Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder plaatjes heb ik in Profile al weggehaald... Alsi k dan in de shop ook doe word het een heeeeel saai spel... Criminals een brak script. I Know... Maar ik heb het al helemaal geupdate... het enige wat ik nodig heb is een paar tips om minder te verbruiken... Een groter pakket?? ik heb al een groot pakket!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zijn maar weinig bedrijven die dat soort script toelaten.. Maar je hebt een server gekocht? Of huur je een server of alleen een plaats op een server (shared)? En waarom/waarop moeten ze dan korting geven? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar zoals al aangeraden werd, huur of koop een eigen server ![]() |
![]() |
|
![]() |
Misschien is dit nog wel een handig topic vooral op pagina 2 staan handig tips in om de load te verminderen ^^
http://www.webhostingtalk.nl/showthr...threadid=63033
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat script krijg je simpelweg niet server vriendelijk.. Als je toch 1500,- p/m verdient, neem dat gewoon een server voor 150,- en gebruik die alleen voor Criminals... |
![]() |
|
![]() |
Colocated Hosting
Eigen servertje, via bovenstaande link abo uitzoeken en hoppa. Kun je toch gemakkelijk betalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk niet dat hij genoeg verstand heeft om eem server goed te onderhouden.. Daarom is een server huren (managed) een stuk beter ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|