Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Die wetenschappers zijn waarschijnlijk wiskundigen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Mooie crosspost op S&S jongen!
![]() ![]() http://forum.scholieren.com/showthre...049546#newpost Oneens. Mannen bezitten meer fysieke kracht, snelheid, etc. Alleen in "psychologische" sporten zoals schaken en dammen kunnen ze denk ik wel gelijk zijn.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar je hebt wel gelijk ja.. als je alles zo door zou trekken zou je in 2578 in 1 seconde de 100 meter af moeten kunnen leggen. Vrouwen zijn weer leuker om naar te kijken, bij schoonspringen, turnen en kunstschaatsen en dergelijke. Veel sierlijker allemaal ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dat is waarschijnlijk op gebaseerd dat bij de vrouwen er meer verbetering word geboekt dan bij de mannen omdat de vrouwelijke sport minder ontwikkeld is nog op de 100 meter zullen vrouwen NOOIT de mannen verslaan jusit op de 100 meter 1 van de kortste afstanden is eht verschil relatief heel groot wat wel zo is is dat hoe langer de afstand hoe dichterbij de vrouwen bij de mannen komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
stelling peja22 | 15 | 24-12-2004 12:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Column over Vrouwen Shitonya | 10 | 26-03-2004 20:33 | |
Vrije tijd |
Te weinig aandacht voor andere sporten op TV. Jacco Eltingh | 82 | 30-10-2003 16:29 | |
Vrije tijd |
Alles gemengd! Sander86 | 33 | 12-10-2003 10:27 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |