Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2005, 14:23
squat
squat is offline
Ik studeer nu aan de VU, eerste jaar. Ik wil ermee stoppen; ik vind er geen bal aan. Ik moet nu regelen dat ik uitgeschreven word bij mijn opleiding en dat ik mijn studiefinanciering stopzet.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2005, 14:26
Verwijderd
Ga naar de administatie van de VU, zeg dat je je uit wil schrijven, je krijgt een formulier - neem ik aan - en dat vul je in en onderteken je. Bel de IBG, zeg dat je je hebt uitgeschreven en dat je je stufi stop wil zetten. Mogelijk voeren ze het meteen door, mogelijk sturen ze een formulier op.

Dat is het.

Doe het wel voor 1 februari, dan heb je geen schuld bij de IBG. Lever ook je OV-kaart op tijd in.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 14:26
madwoman
madwoman is offline
Ik heb geen idee hoe je dat doet, maar ik neem aan dat je dat wel kunt vinden op de site van de IB-groep. Anders kun je de IBG bellen. Ik zou er wel haast bij maken, want volgens mij hoef je niet alles terug te betalen als je voor februari uitschrijft...
Oud 27-01-2005, 14:34
squat
squat is offline
Ja dat klopt. Dan hoef ik niets terug te betalen. Ik wil in ieder geval zo snel mogelijk zeker weten want ik heb geen zin in een schuld bij IBG of een termijn collegegeld aan de VU te moeten betalen. Ik ga er nu maar even langs, nog even mijn OV gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 11:12
Verwijderd
Als je op maandag nog de IBG zou bellen met de boodschap dat je stopt met je studie.. Ben je in theorie nog op tijd(tis 31jan.)
Denk je dat ze het dan ook nog accepteren?(omdat het door administratief gerommel vast wel weer 'n dag langer zal duren voordat het daar in de computer staat..) maar in het weekend zijn ze niet te bereiken..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten