Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Iran is een arm land en laat staan wat er gebeurt als de wereld overgaat op een andere brandstof dan olie of dat deze op is , Wilskracht iran wordt geteisterd door fundamentalistische onderdrukking en zelfs hervormers hebben het hier door moeilijk
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gatara |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() 2) eens... 3) eens... PS. Was je dronken ofzo? ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
En over dat ding... Iran zal nooit een raket kunnen ontwikkelen die enig gevaar oplevert voor Amerikaanse wapensystemen, ik maak me dus geen zorgen.
![]() En mochten ze al zo gek worden, dan kan die Ayatollah maar beter een dodengebed oid opzeggen, want binnen 1 uur zijn de B52H's, B1B's en B2's onderweg. ![]() |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Nu zal ik nog ff verder ingaan op mujads post : Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
(zal er wel niet van komen want de grootte wapen leverancier van iran , Rusland , zal dit wel niet op prijs stellen) Citaat:
Ik denk echter dat ze in 1967 hun lesje al hebben geleerd en ontdekt hebben dat je niet met een 'ontwikkeld' land kan spotten. |
![]() |
||
Citaat:
Zo'n actie met vliegtuigen bijvoorbeeld. Tja. Geen grootste middelen, geen complexe bommen voor nodig. Gewoon een kaping en in een gebouw laten rammen. En nog een mooie anekdote over het te slim af zijn van de Amerikanen is eentje uit de Koude oorlog. Het betreft de koude oorlog omtrent ruimtevaart. De Amerikanen merkten dat een gewone balpen niet werkt in de ruimte ivm het ontbreken van de zwaartekracht (gewichteloosheid). Ze gaven velen dollars uit (300.000 meen ik) aan onderzoek en ontwikkelden uiteindelijk de zogeheten SPACEpen. Een pen die kan schrijven in de ruimte. De Russen lazen dat en namen een potlood mee de ruimte in. En ik was gisteren nog in de supermarkt. Jeetje, wat veel onnodige variatie van produkten. Cola light. Cola caffeine vrij, Cola gewoon. Cola met kersen. Alleen de cola zonder prik ontbrak er nog aan. Dan heb je ook nog shampoo voor gewoon haar, droog haar, stijl haar, krullend haar, gekleurd haar, gepermanent haar, haar dat vaak gewassen wordt, haar dat moeilijk doorkambaar is, ENZOVOORTS..... Ik vraag me af waar al die keuzes voor nodig zijn. Nee, dan heb ik liever: goede lekkere tomaten dan dat ik 3 keuzes heb van verschillende tomaten die toch nergens naar smaken. Bah, de westerse wereld is om te kotsen omdat ze meent dat ze de beste zijn. Maar gij die zonder zonden zijt, werpe de eerste steen. Gatara |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
oorlog om belangen = oorlog om materiele zaken -> keur ik af oorlog moet hooguit als uiterste redmiddel gebruikt worden, nadat alle andere middelen falen. ewn nog lang niet alle sis gebeurt.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Want dan kan het gewone volk (wij) lekker vrij leven, in een rijk en goed verzorgt land en 1 keer per jaar op vakantie en internetten enz. De staat is gewoon iets dat streeft naar tevredenheid van de massa. En daar kun je tegen in strijden en misschien moet dat ook eens gebeuren. Maar tot dan is de realiteit vies hard!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israël-Palestina Topic [2] naam onbekend | 193 | 05-03-2004 16:14 |