Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 08:17
Maty
Maty is offline
Wat zouden jullie doen als je een jongen uit je klas heel leuk vindt? Er voor gaan, of laten?

Ik zat daar al een tijdje over na te denken, want het wordt wel een rare situatie als hij nee zegt, we moeten namelijk nog 2,5 jaar in dezelfde klas zitten.
En als hij ja zegt, dan zie je je vriendje dus 5 dagen per week op school bijna elke les. Is dat niet een beetje teveel van het goede?

Zouden jullie met iemand nemen uit je klas?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2005, 08:18
RockaholiC
RockaholiC is offline
als ik verliefd ben wel ja
Oud 19-01-2005, 09:37
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Maty schreef op 19-01-2005 @ 09:17 :
En als hij ja zegt, dan zie je je vriendje dus 5 dagen per week op school bijna elke les. Is dat niet een beetje teveel van het goede?
Met die instelling begin je er idd best niet aan

Ja, ik zou het proberen, lijkt me niets verkeerds aan. Elkaar vaak zien lijkt me juist leuk als je elkaar graag ziet.
Oud 19-01-2005, 09:43
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik zou er gewoon voor gaan. Misschien is het wat ongemakkelijk als het uit gaat, maar ik zou zeggen: denk niet te ver vooruit. Dat zie je tegen die tijd wel weer..
Oud 19-01-2005, 09:59
Erbenda
Erbenda is offline
Tja als je 'm echt leuk vindt, moet je er natuurlijk voor gaan...
Oud 19-01-2005, 10:59
teirg
teirg is offline
Mijn vriendje zit ook in mijn klas. We hebben nu al een 9 maand iets, en het gaat wel goed

Het is natuurlijk wel vervelend dat je elkaar in de lessen wel ziet, maar niet mag aanraken ofzo, maar dat went wel. En je bent er zeker van dat je elkaar veel ziet.
Zorg er wel voor dat je nog genoeg afspreekt buiten school. Ik vind het vervelend als het gebeurt dat we door omstandigheden niet veel knn afspreken 's avonds of in het weekend ofzo, want dan mis je hem maar in klas kan je samen eigenlijk niets doen.

Ik zou er dus voor gaan
Oud 19-01-2005, 11:04
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
teirg schreef op 19-01-2005 @ 11:59 :
Mijn vriendje zit ook in mijn klas. We hebben nu al een 9 maand iets, en het gaat wel goed

Het is natuurlijk wel vervelend dat je elkaar in de lessen wel ziet, maar niet mag aanraken ofzo, maar dat went wel. En je bent er zeker van dat je elkaar veel ziet.
Zorg er wel voor dat je nog genoeg afspreekt buiten school. Ik vind het vervelend als het gebeurt dat we door omstandigheden niet veel knn afspreken 's avonds of in het weekend ofzo, want dan mis je hem maar in klas kan je samen eigenlijk niets doen.

Ik zou er dus voor gaan
Oh... Wat een herkenning hier...
Mijn ex en ik zaten het laatste jaar mavo (lees VMBO) bij elkaar en was gewoon heel prettig alleen het enige is idd dat je het liefst lekker klef wil doen en dat kan op dat moment niet.
en 's avonds heb je minder over te praten omdat ze bij de meeste dingen wel bij was...
Dus ja ik zou het doen!
Oud 19-01-2005, 11:06
white witch
white witch is offline
Ik ben ook in love met mijn werkgroepgenoot (lees: een soort klas waarmee je op de Uni zit, in ieder geval je eerste jaar, maar je ziet iedereen nog minstens 4 jaar overal lopen) nu hij nog met mij...
Oud 19-01-2005, 11:09
Konijn
Konijn is offline
Ik heb het gehad, maar hij deed N&G en ik C&M, dus we zagen elkaar alleen in de pauzes. En aangezien hij zo klef is als maar kan, en ik niet hou van klef doen in het openbaar, was dat nou niet echt geweldig .
En het was niet echt leuk toen het uitging.. Maar uiteindelijk viel het wel mee. Het ging in de zomervakantie uit.
Hij was blijven zitten, kreeg andere vrienden, maar het jaar daarna moest ik een jaar overdoen en zat ik weer bij hem in de klas, toen zaten we wel weer bij elkaar in de pauze.
Toen kreeg hij ook nog iets met een vriendin van mij (klasgenoot van hem).
Rare situaties hoor...

Maar als je verliefd bent, moet je er zeker voor gaan! Dat heb ik ook gedaan, als je net een relatie hebt denk je er echt niet aan dat het uit zou kunnen gaan en je daarna nog bij elkaar in de klas zit.. En dat maakt je dan ook niks uit!
Wie weet blijven jullie al die tijd wel bij elkaar, zou toch zonde zijn als je er niet voor gaat!
Oud 19-01-2005, 12:05
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik heb dat ook gehad. Was opzich helemaal niks mis mee hoor. Ja je ziet elkaar lekker vaak, maar das juist leuk
Ik ging alleen niet bij elke les naast hem zitten, omdat ik (als ik dat wel zou doen) anders steeds aan hem wilde zitten.

Ik zou d'r voor gaan!
Oud 19-01-2005, 12:21
WolterB
WolterB is offline
ja, ik zou er gewoon voor gaan
Oud 19-01-2005, 12:38
justhanna
justhanna is offline
Ik heb 8 maand verkering gehad met een jongen die op dezelfde opleiding zat en waarmee ik zo ongeveer elke dag samen les had...
En het werkte prima hoor, dus gewoon voor gaan!
Oud 19-01-2005, 12:40
Verwijderd
Laten, aangezien ik geen homo ben en al een vriendin heb.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 13:01
waves
waves is offline
als je m echt leuk vind: gewoon doen!
Oud 19-01-2005, 13:33
Phlox
Phlox is offline
Als je hem echt leuk vindt: waarom niet?
Het kan heel gezellig zijn om samen in de klas te zitten. Ik snap wel waarom je twijfelt, je bent misschien bang dat je te dicht op elkaars lip zit. Maar opzich kan je zoveel afstand nemen als je zelf wilt, je hoeft niet altijd naast m te zitten of elke pauze met hem door te brengen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 15:24
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 19-01-2005 @ 09:18 :
als ik verliefd ben wel ja
Inderdaad..
wat zeur je nou?
Oud 19-01-2005, 15:26
bracelance
bracelance is offline
als ze leuk genoeg is zou ik het zeker proberen! Indien het versieren niet werkt zeg ik gewoon dat ik zat was
Oud 19-01-2005, 16:13
Zeenimf
Zeenimf is offline
ik zie mijn vriendje ook 5 dagen in de week op school
maar gelukkig zit hij niet bij me in de klas ( vorig jaar zo ongeveer wel) als je echt verliefd bent, waarom niet? je moet er alleen wel rekening meehouden dat veel mensen uit je klas zich ermee gaan bemoeien.
Oud 19-01-2005, 16:19
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Ik heb nu een maand met mijn vriendin, zit ook bij mij in de klas. Gelukkig houd de klas netjes hun monden dicht. Het enige nadeel vind ik, dat mijn vriendin altijd naast mij gaat zitten. Niet dat ik dit erg vind ofzo, maar ze heeft heel veel andere vriendinnen, waar ze (vind ik) ook genoeg aandacht aan moet besteden.

Of de klas zich er mee gaat bemoeien of niet, ligt heel erg aan de mensen in je klas. Ik heb iig nergens last van...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 18:49
ssjpan
ssjpan is offline
Ik heb 11 maanden verkering met een jongen die bij me in de klas zit, en dat gaat goed hoor, ook wel handig opzich. Maar als we een sruzie hebben is het wel lastig, maar dat hebben we niet zo vaak..
Oud 19-01-2005, 18:58
Verwijderd
Ik heb bijna 3 jaar verkering gehad met een meisje dat eerst in mijn klas zat. Na anderhalf jaar wisselde ze van opleiding.

Bij ons ging het niet echt goed, omdat ons wereldje zo klein werd.
We ergerden ons aan dezelfde klasgenoten, docenten. Deden op het laatst ook elkaars schoolwerk. Dat was niet bevorderlijk voor onze relatie. Het ging een stuk beter toen we allebei onze eigen weg gingen.

Mijn relatie hebben we bewust stil gehouden en ik vond dat ook een goed besluit in onze situatie. Vooral omdat er nogal veel meiden in die klas zaten. Veel jaloezie enzo.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 19:53
ZerO
ZerO is offline
anders blijf je lekker zitten
Oud 19-01-2005, 20:00
Verwijderd
Ik zit niet bij mijn vriend in de klas, wel op school, dus ik zie hem sowieso elke dag op school. Het gaat prima hoor. Ik denk dat als je echt verliefd bent het wel werkt. Maarja, lastig als het uitgaat. Dan krijg je van die haatdingen enzo, negeersituaties. (Tenminste, bij de mensen die ik ken ging dat zo)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 20:13
Verwijderd
Mijn vriend zat bij mij in de klas. Vooraf dacht ik misschien dat dat lastig zou zijn, maar het was geen enkel probleem.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 21:11
Verwijderd
Lijkt me juist heerlijk, hele dag bij iemand waar je gek op bent wat wil je nou nog meer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2005, 22:12
Bo
Bo is offline
Dat hangt er vanaf. Ik denk dat het ten kosten zou kunnen gaan van mijn studieresultaten. Je ziet elkaar noodgedwongen iedere dag op school, en brengt waarschijnlijk ook de nodige vrije tijd samen door. Ik denk dat het me zou kunnen benauwen.

Ik moet wel heel erg onder de indruk zijn van die jongen, wil ik er een relatie mee beginnen. De voordelen moeten opwegen tegen de nadelen.
Oud 20-01-2005, 10:28
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Als je echt verliefd ben zou ik er voor gaan.

Ik heb zelf ooit iets met iemand uit m'n klas gehad. In het begin was het heel erg leuk dat ik 'm zo vaak zag. Maar op een gegeven moment begon ik me aan hem te irriteren. Ik was blij als ik even tijd voor mezelf had. Hij wilde me ook nog na schooltijd zien, waar ik dus echt geen behoefte aan had. Dus, toen realiseerde ik me dat ik 'm toch niet echt leuk vond.

Maargoed, dit is mijn ervaring. Zoals ik al eerder zei als je écht verliefd bent moet je er voor gaan. Anders zou ik er nog een keer goed over nadenken.
Oud 20-01-2005, 10:46
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 19-01-2005 @ 10:59 :
Tja als je 'm echt leuk vindt, moet je er natuurlijk voor gaan...
Idd want nee heb je en ja kun je krijgen
Oud 21-01-2005, 14:25
Bell
Bell is offline
jongen uit me klas vond me leuk, en toen gingen we naar andere klas en alleen bij biologie en geschiedenis nog samen in de klas...ging heel goed hoor saampjes totdat het uit ging dan
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:33
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Maty schreef op 19-01-2005 @ 09:17 :
Wat zouden jullie doen als je een jongen uit je klas heel leuk vindt? Er voor gaan, of laten?

Ik zat daar al een tijdje over na te denken, want het wordt wel een rare situatie als hij nee zegt, we moeten namelijk nog 2,5 jaar in dezelfde klas zitten.

Zouden jullie met iemand nemen uit je klas?
Verliefd = verliefd en 5 dagen per week TEVEEL? hoe kan dat teveel zijn okee het kan ten koste van je studie gaan maar dat moet je zelf maar zien...
Oud 21-01-2005, 14:43
Maty
Maty is offline
Het is gewoon een algemene vraag, het is niet dat IK 5 dagen teveel vind, ik wilde gewoon de meningen van andere mensen.

Want ik heb ook wel eens gehoord dat mensen dan zovaak bij elkaar zijn, dat het op een gegeven moment een sleur wordt.

Het lijkt mij juist erg leuk om zo vaak mogelijk bij hem te zijn, ik wilde alleen weten hoe andere mensen hierover dachten.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:33
.Pure
.Pure is offline
Hm, als je al twijfelt wordt het moeilijk denk ik. Maarja wat meerderen zeggen, als je gewoon gek genoeg bent op hem, waarom niet? Alleen als het eerder uit is als verwacht.. en je moet nog een paar jaar, wordt het in het begin wel moeilijk denk ik. Maarja ligt er ook aan hoe het loopt enzo.

Dusja, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:15
Celine88
Celine88 is offline
Ik zit wel bij mijn vriend op school dus zie hem elke dag en dat is alleen maar harstikke leuk. Hoe vaker je hem ziet hoe beter Tenminste als je echt verliefd bent natuurlijk.
Oud 23-01-2005, 19:27
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Celine88 schreef op 23-01-2005 @ 20:15 :
Ik zit wel bij mijn vriend op school dus zie hem elke dag en dat is alleen maar harstikke leuk. Hoe vaker je hem ziet hoe beter Tenminste als je echt verliefd bent natuurlijk.
Wat een uitspraak.
Niet iedereen (die wel écht verliefd is ) zit graag zo vaak mogelijk op elkaars lip..

@ts: Hoe staat het er nu mee dan?
Oud 23-01-2005, 19:49
Susanne
Susanne is offline
Ik zou er wel twee keer over nadenken, in het begin wil ik mijn vriend elke dag wel zien natuurlijk maar als je iets langer met elkaar hebt heb je (ik tenminste) daar niet meer zo behoefte aan omdat ik ook dingen van mezelf heb die ik nog moet doen, dan vind ik het genoeg om elkaar alleen in het weekend te zien, en ervaring leert me dat de hij-persoon in het verhaal dat meestal niet zo tof vindt... dus neeh ik liever niet
Oud 23-01-2005, 20:19
Maty
Maty is offline
^^
Wow, de eerste die er een beetje anders over denkt.

En hoe het staat, nou nog niet want ik ben niet zo'n versierder (lees: ik weet absoluut niet hoe je dat moet aanpakken). Maar oke, het gaat wel een beetje, langzaam maar zeker.

Waren jongens maar beter in hints oppikken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:40
hardhitter
hardhitter is offline
Citaat:
Maty schreef op 23-01-2005 @ 21:19 :

Waren jongens maar beter in hints oppikken.
Waren meisjes maar beter in hints geven

even serieus: het lijkt me wel lastig, maar op zich wel mogelijk. echt link wordt t pas als t uit is en je nog bij elkaar in de klas zit... dan zie je elkaar nog elke dag en eroverheen komen lijkt me dan iets lastiger
Oud 24-01-2005, 18:41
Maty
Maty is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 23-01-2005 @ 21:40 :
Waren meisjes maar beter in hints geven
Ik heb al weet ik hoeveel hints gegeven. Denken jongens nou echt dat het toeval is als meisjes de hele dag naar je kijken, je toevoegen op msn, en voor de domste smoesjes msn gesprekken beginnen?

Maar goed, als het uitgaat, we hebben niet hetzelfde profiel, dus we zitten sowieso niet elke les bij elkaar in de klas. Ik ga het gewoon proberen, bedankt voor de reacties.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 19:01
Tom Poes
Tom Poes is offline
Mag je gelijk melden of het gelukt is of niet
Oud 24-01-2005, 23:27
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Maty schreef op 24-01-2005 @ 19:41 :
Ik heb al weet ik hoeveel hints gegeven. Denken jongens nou echt dat het toeval is als meisjes de hele dag naar je kijken, je toevoegen op msn, en voor de domste smoesjes msn gesprekken beginnen?
ja
Oud 25-01-2005, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Maty schreef op 24-01-2005 @ 19:41 :
Dat zijn toch geen hints? Tenzij hij ook naar jou kijkt heeft-ie niet eens door dat je naar hem kijkt; en de andere dingen zijn toch gewoon normaal sociaal gedrag...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 10:27
fractuur
fractuur is offline
Het kan heel goed, maar hou een ding in de gaten: je ziet hem heel vaak, en dan moet je er wel voor zorgen dat je je vriendinnen genoeg aandacht geeft. Je staat namelijk al snel in de pauzes bij elkaar (vooral als één van jullie twee een klef type is ), maar op zich; als je je tijd goed verdeeld kan het heel goed. Succes.
Oud 25-01-2005, 17:26
Verwijderd
Als je verliefd bent is 5 dagen per week niet te veel meis...
Dan is het zelfs te weinig.
Tja, ik heb wel eens gehad dat ik een jongen uit mn klas wel leuk vond, maar ik heb er niets mee gedaan. ik was niet super verliefd en ik vond het toch niet zo'n goed idee. Ik heb het gevoel dat je hele liefdes leven zo op straat ligt als het ware. Iedereen zit de hele tijd op jullie tweetjes te letten enzo, vind ik niet echt lekker. Maar ik heb ook wel eens gedacht: zat hij maar op school, dan zag ik hem wat vaker. Want je ziet hem natuurlijk wel lekker vaak...
tja, er zitten voor en nadelen aan... je moet zelf beslissen...

Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 18:08
Luna
Luna is offline
het lijkt me niks, maar wat doe je tegen verliefdheid..?
Oud 25-01-2005, 18:29
Maija
Maija is offline
ik heb vrij bewust gekozen dat ik niks wou, ook omdat ik weet hoe erg veel pijn je hebt als het uitgaat.

Ik heb al een paar "foutjes op een avond" gemaakt met klasgenoten van mij. En in de 2e van de middelbare ook een relatie van 2 maanden..
En dat was al zo raar. dat ik me een 2e relatie op school niet kan voorstellen, en al helemaal verafschuw.
Oud 25-01-2005, 18:37
LovestreetAngie
LovestreetAngie is offline
Hmm, voor gaan. Ik heb nu anderhalf jaar met een jongen uit mijn klas, gaat prima
Oud 25-01-2005, 21:50
Landslide
Landslide is offline
Het gaat er natuurlijk niet om of je wel iets met een jongen moet beginnen als hij bij je in de klas zit, dat maakt natuurlijk niet uit. Het gaat erom of zich complicaties voor zullen doen.
En die komen er natuurlijk wel. Maar dat maakt geen zak uit, want dat is in elke relatie zo.
Ga ervoor, maar ga alsjeblieft niet over elkaars benen wrijven tijdens de les
Oud 26-01-2005, 13:01
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Maty schreef op 23-01-2005 @ 21:19 :
^^
Wow, de eerste die er een beetje anders over denkt.
Ik heb ook al wel eerder gereageerd met "Waarom niet?" maar ik heb zelf een tijd terug ook wel voor de keuze gestaan, met een jongen die bij mij in de klas/op school zat. Maar ik heb toen niks met hem 'genomen' ook omdat het me niks leek omdat hij bij me op school zat dus. Maar ik denk dat ik verder ook niet echt écht verliefd was. Dus ik vind het ook niks, tenminste het líjkt me niks.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:54
lyy
lyy is offline
Ik z0u het als ik j0u was gewo0n pr0beren
Het is t0g juisT leuk al zie je elkaaR z0 vaak
en je hebt elke keer gelYk pauze en gelYk uit ..
hartstikke t0f
Ik begrYp je bed0eling wel als hY nee zegt,
maja vo0r het zelfde geld vinD hy j0u o0k
hartsTikke leuk
Bekyk het van de p0sitive kant
veeL suc6 ermee
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:16
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
lyy schreef op 26-01-2005 @ 17:54 :
Ik z0u het als ik j0u was gewo0n pr0beren
Het is t0g juisT leuk al zie je elkaaR z0 vaak
en je hebt elke keer gelYk pauze en gelYk uit ..
hartstikke t0f
Ik begrYp je bed0eling wel als hY nee zegt,
maja vo0r het zelfde geld vinD hy j0u o0k
hartsTikke leuk
Bekyk het van de p0sitive kant
veeL suc6 ermee
omg hoe geweldig Heb je nog ijerstokken over?

ff on-topic: Zoals iedereen al zegt, zorg ervoor dat je elkaar ook de ruimte geeft om te ademen
Reageren

Regels voor berichten