Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik denk dat het beter is om de oudere jeugd naar zo'n opvoedkamp te sturen want die kunnen tegenwoordig nog maar 2 dingen doen: gamen en op straat rondkloten. Oh en ja, vroeger waren de games gaver voor mijn gevoel, maar ik denk eerder dat het ermee te maken heeft dat ik nu ouder ben, alles al vaker heb gezien en ook beter ben geworden in gamen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar in ieder geval gebruik ik uit respect voor andere mensen geen woorden als kanker. Scheldwoorden zijn stoer om te zeggen als je 10 bent, niet als wat volwassender word. Ontopic: Me neefje word verwend in ieder geval de ouders proberen zijn verslaving te stoppen door voetbal te zetten. Maar als ze dagje weg gaan en als geen videogames kan spellen zegt hij: Ik verveel me. Noem me een zeikerd maar ik verlang soms wel naar tijd dat iederen op voetbal veld te vinden was om te gaan sporten |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Voor degene die zeggen dat graphics niet alles is:
![]() http://www.myextralife.com/archive.php?date=2001-09-09 voor het geval je niet mag hotlinken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar Pong vind ik toch wel de leukste game om met een groepje te doen. (met z'n zessen ofzo) Pong voor 1 of 2 spelers is misschien niet leuk meer, maar het concept is gewoon goed. Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 16:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen dat pong ken ik niet echt. Wij hadden thuis vroeger toen ik klein was iets wat je op de tv aansloot en dan een balletje heen en weer ging en zelf een streepje had om hem tegen te houden. Heel simpel maar heel verslavend leuk om samen te spelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb het niet gehad over technisch en mooier. Alleen vraag ik me af hoe lang met 2 balkjes een bal heen en weer spelen leuk blijft. Zelfs met meer man kan dat echt niet heel lang leuk blijven, of je bent echt totaal niks anders gewend op games gebied. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Systemen met een GPU Verwijderd | 23 | 05-06-2013 16:58 | |
Games |
Game-verslaving Angelos | 28 | 16-04-2007 16:56 | |
Games |
[KLACHT] Pik jij die nieuwe prijzen voor spellen Benteknol | 237 | 13-01-2006 16:01 | |
Games |
Racegames Verwijderd | 51 | 11-01-2006 19:30 | |
Games |
De oude games Badmutssssss | 97 | 23-06-2005 21:10 | |
Software & Hardware |
[Geheugen] Teveel intern geheugen? Sweetsurrender | 39 | 15-09-2004 12:56 |