Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Och, ik vind Hans Teeuwen wel aardig, maar je word na verloop van tijd nogal gek van hem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind hem charismatisch, leuk, grappig, grof en vooral erg origineel en goedgebekt. Ik snap heel goed dat er mensen zijn die vinden dat hij te ver gaat, maar zelf vind ik het allemaal wel lachen (vast totdat hij een keer een show heeft met een stuk waar ik me door aangesproken voel
![]() Ja, ik vind hem top. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hans teeuwen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn zóveel dingen om grappen over te maken, dan hoeft zoiets toch niet?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier ben ik het mee eens. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij is niet grappig, hij vindt zichzelf te leuk en het lijkt wel alsof iedereen hem leuk vind ook al hebben ze hem nog nooit zien spelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
sommige stukken zijn lekker grof en zijn echt goed, andere zijn saai en langdradig.
Hans is niet constant, wisselt pieken af met diepe dalen en dat is jammer
|
Hansje is niet simpelweg ranzig, hansje bedoelt er iets mee, maar het is aan jou wat je met zijn werk doet, dus ja.
Verder vind ik hem geweldig hoewel ik de nieuwe show van Theo Maassen eigenlijk beter vond dan alles wat Hans tot nu toe gedaan heeft.
|
Hans teeuwen? die vent is gewoon geweldig.. echt zoo geweldig, ik zou echt wel met die vent willen trouwen
![]() ![]() hij is niet alleen gestoord, gek, onwijs gave kop.. neehee.. hij heeft op veel dingen nog een PUNT ook nog ![]() echt geweldige vent, altijd om die grappen van hem moeten lachen ![]() ![]() sommige stukjes zijn langdradig, maar ach.. dat is hans! HANS JE 0WNED! ![]()
|
Verwijderd
|
Hans teeuwen is juist zo goed omdat hij de meest grote taboe's zo onder je neus wrijft. Hij laat je de realiteit zien of hoe bepaalde mensen met bepaalde zaken omgaan en nog goed (en grappig) ook. Zegt niet dat hij er altijd achterstaat.
Bijv dat stuk over dat alle vrouwen kuthoeren zijn, tuuurlijk haat hij alle vrouwen ![]() Alleen sommige mensen kunnen dat gewoon niet hebben, hun probleem. Dat maakt hem nog geen slechte cabaretier! punt |
![]() |
|
och man doe toch allemaal ff normaal iedere nozem weet toch dat ie het niet 100% meent.
Daar moet je gewoon mee kunnen lachen of niet. ZO niet moet je hier niet die vent zwart gaan zitten maken.
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht Hans Teeuwen Sanctus | 1 | 28-01-2005 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde (hans teeuwen) Co | 4 | 27-02-2004 15:43 | |