgt binnenkort concurrentie van de PSP van Sony. Nintendo zet vol de tegenaanval in, als we president Satoru Iwata mogen geloven. Iwata zegt dat een grote Nintendo DS game ten tijde van de Amerikaanse PSP lancering in Amerika op de markt gebracht zal worden. Dit om de start van de PSP wind uit de zeilen te nemen. Op welke titel Iwata doelt, is nog onduidelijk. Het zou kunnen gaan om de langbespeculeerde Zelda DS of de 2D Super Mario platformer die op de E3 getoond werd, of om een geheel ander spel. We houden de ontwikkelingen voor je in de gaten! Bron: Cubezone staat ook eerste Jump Superstars screen(eerste officieel uitgegeven screen in ieder geval) |
![]() |
|
Met een 2D platform moeten ze dus echt niet komen, iig zal in europa niet werken.
Als je dit zo zou zien: ![]() Tov dit: fans in japan & aantal hardcore fans in t westen zullen er dol op zijn. maar voor de glimmende oogjes gaat valt dat mooie plaatje van Ridge Racer beter bij de europese consument...denk ik ![]() |
![]() |
|
maar jumpstars gaat het zeker wel goed doen in Japan, zoiezo alle game-based-anime doen het altijd goed. maar je had het over de releases psp tov ds maar dat moet nog alleen in het westen komen. er is geen naruto bij ons op tv, dus zal t wel niet zo aanslaan. kunnen ze beter iets van shin chan versie doen. dat vindt me neefje iig wel leuk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||